به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۹۶۱۸۴

مدارس کدام استان‌ها چهارشنبه تعطیلند؟

گروه جامعه: به علت شدت بارش برف و یخبندان در برخی استان‌های کشور، مدارس تعطیل اعلام شدند.
مدارس کدام استان‌ها چهارشنبه تعطیلند؟
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برخی ازمدارس این استان تعطیل اعلام شد. مدیر روابط آموزش و پرورش استان خراسان رضوی درباره تعطيلى مدارس استان خراسان رضوى به علت بارش برف اظهار كرد: برخى مدارس به دليل بارش برف و سردی هوا ولغزندگی سطح معابر، چهارشنبه ١٨ آذر تعطيل است. فرهادی نیا ادامه داد: تمامى دوره های تحصيلی نيشابور،جلگه رخ، احمدآباد،ششمتد، كدكن و مقطع ابتدايی ومتوسطه اول فيروزه،طرقبه وشانديز فردا در نویت صبح تعطیل است. همچنین روز چهارشنبه، تمامى مقاطع مدارس نیشابور در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدارس این استان به دلیل سردی هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان ها در نوبت صبح چهارشنبه) تعطیل شد. محمد پورداود در گفت و گو با ایرنا افزود: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی دانش آموزان و فرهنگیان مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول در سراسر استان روز چهارشنبه 18 آذر در نوبت صبح تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان همدان می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 9- 3135 دریافت کنند. همچنین بارش برف موجب تعطیلی برخی مدارس استان همدان در روز یکشنبه در نوبت عصر و دوشنبه و سه شنبه در نوبت صبح و عصر شد. دمای هوای همدان در24 ساعت گذشته به 10 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و امروز همه مدارس برای دومین روز متوالی به دلیل بارش برف و سرما تعطیل شد و اداره ها و دانشگاه ها نیز با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز کردند. استان همدان حدود 280 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.