به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۹۱۳۹۹

نظر شاذ احمدی‌نژاد درباره مال مردم‌‌خوری!

گروه سياسي: درحالیکه بزرگترین فسادهای تاریخ ایران در دولت های احمدی نژاد اتفاق افتاد و دو تن از معاونین وی اینک، به دلیل پرونده های مالی در زندان هستند، وي مدعي شد: دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد!
به گزارش ایسنا، رییس دولت سابق که در مسجد محمدیه منطقه 14 تهران سخن می‌گفت با بیان اینکه فطرت و ذات ملت ایران توانایی اداره و مدیریت جهانی را دارد گفت: ملت ایران ملتی متمایز با سایر مردم‌ها هستند و ذات آن‌ها شایستگی مدیریت جهانی و تکیه دادن بر مناصب تاثیر گذار دنیا را دارد و همواره این شایستگی را به جهان نشان داده‌اند و هر اتفاقی که در ایران می افتد موجی را در دنیا ایجاد می‌کند. وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از بعثت پیامبر (ص) بزرگترین اتفاق تاریخ است و بعد از آن نیز جنگ تحمیلی و دفاع مظلومانه ملت همین ویژگی را دارد و وقتی مستکبران عالم دیدند مردم ایران با عدالت‌طلبی و خروج از زیر سایه شرق و غرب قیام کرده است، آن دیوانه قدرت‌طلب را برای حمله به ایران تحریک کردند.

احمدی نژاد تصریح کرد: جنگ ایران تنها جنگی بود که شرق و غرب به نفع یک دیکتاتور قدرت‌طلب علیه یک کشور همراه بودند و همه سلاح‌ها و توان خود را صرف این موضوع کردند. وی گفت: تلاش همه و غایت آمال همه آزادگان دنیا استقرار نظام مهدوی است و باید همه برای آن تلاش کنیم و بی شک این موضوع محقق می شود و خیلی زودتر از آنچه ستمکاران فکر می‌کنند پایه‌های ظلم سقوط خواهد کرد.

هاله نور
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۱:۲۳
احمدی نژاد عالی بود ودر دنیا بی نظیر تا زمانی که امثال انهاییکه برای سخنرانی او میروند......حق اوست که حکومت کند وای دزد را بگیرد بگوید وخود را نماینده امام زمان بداند احمدی نژاد خوب اینها را شناخته است (323298)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۹:۱۷
من تمام عکس هارادیدم ! بازهم یک مسجد 300 متری باکنجایش 400 نفر که با مانع های مصنویی مثل چادر ها فضارا کمتر هم کرده بودند . ترکیب سنی جمعیت خیلی باحال بود 60درصد جمعیت بالای 45 سال سن داشتند و 20درصد جمعیت زیر 15سال ! حتی بنرهای که درسرار خیابون زده بودند از روز گذشته ! دائم هم در شبکه های اجتماعی این مراسم تبلیغ شده بود . عکسهای سایت دولت بهار بسیار گ.یای این مسئله است . هیچ کدام از عکس ها جمعیت کلی را نشان نمیدهند وعکس ها از درون جمعیت گرفته شده به سبک سفرهای قبلی وجالب تر ازاین اینجاست که (323324)
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۲۳:۲۷
احمدی نژاد یک قربانی بسیار سیاه بود تا سیاهی های گذشته به فراموشی سپرده شود (323380)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۹:۲۳
مساجدی را انتخاب میکند که هنگام پایان سخنرانی جمعیت اول بیرون بروند بعد این آقا خارج بشه ! هیچ گاه مسجد بزرگ سخنرانی نمیکند . وجالب تر از این این هست که از ساعت ها قبل شایعه پراکنی میشود و مردم را تشویق میکنند برای دریافت کمک نقدی حتما حضور داشته باشند ! یادمه در مسجد دو طفلان مسلم دوستی بمن زنگ زد و گفت بیا نامه بده میگن هرکی نامه بده 2000000بهش میدن !ودر آخر دوستان این جمعیت برای هر مقام دیگری از جمله شهردارها و نماینده ها هم میرند.احمدی نزاد اگر برفرض 10درصد از سد شورای نگهبان بگذره هیچ شا نس (323328)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۱:۴۷
.....آقای محمود!! دکتر!! دیگه بچه ها هم میدونن که کسی مثل تو با ژست ملی گرایی نمیتونه مردمو سرکار بذاره. (323342)
سید امیر رضا نعمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۱:۴۳
از ماست ک برماست... احمدی نژاد عزیز حاجی برنگرد شما خواهشا!
شما پاک پاکدست اصلا خوب بقیه بد!
مرتضوی رحیمی بابک زنجانی بقایی برای دولت روحانی!!! (323299)
مهدیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۲:۱۱
اینها از ملت ایران که عذر خواهی نمی کنند هیچ ، بلکه خودشون رو به اون راه هم زده اند (323300)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۹:۱۵
احتمالا منتظره ملت برن عذر خواهی! (323323)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۲۰:۱۶
تا ابد زنده باد احمدی نژاد (323372)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۹:۱۸
از چه متریالی استفاده میکنی استاد!? (323325)
آقای خانم سنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۴:۰۹
توهم چیست و چه اثراتی دارد.با ذکر مثال نام ببرید. (./.۵)بارم (323302)
shahin15935@yahoo.com
United States
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۸:۵۱
توهم اینکه گوجه از سر کوچه اتان برید بگیرید (323320)
سعید احمدی
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۴:۳۳
خدا وکیلی مطالب بالا رو چند بار مرور کنید به نظرتون این مطالب رو شخص دیگه ای جز احمدی نژاد می تونی به هم ببافه
یکی نیست این بابا رو یه کم توجیهش کنه مجید جان اولا تو دیگه رئیس جمهور نیستی و دیگر هم نخواهی شد. دوما باور کن اینجا مقر سازمان ملل نیست که بخوای سخنرانی جهانی کنی (323303)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۵:۴۵
انقلاب ایران بعد بعثت پیامبر بزرگترین حرکت تاریخ؟ پس انقلاب فرانسه ، جنگهای جهانی ، سقوط روسیه تزاری ، بهار عربی ، دوران پر شکوه صفوی در ایران و عثمانی در ترکیه و ......
معلومه که اقای احمدی نژااد دوباره برای خوشایند عده ای شروع به حرفهای همیشگی کرده خوب حداقل حرفی بزن ادم از تعجب دهنش باز نمونه حداقل (323305)
آذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۵:۵۴
بیهوده کلاه سر خودمان نگذاریم. ما که توانایی مدیریت خانه خودمان را نداریم و باید همیشه با شعار مثل المان یا مثل کره جنوبی یا مثل ژاپن باشیم زندگی کنیم و به استانداردهای آنها برسیم. با این شعارها و آرزوها می توان به مردم تحرک و جنبندگی بخشید. با شعاره و حرفهای پوچ بعضی از سیاسیون مردم غرور کاذب می گیرند. لطفا دیگه بس کنید. (323306)
یک معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۶:۳۲
تورو خدا هیچ وقت نیا از تو خواهش میکنیم (323307)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۷:۰۵
جناب اقای احمدی نژاد درست میگن جهان باید امثال اقای احمدی نژاد اداره کنن
فقط اقای پاک دست میشه یه خورده از کارات به ما یاد بدی!!! خخخخ (323308)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۷:۰۶
خدایش خیلی روداره البته تقصیری هم نداره وقتی با این ....کارایی که کرده محاکمه نشد حقم داره (323309)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۷:۰۸
این بابا داره خوآب میبینم ..... (323310)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۷:۳۹
مسجد محمديه منطقه12 (323311)
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۸:۰۶
آقایان شما دارید یارانه احمدی نژاد ومی گیرید وخیلیا هستن بخا طر همین یارانه بخشی از زند گیشون میگزرونند واین دولت در تلاش فراوان برای برداشتن این یارانه اینها که هی میگن هر ما کمیم پس این پول نفت میخوان چکار کنند فقط تو فکر جیب خودشون حلا بگو یارانه رو هم برداشتین با پولش چ میخواید بکنید و ما همیشه برا آقای احمدی نژاد دعا میکنیم توی که از بدی دکتر میگی خودتم داری یارانه میگیری از بدی دکتر نگو دعاش کن چون خییلیا به این یارانه محتاجن واین دولت تلاش فراوان برای برداشتن یارانه (323313)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۶:۱۶
.....اونى كه تو صداش ميكنى يارانه در واقع شليك نهايى به مغز اقتصاد مملكتت بود.....فقط واسه اينكه دل بعضى ها رو خوش كنه يه اسلحه برداشت شليك كرد به مغز اقتصاد نيمه بيمار كه كلا نابودش كنه، حالا ما كه هيچى اميدوارم نسل هاى بعدی.....اميدوارم كلا براى هميشه فراموش بشه و درس عبرتش بمونه (323357)
