به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۱
 
۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۹۷۴۶۱
احتمال لغو پروانه یالثارات بخاطر توهین به مولاوردی

توهين مجدد و ركيك به معاون زن رييس‌جمهور

گروه سياسي: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسیدگی به تخلف یکی از نشریات به دلیل توهین به معاون امور زنان رئیس جمهور و احتمال لغو پروانه این هفته نامه خبر داد.
توهين مجدد و ركيك به معاون زن رييس‌جمهور
به گزارش مهر، علی جنتی عصر دوشنبه در بدو ورود به بندرعباس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار مطلب توهین آمیز به معاون امور زنان رئیس جمهوری در یکی از هفته نامه ها و اقدامات وزارت ارشاد در این خصوص، بیان داشت: این موضوع قرار است در جلسه آینده هیئت نظارت بر مطبوعات مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این هفته نامه تا کنون سه بار با تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات به دلیل تخلفات توقیف شده و با توجه به این مسئله امکان دارد در جلسه آینده، این هفته نامه به دلیل این تخلفات با تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات لغو پروانه شود.

پاسخ خیابانی‌ها به معاون زنان ریاست جمهوری
در همين حال سايت انصاف نيوز نوشت: یک روز پس از پاسخ شهیندخت مولاوردی به یادداشت هفته نامه ی یالثارات، ارگان گروهی که به برخوردهای خیابانی بی مجوز به ویژه حساس به حجاب زنان معروف هستند، حالا دبیر سیاسی این نشریه یادداشتی با عنوان «پاسخ «کُند و نرم» یالثارات به خانم شهیندخت مولاوردی، معاون کذایی امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور» منتشر کرد.

در این متن که در «پایگاه خبری انصار حزب الله» با زیر تیتر توهین آمیز «دیوار شکسته و زن سلیطه!» منتشر شده، ضمن تکرار اتهامات قبلی به تشریح آن ادعاها پرداخته است، از جمله کنایه ای به او زده که چرا در دفاع تلویحی از مسیح علی نژاد، روزنامه نگار ایرانی مقیم اروپا در برابر یک شایعه ی دروغ برآمده است. خانم مولاوردی در پاسخ خود به حق قانونی یک «هموطن» اشاره کرده که به نظر می رسد منظور او صرفا حق قانونی در برابر اتهام دروغ رسانه های یک جریان حتی به یک خبرنگار اپوزسیون مقیم خارج کشور باشد.

در این پاسخ، ادعا شده که رییس جمهور و معاون او مواق با آزادی در حد لخت شدن کامل هستند، در حالی که اعضای دولت روحانی دو سال، معمولا به برخوردهای چکشی و همینطور به گشت ارشاد ایراد گرفته اند که جواب درخواه سیاست گذاران را به همراه نداشته و حتی جواب عکس داده است.
اخیرا محمدرضا زائری، یکی از فعالان فرهنگی اصولگرا و مدیرمسوول ماه نامه ی خیمه نیز بارها به نتیجه ی سیاست های فرهنگی در حوزه ی حجاب انتقاد کرده و نتیجه ی آن را مثبت ندانسته است.

حميد رضائي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۰۴:۳۱
چطور وبا پشتيباني چه كس يا كساني اين افراد به خود اجازهء چنين جسارت واهانت هائي را به يك زن ميدهند ؟ چرا نبايد وزارت ارشاد جلو انتشار چنين نشرياتي نمي گيرد؟! (328266)
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۰۸:۵۷
امیدواریم وزارت ارشاد قاطع برخورد کند. این طور حرف ها در یک نشریه واقعا شرم آور است. (328271)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۲۰:۰۲
نه تنها وزارت ارشاد بلکه هیأت دولت هم جرئت برخورد با این نشریه را ندارند (328309)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۰۸:۵۹
دولت باید جلوی این تندروها رو بگیرد تندروهای که فکر میکنند میتوانند به هر کسی که بخواهند توهین کنند و متاسفانه کسی هم انگار جرات ندارد با اونها برخورد کند (328272)
قسم میخورم منتشرنمیکنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۰:۴۰
گریه کنین!دراکثرشهرستان ها وضعیت اصولگراهابهترازاصلاح طلباس.جای کلید بولدوزرمیاری همین میشه.به خودیاهم رحم نکردن.اگه رای نیاوردین بریزین توخیابونا آدم بکشین.سطل آشغال آتیش بزنین. (328273)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۲۲:۲۰
ایول حرف حق زدی. (328316)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۱:۰۰
اگر اینها راست می گویند وای به حال حزب الله ! اگر دروغ می گویند وای به حال حزب الله ! (328275)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۱:۵۱
ملت باید با درک و احساس مسئولیت با مشارکت حداکثری در انتخابات هر دو مجلس و انتخاب انسان های باشرف و سالم، منابع قدرت تندروها را کاهش دهد ..... (328277)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۳:۲۸
دوستان بيش از اينها نبايدازچنين نشرياتي انظارداشت.هرچندكه من اسم اينارونشريه نميذارم وبهتره بهشون هجونامه ....ويا كلماتي شبيه ايناگفته بشه.ادبيات احمدي نژادو بخاطربياريددقيقامتوجه شباهتشون ميشيد.اونم هروقت كم مياوردشروع به ....اتهام زنی ميكرد.به قول معروف ازكوزه برون تراودكه دراوست. (328282)
عبدالله
Germany
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۴:۲۶
این خانم معاون رییس جمهوردرامورزنان چراخودشوموطف می دونه درمقابل به قول خودشان دروغ بستن به یه خبرنگاراپوزیسیون واکنش نشون بده ولی درمقابل هنرپیشه زنی که محجبه شده وسعی دراشاعه این واجب دینی داره ولی به توهین میشه وحتی موردحمله وحشیانه قرارمی گیره سکوت می کنه.نکنه تندروباتندروفرق می کنه؟بابا کمی انصاف. (328285)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۵:۲۳
این افراد با این طرز برخورد و رفتار و با این فحاشی ها چگونه می خواهند برای نسل امروز الگو باشند؟ (328289)
.....
Romania
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۵:۳۶
لغوپروانه کمشه (328291)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۶:۲۳
این افرا به ه بهانه ای با توهین و هجمه و تهمت به افراد سعی میکنند کا ی کنند که هیچ کس جرات نکنه اب از بیان مواضع داشته باشه (328292)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۶:۴۰
یعنی شما نمیدونید پشت سر اینها چه نهادی قرار داره!!!؟؟؟؟ (328294)
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۷:۵۹
بنده صددرصدباتعطیلی نشریات مخالفم ازهرطیفی باشند. 1-اگرمسئولین مربوطه برخودمی کنندتنهابانویسنده آن برخورد کنند. 2-این گونه نشریات وگردانندگان آنهاخودبه حوددارندازگردونه حذف میشوند،چون دارندتیشه به ریشه خودمی زنند.
وبالاخره سنت غلط تعطیلی نشریات بایدروزی ازبین برود .به امید آن روز. (328297)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۹:۲۰
راست گفته (328302)
داود
Romania
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۹:۴۲
چرا اینها اینقدر امنیت دارند . .... (328305)
رضوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۹:۵۰
این آقایان را رجوع می دهیم به سوره ی معروف قرآن . تادرس بگیرند. (328306)
قاسم
Romania
۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۲۱:۲۷
درودبرشیرزنان اصلاح طلب همین وبس انشالاه خداوندشفایشان دهد (328314)