به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۵۴۸۸۹
آرمان در یک نگاه

حراج شرکت هواپیمایی بابک زنجانی در ترکیه

گروه سیاسی: روزنامه آرمان در شماره روز سه شنبه به بازتاب عنوان های آخرین جزییات از گشت انصار حزب الله و لیست انتخاباتی خاتمی و هاشمی شوخی است پرداخت.
حراج شرکت هواپیمایی بابک زنجانی در ترکیه
این روزنامه تیتر یک را به موضوع آخرین جزییات از گشت انصار حزب الله، اختصاص داد و نوشت: با اینکه عبدالحمید محتشم تاکید دارد نباید نگرانی پیرامون اقدامات انصار حزب الله وجود داشته باشد و آنان به اقدامات فراقانونی دست نخواهند زد و البته تاکید دارد که برای نگرانی وزیر کشور مکاتباتی با وی انجام پذیرفته است، رحمانی فضلی روز گذشته در پاسخ به سخنان محتشم و آغاز به کار گشت‌های انصار حزب الله، تاکید کرد: همانگونه که در گذشته نیز بارها این مساله را عنوان کرده‌ام هر فعالیت اجتماعی باید مبتنی بر قانون باشد و متولی این مساله نیز وزارت کشور است و وزارت کشور نیز در این زمینه متناسب با اقدام‌های صورت گرفته رفتار خواهد کرد.

روزنامه آرمان با انتخاب عنوان لیست انتخاباتی خاتمی و هاشمی شوخی است، نوشت: حسین مرعشی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با آرمان گفت که چه کسی گفته است که خاتمی، ناطق و آیت ا... هاشمی قرار است در انتخابات نقش اجرایی ایفا کنند و لیست بدهند. لیست خاتمی و هاشمی برای انتخابات مجلس شوخی است. خاتمی محور اصلاح طلبان و آیت ا... هاشمی رجل مورد اعتماد و تکیه گاه فعالین سیاسی اصلاح طلب و غیراصلاح طلب است. بنابراین هیچ کدام از این افراد شناخته شده در انتخابات لیست نمی‌دهند. نقش این بزرگان تعریف شده است، وارد مسایل و درگیری‌های احزاب نمی‌شوند این حرف‌ها که می‌زنید تحلیل است اما واقعیت این است که خاتمی محور و شکل دهنده جریان اصلاحات است. هیچ گروه اصلاح طلبی نمی‌تواند ادعا کند که اصلاح طلب است اما در عین حال از خاتمی هم عبور کند.

حراج شرکت هواپیمایی بابک زنجانی در ترکیه؟ تیتر دیگر این روزنامه است. سلطانی عضو کمیته تحقیق از پرونده بابک زنجانی درباره پیگیری اموال بابک زنجانی در ترکیه، گفت: در مجلس هیاتی مسوول رسیدگی به این مساله هستند. همچنین اعضای کمیته تحقیق از پرونده بابک زنجانی به ترکیه سفر خواهند کرد و ما در این سفر به سراغ ضراب خواهیم رفت و از او جویای اموال زنجانی خواهیم شد. وی اضافه کرد: این سفر در دستور کار نمایندگان قرار دارد و هفته آینده مقدمات آن فراهم خواهدشد. این نماینده مجلس همچنین در واکنش به خبر منتشر شده درباره غارت اموال بابک زنجانی در ترکیه تصریح کرد: این هم سناریویی تکراری برای تغییر مسیر پرونده اوست و چنین مساله‌ای صحت ندارد.

روزنامه آرمان با انعکاس عنوان ورود 250 نفر مافیا به حوزه سهام عدالت، نوشت: محمدرضا پور ابراهیمی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در برنامه پایش اظهار کرد که در حال حاضر برای مدیریت سهام عدالت میلیاردها تومان حق مدیریت و حضور دریافت می‌شود در صورتی که هیچ کاری انجام نمی‌شود. متاسفانه باید گفت 250 نفر به صورت مافیایی به حوزه سهام عدالت وارد شده و شرکت‌های بزرگ کشور از سوی سهام عدالت دچار آسیب شده‌اند. در حقیقت سهام عدالت مانع از افزایش سرمایه شرکت‌هایی که با آن در ارتباط هستند شده است.

این روزنامه با برجسته کردن موضوع اکثر انتصابات قم با رضایت من نبوده است، نوشت: حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش استاندار قم در مراسم معارفه فرماندار قم گفت که ارزیابی عملکرد مدیران استان منجر به تصمیم گیری‌های جدید در سال آینده خواهد شد. وی با تصریح بر اینکه برخی انتصابات در استان بر خلاف میل استاندار بوده است، افزود: بسیاری از انتصابات با رضایت بنده نیست اما تلاش می‌کنم تا زمانی که این انتصابات به روند خدمتگزاری در استان لطمه‌ای نزده آن را پذیرفته و در کمال برادری و محبت همکاری کنم.