به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۳۲۳۳۷۰
توییت‌خوانی

اشرف غنی و زلنسکی!

اشرف غنی و زلنسکی!
فرشید غضنفرپور
‏⁧‫اشرف غنی⁩ دکترای رشته انسان شناسی فرهنگی از دانشگاه کلمبیا و سابقه کار در بانک جهانی داشت، نامزد دبیرکلی سازمان ملل بعد از کوفی عنان و وزیر مالیه بود، مقاله برای مشهورترین روزنامه‌های آمریکایی می‌نوشت، ارتشش را آمریکایی‌ها تجهیز کرده بودند.‏ با همه اینها پیش از آنکه حتی یک گلوله از کلاشینکف پابرهنه‌های طالب به سمت کابل شلیک شود مردمش را گذاشت و گریخت! 
‏ولادیمیر ⁧‫زلنسکی⁩ پیش از ریاست جمهوری یک کُمدین بود و در تلویزیون مردم را می‌خنداند. زیر موشک باران ⁧‫روسیه⁩ در پایتخت باقی مانده و به مردمش روحیه می‌دهد
‏حمید رسایی در اینستاگرامی که به زودی به مدد همفکرانش در جبهه پایداری مسدود می‌شود فیلمی از دوران بازیگری زلنسکی گذاشته و او را مسخره کرده است!
‏این خط مشترک بیشتر کاربران و رسانه‌های موسوم به انقلابی است، تمسخر مقاومت مردم ⁧‫اوکراین⁩  و رئیس‌جمهور مشروعشان تعریفی جدید از انقلابی که قرار بود به شرق و غرب نه بگوید و حالا با هر موشک روسی که بر سر مردم اوکرایین فرود می‌آید اشک شوق می‌ریزند.
‏درست است خط مشترک غَنی و زلنسکی نزدیکی به غرب است اما یک تفاوت بزرگ هم هست که نمی‌شود نادیده گرفت. غَنی حتی آمریکایی‌ها را قال گذاشت و در رفت درحالیکه مقاومت زلنسکی رئیس جمهور ضعیف ⁧‫آمریکا⁩ و شرکای حریص اروپایی‌اش را بی آبرو کرده است. / رشته توییت در صفحه توییتر نویسنده 

سیب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۰۸:۳۹
اوسکول! (383825)
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۰۸:۴۸
یکیشان متدین ، پای بند اصول دین و دیگری اعتقاد چندانی به مسایل دینی ندارد . (383826)
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۴:۱۲
لعنت بر کسانی که از تجاوز روسیه به اوکراین دفاع میکنند اینان به هیچ اصولی بجز چاپلوسی و پاچه خواری پایبند نیستند حتی از امام حسین ع هم تاسی نمیکنند انقلاب 1357 نه به شرق و غرب بود نه اینکه مستعمره روسیه و چین بشیم که شدیم (383857)
۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ۰۰:۲۵
لعنت به کسانی که در وصف تهاجم به کشورهای مختلف استانداردهای دوگانه دارند.تهاجم امریکا را خوب و تهاجم روسیه را بد جلوه میدهند. (383887)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۴:۱۵
زنده باد این مرد (383859)
Amir
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۲۱:۲۷
عکس آقای کمدین هم جعلی از آب در اومد که!!! ؟ (383879)
یزدان
Europe
۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ۱۲:۱۰
درود بر زیلنسکی .لعنت بر روسیه متجاوز. ایران باید تجاوز روسیه رو محکوم کند (383919)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها