به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۷۰۶۶۹
هفته بیست‌وچهارم سری A ؛

برتری اینتر و ناپولی برابر حریفان

گروه ورزشی: در شبی که شاگردان روبرتو مانچینی با پیروزی خانه کالیاری را ترک کردند ناپولی هم میهمانش، ساسولو را با شکست بدرقه کرد.
برتری اینتر و ناپولی برابر حریفان
در ادامه هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایتالیا موسوم به سری A شب گذشته (دوشنبه) دو دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال اینتر در خانه کالیاری به پیروزی 2 بر یک رسید.

نراتزوی در این دیدار ابتدا با گل دقیقه 47 توسط ماتئو کواچیچ پیش افتاد و در ادامه مائور ایکاردی در دقیقه 68 گل دوم اینتری‌ها را به ثمر رساند. در دقیقه 74 خوان پابلو کاریزو به اشتباه دروازه خودی را گشود تا اختلاف به حداقل برسد ولی در نهایت بازی با برتری اینتر خاتمه یافت.

شاگردان روبرتو مانچینی با این برد خارج از خانه 38 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به جنوا به رده ششم جدول رده‌بندی سری A صعود کردند. کالیاری هم با 20 امتیاز همچنان در رده هجدهم جدول 20 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

دیشب همچنین ناپولی در ورزشگاه سن‌پائولو با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمانش، ساسولو گذشت. گل‌های آبی‌پوشان شهر ناپل را در این بازی دووان زاپاتا (61) و مارک هامسیک (70) به ثمر رساندند. همچنین در دقیقه 72 این بازی دریس مرتنس از ناپولی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. شاگردان رافائل بنیتس با این برد 45 امتیازی شدند و جایگاه سومی خود را در جدول سری A استحکام بخشیدند.

در ادامه این رقابت‌ها امشب سامپدوریا در خانه‌اش به مصاف جنوا می‌رود.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها یوونتوس با 57 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رم و ناپولی به ترتیب با 48 و 45 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی سری A جای دارند.
مرجع : تسنیم