به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۶۸۷۸۴

لطیفی: ما فقیرترین تیم ایرانیم

گروه ورزشی: سرمربي راه‌آهن با اشاره به مشکلات اين باشگاه، کسب برخي نتايج نه چندان مناسب را ناشي از کمبود زمان براي کارهاي فني مي‌ داند.
لطیفی: ما فقیرترین تیم ایرانیم
یک روز پس از شکست سنگین مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی، لطیفی به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

لطیفی درباره شکست 3 ـ صفر مقابل ذوب‌آهن گفت: از لحاظ فنی در دو بازی گذشته ما هیچ چیزی کمتر از حریفمان نداشتیم. حتی نیمه اول بازی با فولاد و نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن بسیار سرتر از حریف بودیم و به گواه خبرنگاران و کارشناسان حقمان باخت نبود و حداقل نباید با 3 گل می‌ باختیم. اگر بخواهیم این تیم را با نیم فصل مقایسه کنیم، ما 6، 7 بازیکن از دست داده ایم برای بازی دیروز هم 3 مصدوم و محروم داشتیم. باز با این حال ما 40 دقیقه اجازه ندادیم آنها از زمین خود خارج شوند و فقط روی ضدحمله توانستند به ما گل بزنند. در نیمه دوم با تغییر سیستم توانستیم بازی را به نفع خود تغییر دهیم اما متاسفانه دیروز فوتبال روی بی رحمش را به ما نشان داد.

وی ادامه داد: تسلط بر توپ و میدان بزرگترین حسن تیم ماست که اغلب کارشناسان به آن اذعان دارند. ما در نیم فصل اول دو مشکل عمده داشتیم؛ یک اینکه مالکیت توپ و میدان را به حریفان واگذار می‌ کردیم و دوم اینکه نتیجه را هم از دست می‌ دادیم. خب، طی این دو هفته ای که ما بازی کردیم حداقل می‌ توانم بگویم که مورد اول را برطرف کردیم و انشاالله می‌ توانیم امتیازگیری هم بکنیم. این روزها بهترین تمرینات را انجام می‌ دهیم تا بتوانیم تغییر سیستم تیممان را به خوبی انجام بدهیم. البته برای این کار مشکل چندانی ندارم، مشکل اصلی جایی است که باید ذهنیت بازیکنانم تغییر کند که این کمی زمان بر است به هر حال هر مربی برای جا انداختن افکارش و آماده کردن ذهنیت بازیکنان 4، 5 هفته زمان می‌ خواهد. حال این تیم از تیم های دیگر لیگ‌برتری دو، سه هفته دیرتر بسته شد و متاسفانه نتوانستیم بدنسازی کنیم.

وی در رابطه با بازیکنان راه‌آهن گفت: 70، 80 درصد این بازیکنان را تیم های دیگر هم می‌ خواستند اما با فداکاری نرفتند و ماندن تا تیم را در لیگ نگه دارند. یعنی اصلا وقتی دیدم آنها ماندند خودم خجالت کشیدم که بروم. ما منابع مالی مناسبی نداریم و فقیرترین تیم ایرانیم اما بازیکنان من ماندند و می‌ خواهند ثابت کنند در شرایط سخت هم می‌ توانند بهترین فرم بازی شان را به نمایش بگذارند. در دو باخت گذشته این ها هیچ تقصیری نداشتند و اتفاقا تمام تلاششان را به کار بستند تا تیم نتیجه بگیرد.
مرجع : ورزش3