به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۲/۱۹ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۱۱۳۳۳

تازه ترين خبرهاي انتخاباتي تا ظهر امروز

تازه ترين خبرهاي انتخاباتي تا ظهر امروز
خرازی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری ثبت نام کرد
حجت الاسلام سید محمد باقرخرازی دقایقی پیش برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد. آیت الله سید محمد باقر خرازی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری وارد سالن وزارت کشور شد. خرازی دبیر کل حزب الله ایران است که ۵۲ سال سن دارد. وی در دوران جنگ نماینده ویژه امام در مناطق نفت خیز جنوب کشور بوده است. شعار انتخاباتی خرازی " پارس اسلامی " است.

رییس ستاد انتخابات مشایی مشخص شد

محمود احمدي‌نژاد در سفر استاني به مازندران، طي مراسمي، به عبدالرضا شيخ‌الاسلامي نشان عالي خدمت اعطا كرد. قرار است به زودي عبدالرضا شيخ‌الاسلامي به عنوان رييس ستاد انتخاباتي اسفنديار رحيم‌مشايي منصوب شود و ابوالحسن فقيه، رييس فعلي سازمان هلال احمر نيز بناست كه به عنوان قائم‌مقام وي در ستاد ايفاي نقش كند. شيخ‌الاسلامي كه متولد كجور مازندران است، پيش از اين با حكم رييس‌جمهور عهده‌دار تصدي وزارت كار، رفاه و تعاون در دولت دهم بود كه توسط مجلس استيضاح و بركنار شد.

فلاحیان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات با حضور در وزرات کشور نام خود را برای رقابتهای یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت کرد. وی متولد ۱۳۲۸ نجف‌آباد و دارای تحصیلات در درس خارج فقه و اصول است. او وزیر سابق اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بوده و هم اکنون نماینده مجلس خبرگان رهبری است. فلاحیان قبل از اعلام رسمی برای کاندیداتوری در توصیه ای به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفته بود "نظرسنجی ها را جدی بگیرند. من هم اگر در نظرسنجی ها رتبه خوبی را بدست آورم و به این نتیجه برسم که مردم خواهان آن هستند که فلاحیان در انتخابات حضور یابد حتما کاندیداتوری را خواهم پذیرفت، در غیر این صورت کاندیداتوری من در صحنه انتخابات معنایی ندارد."

اما حجت الاسلام علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات و رئیس جبهه اصولگرایان مترقی که حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را مشروط به درخواست مردمی کرده بود چندی پیش اعلام کرد: با توجه به «به حد نصاب رسیدن» این درخواست​ها با شعار "ایجاد کشور پیشرفته اسلامی" رسما کاندیداتوری خود را اعلام می کنم. عضو مجلس خبرگان رهبری به تبیین مهمترین برنامه های خود برای دولت آینده پرداخت و گفت: برنامه‌های خاص بنده در راستای مبارزه با گرانی و ایجاد اشتغال است. وزیر اطلاعات دولت هاشمی برای انتخاب مدیران دولت خود سه ملاک دانش ، تجربه و توان مدیریتی را مطرح و تاکید کرد: در انتخاب مدیران توجهی به گرایش های سیاسی ندارم.

احمدزاده کرمانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

روح الله احمدزاده کرمانی رئیس سابق سازمان میراث ‏فرهنگی و گردشگری کاندیدای رسمی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. روح‏ الله احمدزاده کرمانی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم با حضور در وزرات کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. وی متولد ۱۳۵۷، فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه امام صادق و دکتری مدیریت رسانه در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است. روح‌الله احمدزاده کرمانی معاون سابق رئیس جمهور و استاندار سابق فارس در بدو ورود به ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رنگ انتخاباتی من سرخ است و هدفم تحقق حماسه سیاسی است. وی افزود: شعارم متناسب با شرایط کنونی انتخاب شده؛ شعارم دولت جوان، عدالت، قانون‌گرایی و وفاق ملی است که این سئوال بر اساس آسیب‌شناسی وضع موجود انتخاب شده است.

حداد عادل: پیش از ثبت نام، کاندیدای نهایی ائتلاف را معرفی نمی‌کنیم

حدادعادل درباره معرفی کاندیدای نهایی ائتلاف سه گانه اصولگرایان گفت: تا زمان ثبت نام در ستاد انتخابات کشور، کاندیدای نهایی را معرفی نخواهیم کرد.
غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و کاندیدای احتمالی دهمین انتخابات ریاست جمهوری که برای شرکت در مراسم رونمایی از اولین جلد فرهنگ جامع زبان فارسی به بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده بود، در گفتگو با مهر و در پاسخ به این سئوال که در نهایت چه کسی از ائتلاف میان او، قالیباف و ولایتی به عنوان نامزد نهایی معرفی می‌شود، گفت: هنوز هیچ چیز معلوم نیست. ما سه نفر اعلام کرده‌ایم که همگی ثبت‌نام می‌کنیم. وی افزود: اعلام نام نفر نهایی ائتلاف را به بعد از ثبت نام در انتخابات و کاندیداتوری موکول کرده‌ایم و تا آن زمان منتظر نظر شورای نگهبان می‌مانیم. این گونه فرصت بیشتری برای فکر کردن هم وجود دارد. حداد عادل گفت: پیش از ثبت نام و قبل از اعلام نظر شورای نگهبان فرد مورد نظرمان را معرفی نخواهیم کرد، ولی می‌گویم که قرار است در پایان کار، یک نفر از میان ما معرفی شود.

۱۳۹۲/۰۲/۱۹ ۱۲:۴۶
چه هیجانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قلبم داره وامیسه...................... (45865)
منتقد
۱۳۹۲/۰۲/۱۹ ۱۳:۱۹
اگه خاتمی و هاشمی بیان , بقیه بهتره کنار بکشن اینجوری سنگین تره (45880)
مخالف اسفندیار
۱۳۹۲/۰۲/۱۹ ۱۴:۱۷
من نمی دونم وقتی قراره اسفندیار رییس جمهور بشه این کارا دیگه برای چیه؟؟؟؟؟ (45899)
۱۳۹۲/۰۲/۱۹ ۱۵:۱۹
رای با کیست بنظر شما (45941)
۱۳۹۲/۰۲/۱۹ ۱۶:۵۹
روح الله احمدزاده کرمانی
رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری-معاون سابق رئیس جمهور-ستاندار سابق فارس -متولد ۱۳۵۷
یعنی چی ؟
با این سن کم همه این منسب ها را داشته پس مشخصه از اون پارتی داراست در حد لالیگا. (45982)
۱۳۹۲/۰۲/۱۹ ۲۱:۵۲
هاشمی بیا (46107)