مهرناز
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۶:۵۲
تا امثال شما هستید باید بیاد و حرف بزنه. دو زار ریخت کف دستتون با منت صد برابرش رو از چنگتون در آورد. یه نگاه به قیمت ارز و طلا و بنزین و سایر اجناس بنداز و با ورود ایشون مقایسه کن بعد بشین دعا کن.بعضی هم که آلزایمر دارن یادشون نیست کی باعث این گرونی و فشار به مردم شد.میان از این دولت انتقاد میکنن. (323359)
ادم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۶:۵۷
یارانه ای که از طریق چاپ اسکناس داده می شود دزدی از سفره دیگران است وحرام- وخوردن مال حرام چه حکمی دارد مسلمان ! (323361)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۲۲:۳۷
برادر عزیز فرشته جان ! اصل یارانه 18000 تومن بود شما با دست اندازی از صندوق ذخیره ی ارزی و چاپ پول بدونه پشتیبانه و برداشت از پول بانکها کردید 45000 تومن ! خب طبق همون قانون 89 موظف بودید 1- هزینه ی بیمارستانها را مجانی کنید 2- نصف از درآمد این طرح را به بخش تولید بدید . سالی 42هزار میلیارد تومن دولت یارانه میده و تنها درآمد دولت در این بخش 22هزار میلیارد تومنه یعنی 20 هزار میلیارد کسری !سهم تولید اینجا صفر و بیمارستان هم مجانی نکردید ! تنها یارانه دادید اونم از را غیر قانونی !راه درمان چیه ؟ (323375)
امیرازقم 2
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۲۲:۴۳
یا کل یارانه هارا قطع کنند یا به میزان 60 درصد یارانه بگیران را حذف کنند ! مگرنه کسری دولت به معنی کم آوردن پدر خانواده در زندگی است بابا که کسری بیاره دیگه از خیلی امکانات و تفریحات باید صرف نظر کرد حتی دیگه نمیشه خرید های گذشته را کرد . فکر کنم توضیح بنده برای شما کافی باشه جناب آقای فرشته !!! منطقی باش بدونهتعصب به والله اگر احمدی نژاد بجای هزاران اشتباه 100 اشتباه داشت مملکت ما اینجوری نمیشد ولی این آقا واقعا خراب کرد چون خود رای و .....بود (323376)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۸:۱۸
آقای احمدی نژاد خواهشا بی خیال شو خواهشا (323315)
جهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۸:۲۹
اخمدی نژ اد هیچوقت نباید سخنرانی کند .درزمان ریاست جمهوری هم بدون فکر کار میکرد .هنوز نمیداند درکشور جایش کجاست.هنوز هم در رویا بسر میبرد. (323318)
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۸:۴۴
چرا جز قوانین وعرف ایرانی نیست کسی را که به مردم ضرر جانی ومالی وحیثیتی زده مجازات ومحاکمه کنند (323319)
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۸:۵۷
همون 8سال منوبیچاره کردی بسه.سفره من بوی نفت گرفته/ویلای 1000متری به من وهرایرانی دادی/هاله نوربنام ماثبت شد/بابک ورحیمی وخاوری و...متولدشدن/معجزه هزاره سوم شدی/باقابلمه اورانیوم غنی شد/... خواهش میکنم بااعصاب من وامثال من بازی نکن.هوس مدیریت راازسرت دورکن. (323321)
پارسا
Germany
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۹:۳۴
مطمعن باشید شرایط ایران در حال حاضر با 84 فرق کرده و نظام هیچ وقت هزینه ۸۸ را تکرار نمیکند و مثه هاشمی احمدی نژاد رد صلاحیت میشود . (323329)
ایرانیم
United States
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۹:۳۸
اتفاقا نظر آقای هاشمیهم در مورد خوردن از بیت المال جالبه
هاشمی در تریبون نماز جمعه از در احداث سدی 100 میلیون هزینه شده و 10 میلیون آن خورده شده ، مهم ان سد که ساخته شده چون ماندگاری دارد نه آن پول خورده شده (323331)
سينا ازاد
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۰۹:۳۹
جون خودم جون شما اين بابا رو بايد صادر كنيم بره دنبال مديريت جهاني

من فقط حيران اونهايي هستم كه دور اين بابا مي پلكند (323332)
عباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۰:۰۸
فقط کسانی پای صحبت های احمدی نژاد و جلیلی می نشینند و بازار گرم کن مجالسشان هستند که
......با وا احمدی نژادا و وا جلیلیا و کوبیدن بر طبل دشمنی با جهان و ملت، قصد به نان و نوا رسیدن در دولت خیالی آینده ی این حضرات را دارند.

