به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۷۲۸۷۲
ترافیک چالوس نیمه سنگین است

محورهای ۱۴ استان لغزنده است

گروه جامعه: رییس پلیس راه راهور ناجا از تداوم بارش برف و باران در ۱۲ استان کشور خبر دادو از راننده گان خواست تجهیزات ایمنی برای رانندگی در جاده های لغزنده را به همراه داشته باشند .
محورهای ۱۴ استان لغزنده است
سرهنگ محمد حسین حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور گفت: برابر آخرين اخبار دريافتی ترافیک تا ساعت ۱۰:۰۰در محور کرج - چالوس (از میدان امیر اکبیر تا کیلومتر ۶) نیمه سنگین است. رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده ها گفت: برابر آخرين اخبار دريافتی تا ساعت۱۰:۰۰در استانهای همدان (اکثر محورها)، آذربایجان شرقی (محورهای تبریز بستان آباد و صوفیان- مرند)، آذربایجان غربی (محورهای سردشت پیرانشهر و ماکو- چالدران)، گلستان(محور آزاد شهر- شاهرود و توسکستان-شاهرود)، لرستان(خرم آباد-بروجرد)، کرمانشاه(محورهای بیستون-صحنه،کرمانشاه هرسین،ماهی دشت- اسلام آباد) و کردستان (محور سنندج-مریوان) بارش برف گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در عین حال در استان های خراسان شمالی، گلستان،مازندران(اکثر محورها)، اردبیل (محور پارس آباد- مشکین شهر)، خرسان رضوی (محور سبزوار،شاهرود)، هرمزگان ( محور بندرلنگه)، سمنان (محور سمنان-دامغان) و فارس (محور شیراز کازرون)بارش باران گزارش شده است. حمیدی با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی کشور گفت: بر این اساس به دلیل بارش برف و مه آلود بودن، اختلال تردد جاده های کوهستانی در استانهای مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی می شود که با توجه به وزش باد شدید در برخی نقاط با کولاک برف همراه خواهد بود.

وی افزود: همچنین در این مدت در استانهای سمنان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، شرق استان کرمان و جنوب استان تهران وزش باد شدید پیش بینی می شود. رییس پلیس راه راهور ناجا با هشدار به رانندگان مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت غیرمجاز گفت: در زمان بارندگی به دلیل سر خوردگی خودرو، شتاب آن تغییر می کند و همین امر موجب می شود که راننده و سرنشینان در معرض خطر تصادف قرار بگیرند. از سوی دیگر رانندگان حتما فاصله طولی را رعایت کنند. بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش برف و باران همچنان در استانهای مختلف ادامه دارد.
مرجع : مهر