به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۴ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۷۳۴۰۶

نیمار از مسی و رونالدو هم بهتر می‌شود

گروه ورزشی: سرمربی سابق منچستر‌یونایتد معتقد است نیمار این توانایی را دارد تا از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز پیشی بگیرد.
نیمار از مسی و رونالدو هم بهتر می‌شود
سر آلکس فرگوسن در منچستریونایتد 6 سال با کریستیانو رونالدو کار کرد و این بازیکن پرتغالی زیر نظر او موفق شد توپ طلای فوتبال جهان را کسب کند و البته به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد. فرگوسن همچنین چند بار در مقابل لیونل مسی و بارسلونا قرار گرفت و هر بار ضربات بدی را از این ستاره آرژانتینی خورد.

سرآلکس فرگوسن در جدیدترین مصاحبه خود درباره توانایی‌های نیمار گفت: خیلی‌ها درباره توانایی‌های نیمار صحبت کردند و شاید در بعضی مواقع زیاده‌روی هم شده است ولی من فکر می‌کنم هنوز مانده است تا توانایی‌های اصلی او را ببینیم. به نظرم نیمار این توانایی بالایی دارد و می‌تواند از رونالدو و مسی پیشی بگیرد و به بهترین بازیکن نسل خود تبدیل شود. او هنوز جوان است و نیاز دارد تا تجربه بیشتری کسب کند. فکر می‌کنم نیمار در مسیر درستی قرار گرفته است. بستن بازوبند کاپیتانی برزیل در 23 سالگی و حضور در تیمی چون بارسلونا و در خشش پی در پی در این تیم نشان می دهد او راه پیشرفت را پیدا کرده است و در آینده می‌تواند خیلی بهتر از چیزی شود که الان از او می‌بینیم.

فرگوسن ادامه داد: مردم همیشه انتظار دارند تا بازیکنان جوان بزرگی را در تیم‌هایی چون رئال‌مادرید، بارسلونا، بایرن‌مونیخ و منچستریونایتد ببینند ولی من فکر نمی‌کنم در حال حاضر بازیکن جوانی در این تیم‌ها باشد که نظر من را به خود جلب کند. تیم‌های دیگری هستند که بازیکنان جوان خوبی را در ترکیب خود دارند.

سرمربی سابق منچستر‌یونایتد با حمایت از کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید ادامه داد: مربیگری در رئال‌مادرید سخت‌ترین کار ممکن است خصوصا اگر به زمان انتخابات ریاست باشگاه نزدیک شوید. آنچلوتی کمتر از یک سال پیش رئال را به دهمین قهرمانی در اروپا رساند یعنی همان چیزی که بیش از یک دهه برای آن صبر کردند ولی حالا صحبت از برکناری او مطرح است؛ آن هم در شرایطی که تیمش مدعی قهرمانی در اروپا و لیگاست. هر کس که رئیس باشگاه رئال می‌شود باید قدردان کارلتو باشد و به او فرصت بدهد. او شایسته این فرصت است تا تیم را بار دیگر به مسیر برد برگرداند. من اصلا نگران آینده کاری کارلو نیستم چرا که او یکی از بهترین مربیان جهان است و یکی از بزرگترین مربیانی که روبه‌روی او قرار گرفتم. او علاوه بر این که مربی بزرگی است، انسان فوق‌العاده‌ای هم هست و به همین خاطر احترام بسیار زیادی برای او قائل هستم.

پرافتخارترین مربی تاریخ جزیره در پایان درباره دلیل رفتنش از یونایتد گفت: بار دیگر می‌گویم که وقتی در 40 سالگی سرمربی منچستر شدم خیلی انرژی داشتم. مردم همیشه انتظار دارند همین انرژی را داشته باشم و آن را حفظ کنم ولی من دیگر نمی‌توانستم شور و شوق قبل را داشته باشم. به خواب بیشتری نیاز داشتم چون پیر شده بودم و مجبور بودم برای ذخیره انرژی و استراحت دست از فوتبال بکشم و الان از زندگی خودم راضی هستم.
مرجع : ایسنا