لطفا حضرات پاکدستان!!! بخوابید که ملت دیگر بیدار شده است. (323334)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۰:۵۲
بزرگترین فساد فکر کنم فساد کرسنت باشه (323338)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۲۲:۵۱
کرسنت : قرار داد نفتی با یک شرکت بین المللی در امارات >بر سر استخراج نفت از منابع مشترک ایران با قطر و همسایگان . قرار بود اونا فن آوری بیارند و تکنولوژی به مدت 10 سال ماده استخراج شده را به قیمت کمتر از بازار از ما بخرند ولی زیرساخت و تکنولوژی برای ما مهیا کنند . الان 10 سال از اجرای آن گذشته ولی در دولت قبلی این قرار داد بدون انتخاب جایگزین و راه حل زیر قرار داد زدن ! در نتیجه هرسال از عقب افتادگی ما نسبت به قطر و همسایگان سالی 170میلیارد دلار از پولهای ما رفت تو جیب اعراب تازه قراره دوسال .. (323377)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۲۲:۵۶
برسیم به برداشت اونها. سوال ما از شما اینه آیا قرار داد کرسنت بد بوده ؟ اگر بد بوده جایگزینش چی بوده ؟ جبران ضرر 170 میلیارد ی متا از منابع مشترک را چه کسی بر عهده میگیره ؟ در این 10 سال کها از کرسنت استفاده نکردیم چه قدر تونستیم در منابع مشترک از کشورهای همسایه پیشی بگیریم ؟ فقط یکچیز را آموختید اون هم بی مطالعه کرسنت کرسنت کرسنت ! بنظر من کرسنت بهترین قرار داد تاریخ انرژی ایران بود ! چون تکنولوژی داشت چون نمیذاشت پول مفت ما به جیب اعراب بره . (323378)
سهراب جوزي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۱:۲۷
بله بحق مردم اين مملكت مردمان بزركي بوده اند و توانايي هركاريو دارند در كتاب كوروش كبير قيد شده كه ايرانيان مردماني سخت كوش و كم توقع،در دين انها شراب حلال اما شراب. نمي نوشيدند
ولي الان كساني دارن با اين حرفا فقط از مردم سواري ميكيرن براي رسيدن به حكومت (323340)
محافظه کار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۱:۴۵
سنگ پای قزوین !!! (323341)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۳:۲۶
اگه منظورش دولت خودشه که راست می گه (323345)
رزمنده
Spain
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۴:۵۰
كي ايشون محاكمه ميشه !!!مردم منتظرظهورپديده ديگري نيستند....
جناب رئيس دستگاه قضا يه سري به پرونده سراسر درخشان ايشان بزنيد .... (323351)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۵:۰۳
احمدی نژاد و یارانش اگر راست میگن برن باغچه هشت ساله شان را بیل بزنند الباقی پیش کش . آخه این چه اوضاعی است این آقایان باید الان......نه اینکه طلبکارانه خ دیگران را متهم کنند . (323352)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۶:۴۴
انشاالله که بزودی برمیگرده.همان طورکه الان خواب روازچشم شماگرفته (323358)
نادر
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۱۶:۵۴
خلایق هرچه لایق. ما ملت الکی خوش و کلا ذوق زده ای هستیم. مطمانم دوباره به ایشون رای میدیم. (323360)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۲۱:۴۵
احمدی نژاد این مردم را نمی شناسد چون هیچ ؟....... را دو بار از یک سوراخ مار نمی زندش (323373)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۰۲ ۲۳:۱۳
خدا را شاکرم که یکی مثل محمود آمد و مردم را از خواب بیدار کرد (323379)