به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۹۸۷۶

بابلسر، پذیرای بیشترین مسافر در مازندران

گروه جامعه: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر بابلسر گفت: در تعطیلات بعد از عید فطر بابلسر پذیرای بیشترین تعداد گردشگر و مسافر در استان بوده است.
بابلسر، پذیرای بیشترین مسافر در مازندران
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، کریم نجف‌پور امروز در حاشیه بازدید از سواحل و مراکز اقامتی بابلسر اظهار داشت: بر اساس آمار امور حمل و نقل و پایانه‌های استان، تعداد خودروهای مواصلاتی از سه محور، جاده فریدونکنار به بابلسر - بابل به بابلسر - بهنمیر به بابلسر تا 12 شب روز گذشته هشت مرداد 202 هزار و 312 خودرو بوده است. وی تعداد اسکان را 178 هزار و 723 نفر در مراکز و مجتمع‌های اقامتی و گردشگری، هتل‌ها، متل‌ها، پلاژها و ... عنوان کرد و افزود: بابلسر پذیرای بیشترین تعداد گردشگر و مسافر بوده که براساس آمار تاکنون بیشترین حجم مسافر را در استان دارا است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر بابلسر تصریح کرد: در دور دوم سفر تابستان نسبت به سال‌های مشابه و نوروز امسال حدود چهار برابر به حجم ورود و اقامت مسافران در شهرستان افزوده شده است. نجف‌پور با بیان اینکه در نخستین روز تعطیلات عید فطر نیز از سه محور مواصلاتی به شهرستان تعداد 175 هزار و 672 خودرو وارد شهرستان شده و تعداد اقامت نیز 153 هزار و 932 نفر بوده است، تصریح کرد: تعداد بخشی از این حجم مسافر فرهنگی بودند و در مدارس شهرستان اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میهمانان در شهرستان از استان‌های خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، تهران، شیراز، همدان و سایر استان‌های کشور می‌باشند، افزود: با نظرسنجی میدانی از مسافران، تعداد آمار میهمانان از بعضی از استان‌های کشور بیشتر بوده است. در شهرستان بابلسر 25 هزار تخت در پلاژها و پارکینگ نه‌گانه وجود دارد که از این تعداد مجتمع‌های اقامتی و گردشگر مانند دریاکنار، کوثر، فدک، مرضیه، مجتمع‌های رفاه، کشاورزی، مسکن، ملی و غیره نیز به این تعداد افزوده می‌شود.
مرجع : فارس