به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۵
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۷۸۱۹۷
مایلی‌کهن: درود به شرف تیموریان؛

فوتبال ايران شبیه به جنگ جهانی است!

گروه ورزشي: محمد مایلی‌کهن مي گويد: کار ما درست است که هر مسابقه‌ای که انجام می‌دهیم شبیه به جنگ جهانی سوم است!
فوتبال ايران شبیه به جنگ جهانی است!
پیشکسوت فوتبال ایران در ارتباط با اتفاقاتی که در هفته پایان لیگ برتر فوتبال ایران افتاد تصریح کرد: وقتی مسابقات مختلف خارجی را نگاه می‌کنیم سلایق ما بالا و پایین می‌شود. شما فوتبال ناب را در مسابقات خارجی می‌بینید. هر وقت به فوتبال دنیا نگاه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که هیچ چیز جای خودش نیست. هواداران با هم مهربان هستند و هیچ چیزی به یکدیگر نمی‌دهند. هواداران با مربی، داور و بازیکن هیچ کاری ندارد. کار ما درست است که هر مسابقه‌ای که انجام می‌دهیم شبیه به جنگ جهانی سوم است! با هوادار به حریف و مربی بازیکن خودی اهانت می‌کند. واقعا همه چیز عالی است!

مايلي كهن در مورد اینکه چرا مثل یکی از شخصیت‌های برنامه‌های طنز همه چیز را برعکس می‌گوید اظهار داشت: برزیل 7 گل از آلمان دریافت کرد و هواداران این دو تیم با مسالمت کنار یکدیگر بودند. آنها اشتباه می‌کنند و ما راه درست می‌رویم. داوران مظلوم واقع می‌شوند. شما بدانید یک داور برای موفقیت مسیر طولانی‌تری را طی کرده است. کسی مثل فغانی با زحمت زیادی به ‌آن جایگاه رسیده اما فشارهای مختلفی که وارد می‌شود شاید تمرکز لازم را از این داور هم می‌گیرند.

وي افزود: آندرانیک تیموریان بازیکن بسیار خوب و عزیزی است. شنیدم او از داور عذرخواهی کرده و تقصیر خودش را گردن دیگری نینداخته است. واقعا درود به شرف این بازیکن. این جوان گناه خودش را گردن داور نینداخت. درون زمین اتفاقی می‌افتد که داور براساس قانون عمل می‌کند. در این شرایط شاید بنده که هوادارم این مسئله را نپسندم. تیموریان قبلا م از این شیطنت‌ها می‌کرد و شاید از آن چشم‌پوشی می‌شد. دست او درد نکند که حرف راست را زد و باید به شرف او درود فرستاد. اگر من اشتباهی می‌کنم باید بپذیرم و بگویم شما بی‌گناه بودید.