به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۸۸۳۵۹

داعش 5 زن را بخاطر حجاب سنگسار کرد

گروه بين‌الملل: مسؤول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان عراق از سنگسار شدن پنج زن از سوی گروه تروریستی داعش در موصل خبر داد.
داعش 5 زن را بخاطر حجاب سنگسار کرد
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از السومریه، " سعید مموزینی " گفت که عناصر گروه تروریستی داعش روز سه شنبه، پنج زن عراقی را در اردوگاه الغزلانی در شهر موصل سنگسار کردند و آن ها را به طرز فجيعي به قتل رساندند. مموزینی افزود که داعش این زنان را به بهانه نداشتن حجاب و پیروی نکردن از دستورات افراطي این گروه سنگسار کرد.

شهر موصل از دهم ژوئن سال گذشته در اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد و این شهر در نتیجه تلاش داعش برای تحمیل تفکر و عقاید افراطی خود برهمه بخش های زندگی مردم با بحران امنیتی و سیاسی مواجه است. عناصر داعش در مناطق تحت کنترل خود هر از گاهی برای ارعاب شهروندان و جلوگیری از هرگونه مقاومت مردمی، شماری از شهروندان را به بهانه های مختلف در اماکن عمومی به قتل می رسانند.

داعش به نزديکي شهر القصير سوريه رسيد

از سوي ديگر خبرها حاكيست گروه تروريستي داعش پس از درگيري با نيروهاي ارتش سوريه بر مناطقي از اطراف شهر القصير تسلط پيدا کردند. به گزارش راي اليوم، گروه تروريستي داعش پس از درگيري با نيروهاي ارتش سوريه بر مناطقي از اطراف شهر القصير و تدمر در استان حمص تسلط پيدا کردند. تروريست‌ها طي حمله اي گسترده توانسته‌اند تا فاصله 6 کيلومتري القصير در ريف حمص که با لبنان هم مرز است،‌پيشروي کنند. درگيري شديدي ميان تروريست‌ها و ارتش سوريه روي داده که تعدادي زيادي از نيروهاي دو طرف طي اين درگيري کشته شدند.