به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۰۴ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۸۲۸۲

قيمت‌دلار نسبت به‌ديروز ۱۰۰تومان ارزان شد

گروه اقتصادي: خبرها از بازار سكه و ارز بازار تهران حاكيست امروز در مقايسه با دو روز گذشته، قيمت انواع ارز اندكي كاهش يافت.
قيمت‌دلار نسبت به‌ديروز ۱۰۰تومان ارزان شد
هر دلار آمريكا كه روز گذشته به ۳۶۶۰ تومان هم رسيده بود امروز با حدود ۱۰۰ تومان كاهش تا ساعت ۱۵ (چهارشنبه) به قيمت ۳۵۶۰ تومان كاهش يافت. هر يورو (واحد پول اتحاديه اروپا) نيز كه ديروز به ۴۸۳۰ رسيده بود امروز به قيمت ۴۷۵۰ به فروش رسيد. از سوي ديگر امروز در بازار تهران هر مثقال طلا با نوسان، بر بهای ۶۰۰ هزار تومان قرار گرفت.
به گزارش بهارنيوز، همچنين امروز در بازار داخل هر گرم طلای ۱۸ عیار بدون احتساب اجرت ساخت، بر بهای ۱۳۸ هزار و ۵۱۰ تومان ایستاد.قیمت طلا در بازارهای جهانی با ثبات نسبی، بر بهای ۱۶۹۲ دلار و ۵۰ سنت ایستاد. این گزارش می افزاید، در بازار سکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در طرح قدیم با بهای ۱ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و هر سکه طرح امامی با قیمت ۱ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان به فروش رسیدند. شایان ذکر است، هر نیم سکه با قیمت ۷۱۷ هزار تومان و هر ربع و سکه ۱ گرمی در بازار با بهای ۴۲۲ و۳۱۰ هزار تومان فروخته شدند.
سکه تمام (قدیم)..............۱۳۹۵۰۰۰ تومان
سکه تمام (جدید)..............۱۴۲۷۰۰۰ تومان
نیم سکه.........................۷۲۵۰۰۰ تومان
ربع سکه..........................۴۲۷۰۰۰ تومان
سکه گرمی......................۳۱۰۰۰۰ تومان
انس طلا .........................۱۶۹۳.۲۰ دلار
مثقال طلا .......................۶۰۲۰۰۰ تومان
هر گرم طلای ۱۸ ..............۱۳۸۹۷۰ تومان
انس نقره ........................۳۲.۲۸ دلار
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


رضا
۱۳۹۱/۱۱/۰۴ ۱۸:۲۳
حتمابايدشادي كنيم وپاي كوبي كنيم هرموقع 1200تومن شداطلاع دهيدكه قيمت دلاربه حالت اول برگشت نويسنده محترم ارزان نشده 2300تومن گران شده.. (23055)
علی اکبر
United States
۱۳۹۱/۱۱/۰۴ ۱۹:۴۹
خجالت هم نمی کشید 100 تومان!!!!!!! (23080)