به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۹۲۲۳۱

گلشیفته فراهانی با مجری VOA ازدواج کرد

گروه هنري: گلشیفته فراهانی با کامبیز حسینی مجری سابق تلويزيون صداي آمريكا VOA ازدواج کرد.
گلشیفته فراهانی با مجری VOA ازدواج کرد
به نوشته باشگاه خبرنگاران، این خبری است که نقیب شنبه زاده یکی از موزیسین های بوشهری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و البته این ازدواج را به این دو نفر تبریک گفته است. شنبه زاده با قرار دادن تعدادی عکس منسوب به مراسم ازدواج گلشیفته، در صفحه اجتماعی خود نوشته است: یک جمع خوب و دوست داشتنی در شهر نیویورک و عروسی گلی جان (گلشیفته فراهانی) که امیدوارم همیشه خوشبخت و موفق باشه…

نقیب شنبه زاده و برادرش سعید شنبه‌زاده، آهنگساز و نوازنده ایرانی و عضو گروه موسیقی شنبه‌ زاده هستند که در زمینه موسیقی فولکلور جنوب ایران فعالیت می‌کنند. کامبیز حسینی که از او به عنوان همسر جدید گلشیفته نام برده شده هم مجری برنامه هایی نظیر "پارازیت” و "شباهنگ” در صدای آمریکا بوده است. کامبیز حسینی روز دهم مرداد سال ۱۳۵۴ در شهر رشت متولد شد و در همان شهر و مشهد بزرگ شد. او در ده سالگی به‌مدت سه سال در برنامهٔ رادیویی غنچه‌های انقلاب حضور داشت.

وی تحصیلاتش را در رشتهٔ تئاتر و بازیگری در ایران و ایالات متحدهٔ آمریکا ادامه داد. او اکنون به بازیگری، نویسندگی و کارگردانی در تئاتر و رادیو و تلویزیون مشغول است. حسینی در سال ۲۰۰۰ میلادی به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد و در رادیو اروپای آزاد مشغول به‌کار شد و هم‌زمان به‌عنوان کارشناس و منتقد هنری با صدای آمریکا همکاری کرد. او در بخش فارسی صدای آمریکا به عنوان کارشناس هنری و مجری برنامهٔ "شباهنگ” حضور یافت و سپس به عنوان نویسنده و مجری در برنامهٔ "پارازیت” مشغول به کار شد.