به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۸ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۷۳۰۷۵

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس

گروه جامعه: فرمانده پلیس‌ راه کشور از ترافیک نیمه سنگین محورهای کرج - چالوس و هراز خبر داد و گفت: در حال حاظر تردد در این دو محور به صورت دو طرفه انجام می‌شود.
ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس
سرهنگ محمد حسین حمیدی گفت: در محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره 5 و محور هراز از محدوده تونل تکاور 2 شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. سایرمحورهای مواصلاتی کشور از ترافیک روانی برخوردارند. وی افزود: در حال حاضر در محور بیرجند - قائم و مهوندان در خراسان جنوبی شاهد بارش باران هستیم سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام برخوردار هستند.

حمیدی با اشاره به اینکه نیمی از واژگونی‌ها در ایام نوروز در محدوده مبادی ورودی و خروجی شهرها اتفاق افتاده است، گفت: 48 درصد این واژگونی‌ها در مبادی ورودی و 52 درصد در مبادی خروجی شهرها بوده است، لذا به همه رانندگان توصیه می‌شود برای رسیدن به شهرها یا خروج از آنها برای شروع سفر به هیچ عنوان عجله و شتاب نکنند.وی درخصوص محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور نیز گفت: از ساعت 30 دقیقه بامداد امروز محدودیت محور چالوس برداشته شد و از ساعت شش و 30 دقیقه هم محدودیت محور هراز برداشته شد به این ترتیب هیچ محدودیتی در جاده‌های کشور به جز تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها که از ابتدای تعطیلات نوروز اعلام شده، نداریم. فرمانده پلیس‌ راه کشور از همه رانندگان تقاضا کرد پیش از شروع سفر از طریق شماره‌های 88255555 و 120 و پایگاه اینترنتی www.rahvar120.ir وضعیت به هنگام راه‌های کشور را مطلع شوند.
مرجع : ایسنا