به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۷۸۷۳۷

بحران در باشگاه فولاد؛ دهكردي مي‌رود

گروه ورزشي: در پي تصميمات اخير در شركت فولاد خوزستان براي كاهش بودحه باشگاه ورزشی خود، بحران اين تيم را فراگرفته است.
دهكردی؛ مديرعامل باشگاه فولاد
دهكردی؛ مديرعامل باشگاه فولاد
به گزارش بهارنيوز، با وجود جلسه مشتركي كه اخيرا و با دعوت استاندار خوزستان با هيات مديره شركت فولاد در اهواز برگزار شد، مشكل مالي و كاهش بودجه آن پابرجا مانده و به همين دليل خبرهاي درز كرده از اين باشگاه حكايت از استعفاي قريب‌الوقوع آقاي دهكردي مرد زحمتكش و مدير موفق فولاد از سمت خود دارد.

شنيده‌هاي خبرنگار ما حاكي است امروز و در پی بی نتیجه ماندن جلسات و مذاكرات اخیر، مديرعامل باشگاه فولاد به نزديكان خود گفته است با اين وضع ديگر امكان كار كردن ندارم و به احتمال زياد به زودي استعفا خواهم داد.

مسوولان شركت فولاد اخيرا به دليل مشكلات مالي كه به گفته آنان ناشي از افت فروش و توليد محصولات اين مجموعه بزرگ صنعتي است، بودجه ورزشي خود را به شدت كاهش داده‌اند كه همين موضوع زمينه بحران را در اين باشگاه به وجود آورده است.

گفتني اينكه باشگاه فولاد تحت مديريت دهكردي طي چند سال اخير به كارهاي پايه‌اي در رده‌هاي نونهالان، نوجوانان، جوانان و اميد بهای زیادی داده و به همين دليل طي اين سال‌ها، تیم های این باشگاه همواره در مسابقات رده‌هاي مختلف مقام‌هاي قهرماني را به دست آوردند به نحوي كه سال گذشته و امسال به صورت متناوب در همه رده‌هاي پايه‌اي سني فوتبال ايران، عنوان‌هاي قهرماني يا نايب قهرماني را از آن خود نموده‌اند.

در عين حال برخي شنيده‌ها حاكي است اتفاقات تلخي كه طي دوساله اخير در حاشيه ديدارهاي تيم فولاد در ليگ قهرمانان آسيا توسط عده‌اي از تماشاگران تحريك‌شده رخ داد و مشكلات امنيتي براي شهر اهواز ايجاد كرد نيز در تصميم‌گيري‌هاي اخير بي‌تاثير نبوده است. خصوصا در پی اتفاقات رخ داده در پايان ديدار فولاد با الهلال عربستان در ورزشگاه غدير اهواز برخي از نهادها و تصميم‌گيران داخل و خارج استان به فعاليت‌هاي صورت گرفته پيرامون فولاد، مشكوك شده به نحوي كه برخي از دست‌اندركاران استان صراحتا در برخي جلسات خصوصي اعلام كرده بودند اگر قرار باشد تيم‌داري و فوتبال، استان را با چالش‌هاي امنيتي مواجه سازد بايد فكري اساسي پيرامون آن كرد.

با وجود همه اينها مهندس مقتدايي استاندار بومي خوزستان كه خود از سوابق ورزشي و فوتبالي نيز برخوردارست در حال حاضر نهايت تلاش خود را براي حل اين مشكلات دنبال مي‌كند و به صراحت گفته است نخواهد گذاشت «فولاد» قرباني بي‌مبالاتي‌ها و بي‌توجهي‌ها شود. در هر حال بايد منتظر ماند و ديد بحران ايجاد شده براي فولاد، آيا به دوران طلايي اين باشگاه سازنده پايان خواهد داد يا با تعامل و همفكري و همچنين هوشياري همه علاقه‌مندان فوتبال خوزستان و سعه‌صدر مسوولان مربوطه، خطر از بيخ گوش فولاد عبور خواهد كرد. اميدواريم اينگونه شود و اين تيم سازنده و محبوب، همچنان به عنوان يكي از قطب‌هاي ورزش كشور با قدرت به كار خود ادامه دهد.