به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۹۲۶۲۸

اجازه‌ای که شکیرا به پیکه داده است

گروه ورزشی: پیکه می گوید همسرش شکیرا به او اجازه داده تا فوتبالش را در بارسا تمام کند.
اجازه‌ای که شکیرا به پیکه داده است
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در گفت‌وگو با مجله آلمانی «کیکر» اعتراف کرده که همسرش شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی به او اجازه داده تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش در بارسا بماند و اصلاً از او نخواسته در یکی از باشگاه‌های زادگاه خودش بازنشسته شود! او با خنده در اين‌باره گفته: «شكيرا به من فشار نمي‌آورد كه دوران حرفه‌اي‌ام را در كلمبيا به پايان برسانم. به من اجازه داده كه كفش‌هايم را در بارسا آويزان كنم.»
 
مدافع اسپانيايي در اين گفته به سال 2004 هم نقب زده؛ زماني كه نوكمپ را به مقصد اولدترافورد ترك كرد تا در منچستر‌يونايتد زير دست الكس فرگوسن كار كند و 4 سال بعد از آن دوباره به زادگاهش بازگردد. به اعتقاد او جدايي از بارسا قدمي بود كه براي پيشرفت و بهتر شدنش برداشته اما از سوي ديگر بازگشت به اين تيم بهترين تصميمي بوده كه مي‌توانسته بگيرد: «وقتي از بارسا رفتم، فكر مي‌كردم هيچ‌وقت برنخواهم‌گشت اما برگشتم و اين مهم‌ترين قدمي بود كه در زندگي‌ام برداشتم.» وقتي صحبت از منچستر پيش كشيده شد، پيكه گفت رختكن پر از ستاره اين تيم به او كمك كرده خيلي چيزها ياد بگيرد اما از طرفي هم در بين آن همه بازيكن بزرگ فرصت چنداني براي بازي به او نمي‌رسيده: «در خط دفاعي در كنار ريو فرديناند و نمانيا ويديچ خيلي سخت مي‌توانستي فرصت بازي پيدا كني.»
 
پيكه به غير از اين از فرصت استفاده كرد تا از گوارديولا به خاطر اينكه بعد از بازگشت در سال 2008 به او اعتماد كرد، تشكر كند: «گوارديولا بهترين مربي‌اي است كه داشته‌ام. هيچ‌كس مثل او نمي‌تواند فوتبال را تحليل و بررسي كند. او هميشه به بهتر شدن تيم فكر مي‌كند.» موضوع انتخاب نشدن براي كاپيتان چهارمي تيم از جمله مباحث ديگري بود كه پيكه درباره‌‌اش حرف زد: «اين رأي اكثريت بود و بايد به آن احترام گذاشت.»
مرجع : خبر ورزشی