به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۷۰۵۷۴
ذره ذره بهتر می‌شویم؛

آنچلوتی: از شکست بارسا تعجب کردیم

گروه ورزشی: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که به دلیل روند خوب بارسلونا از شکست آنها مقابل مالاگا تعجب کرده است.
آنچلوتی: از شکست بارسا تعجب کردیم
کارلو آنچلوتی صدمین بازی‌اش به عنوان مربی رئال مادرید را با شکستن رکورد تعداد پیروزی‌ها که در اختیار ژوزه مورینیو بود، به پایان رساند. آنچلوتی در حال حاضر 78 پیروزی، 10 تساوی و 12 شکست را با این باشگاه به ثبت رسانده. وی پس از پیروزی دو بر صفر شب گذشته تیمش مقابل الچه اظهار داشت: من فکر می‌کنم که در 100 بازی اول کارمان را خوب انجام دادیم و حالا تلاش می‌کنیم که در 100 بازی بعدی بهتر هم کار کنیم. به خاطر اتفاقی که برای بارسلونا افتاد (شکست خانگی مقابل مالاگا) این بازی برای ما مهم بود. این شانس را داشتیم تا اختلافمان را افزایش دهیم و با تمرکز فراوان روی دفاع و حمله و ارائه فوتبالی با کیفیت این کار را خیلی خوب انجام دادیم. بسیار بسیار عالی بازی کردیم و با این رویکرد می‌توانیم در خیلی از بازی‌ها به پیروزی برسیم. تیم کاملا متوجه شد که این مسابقه اهمیت فراوانی دارد. ذره ذره بهتر می‌شویم و سطح آمادگی ما در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: بعد از شکست مقابل اتلتیکو، وقتی که چهار گل خوردیم، سه بازی دیگر داشتیم و هیچ گلی دریافت نکردیم. تیم عالی دفاع کردن را شروع کرد و همه در کنار هم تلاش کردند. نگذاشتیم لغزشی رخ بدهد یا فرصتی از دست برود و از این جهت بیشتر پیشرفت کردیم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: ایسکو بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و تا زمانی که همه دوباره آماده باشند، در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: بارسلونا روند بسیار خوبی داشت و واقعا عالی بازی می‌کرد و به همین دلیل ما از شکست خانگی آنها مقابل مالاگا تعجب‌زده شدیم. امتیاز بیشتری نسبت به آنها داریم اما قهرمانی در لیگ در آخرین مسابقه مشخص می‌شود.
مرجع : فارس