به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۷۰۳۵۵

پیامهاي‌تسلیت عارف به‌خاتمی و سيدحسن

گروه سياسي: در پی درگذشت خانم سیده فاطمه خاتمی، خواهربزرگوار حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی،دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام ‌های جداگانه ای این ضایعه را به وی و همسر آیت‌الله روح الله‌ خاتمی(ره) تسلیت گفت.
پیامهاي‌تسلیت عارف به‌خاتمی و سيدحسن
انا لله و انا الیه راجعون
برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد خاتمی
با سلام و احترام،
اندوه در گذشت خواهر گرامیتان، بانویی از سلسله جلیله سیادت و روحانیت موجب تاثر و تالم شد. حاجیه خانم سیده فاطمه خاتمی مظهر ايمان ، ادب و پاكي و مادر شهید والامقام حسن خلیلی پس از عمري بندگي خدا و خدمت به خلق، اينك جان به جان آفرين تسليم كرده است. اطمينان دارم كه لطف پروردگار متعال همیشه تسلی بخش جنابعالی که مخلصانه در راه امام و خدمت به انقلاب و مردم تلاش کرده اید، است.

ضمن تقدیم مراتب خالصانه تعزیت و تسلیت به خاندان مکرم و محترم خاتمی ،ضیایی و خلیلی اردکانی بویژه برادران بزرگوارتان آقایان علی و دکتر محمدرضا خاتمی و مردم شریف و نجیب یز د و اردکان و همه ارادتمندان آن بانوی گرانقدر ، برای آن مرحومه مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان آرزومندم. محمدرضا عارف

پیام تسلیت عارف به سید حسن خمینی

همچنين در پی درگذشت دکتر صادق طباطبایی ، دکتر محمدرضا عارف در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی این ضایعه را به وی تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی
خبر درگذشت شادروان دکتر صادق طباطبایی از یاران امام و انقلاب اسلامی موجب تاسف و تالم خاطر شد. ایشان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی منشا خدمات ارزنده ای برای کشور بوده اند و از یاران باوفای بنیانگذار انقلاب محسوب می‌شدند.
اینجانب این مصیبت را به جناب عالی و مادر بزرگوارتان سرکار خانم فاطمه طباطبایی و بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت حق برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزّزصبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی که به حق ادامه دهنده راه خمینی بزرگ هستید طول عمر با عزت توام با سلامتی و کامروائی مسآلت می کنم.