به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۶۹۰۱۸

آنچلوتی: بازی وحشتناکی بود

گروه ورزشی: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است که شاگردانش شب گذشته بازی بدی را مقابل اتلتیکومادرید به نمایش گذاشتند.
آنچلوتی: بازی وحشتناکی بود
کارلو آنچلوتی پس از شکست چهار بر صفر شاگردانش در ویسنته کالدرون اظهار داشت: هیچ کدام از بازیکنانمان بازی خوبی به نمایش نگذاشتند. باید رویکردمان را عوض کنیم. همه‌چیز اشتباه پیش رفت. تحلیل این بازی بسیار آسان است: اتلتیکو برنده شد زیرا آنها در همه سطوح زمین بهتر از ما بودند. بد بازی کردیم اما هنوز صدرنشین لیگ هستیم و خیلی روی این بازی تمرکز نمی‌کنم. بازی وحشتناکی بود، بدترین بازی از زمانی که من در این تیم بودم. پس از بازی در آنوئتا واکنش خوبی داشتیم و اکنون همان کار را انجام خواهیم داد. بازیکنان کاملا این را می‌فهمند.

وی ادامه داد: اتلتیکو بسیار بهتر بازی کرد اما باید ببینیم در پایان فصل در چه جایگاهی خواهیم بود. نمی‌خواهم این بازی را فراموش کنم زیرا باید اشتباهاتمان را بررسی و آنها را اصلاح کنیم. این طور بازی کردن طبیعی نیست و سرمربی باید مسئولیت این اتفاقات را بر عهده بگیرد. قالب تیم مشخص‌ترین و منطقی ترین بود. خدیرا را در آن موقعیت قرار دادم تا توپ‌های مرده را مهار کند زیرا ما کمبود بازیکن قدبلند در آن جایگاه داشتیم. بدترین چیز عملکرد بازیکنان و کمبود انگیزه‌شان برای پیروزی بود.

رونالدو: یک‌بار دیگر قهرمان لالیگا می‌شویم

کریستیانو رونالدو پس از شکست چهار بر صفر تیمش مقابل اتلتیکومادرید در هفته بیست و دوم لالیگا اظهار داشت: باید هرچه زودتر امروز را فراموش کنیم زیرا رئال مادرید نمی‌تواند به هیچ تیمی با نتیجه چهار بر صفر ببازد. رئال از کمبود انگیزه و آمادگی روحی و بدنی رنج می‌برد. از هر لحاظ بسیار بد بازی کردیم. نباید عملکرد بدمان را توجیه کنیم.
وی ادامه داد: روز وحشتناکی بود. این مهم است که با روحیه‌ای مثبت به استقبال بازی‌های بعدی برویم. این یک حقیقت است. در مسابقات اخیر نتوانسته‌ایم اتلتیکو را شکست دهیم. تا پیش از دو سال قبل اتلتیکو به مدت 18 یا 20 سال نتوانسته بود رئال را شکست دهد و ما باید همان رئال مادریدی شویم که بودیم که می‌توانست این تیم را شکست بدهد اما من مطمئنم که بار دیگر قهرمان لالیگا می‌شویم.
مرجع : فارس