به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۹
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۷۰۵۱۸
نوش آبادی: جشنواره رقص بانوان کذب محض است

افراطيون دلواپس به هذيان‌گويي افتاده‌اند

گروه فرهنگ و هنر: سخنگوي وزارت ارشاد خبر برگزاری جشنواره رقص بانوان در تهران را کذب دانست و تاکید کرد: وزارت ارشاد هرگز به برگزاری چنین جشن‌هایی مجوز نداده و نمی‌دهد و قطعا اگر هم چنین مجالسی در کشور برگزار شود با مخالفت نهادهای مربوطه رو به رو خواهد شد.
افراطيون دلواپس به هذيان‌گويي افتاده‌اند
اخیرا برخی رسانه‌هاي افراطيون در ادامه خبرسازي و جعل اخبار عليه دولت روحاني، از برگزاری جشنواره رقص محلی برای بانوان خبر داده و برگزاری این حرکت را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتسب کرده‌اند. حسین نوش آبادی درباره صحت این خبر اعلام کرد: «چنین خبری مطلقا صحیح نیست و برگزاری چنین رویدادی هیچگونه ربطی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشته و بعید می دانم نهاد دیگری هم برای برگزاری مراسم های اینگونه اقدام کند.»

نوش آبادی تاکید کرد: «انتشار اخبار جعلی و کذب از سوی برخی افراد و گروه ها برای حاشیه سازی علیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می شود که نمونه آخر این حرکت درباره خبر دروغ تک خوانی بانوان رخ داد که با پیگیری و دقت نظر وزیر محترم ارشاد دغدغه مراجع محترم تقلید رفع شد. بنابراین متاسفانه خبرسازی کذب و جعلی علیه ارشاد همچنان از سوی عده ای ادامه دارد که دستاوردی جز اتلاف وقت و زمان دربر ندارد. گاهی می بینیم علیه خبر جعلی صدها تحلیل و نظر منتشر می شود حال آنکه خبر از اساس دروغ است.»

به تازگی علی جنتی نیز به حاشیه سازی علیه وزارتخانه اش واکنش نشان داده و گفته است: «صریحا می‌گویم که ما به هیچ آلبوم تک‌خوانی مجوز ندادیم و هر چه بوده هم‌خوانی بوده است. باید این موضوع را در نظر گرفت که برخی در این خصوص جعل دروغ می‌کنند.»جنتی تاکید کرده است: «باید با مواردی که دروغ گفته می‌شود و تحریف در واقعیت می‌شود، برخورد کرد. این مسولیت تنها بر عهده وزارت ارشاد نیست؛ سایت‌های خبری تحت قانون مطبوعات هستند و هیات نظارت بر مطبوعات بایستی بر روی این قسمت تصمیمی‌گیری کند.»
مرجع : آفتاب