به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۲
 
۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۶۶۰۲۰
زشتي كار افراطيون، اجازه انتشار عكس‌ها را نداد

چرا از اتفاقات ديروز مجلس، عكسي منتشر نشد؟

چرا از اتفاقات ديروز مجلس، عكسي منتشر نشد؟
گروه سياسي: يكي از موضوعاتي كه در حاشيه ضرب و شتم فيزيكي علي مطهري در جلسه روز يكشنبه مجلس ابهام برانگيز شد، عدم انتشار تصاوير و يا فيلم هجوم نمايندگان افراطي به سوي تريبون و كتك زدن مطهري بوده است زيرا در حاليكه خبر اين حادثه در صدر اخبار رسانه‌هاي داخلي قرار گرفت اما در بين اهالي رسانه و همچنين افكار عمومي، جاي تعجب و سئوال ايجاد شده كه چرا حتي يك عكس و تصوير از اين حادثه منتشر نشده است!؟

گفتني اينكه، هيچكدام از خبرگزاري ها و سايت هاي داخلي و همچنين سايت مجلس (خانه ملت) حتي يك عكس از حمله به مطهري منتشر نكرده و خبرگزاري مجلس صرفا يك گزارش تصويري شامل چند عكس از صحن مجلس و قبل از اتفاقات هجوم به علي مطهري را منتشر كرد. در همين زمينه خبرنگار ما موضوع را از چند خبرنگار و عكاس پارلماني رسانه‌ها پرس و جو كرد. خبرنگاران مي‌گويند اصولا ورود گوشي‌هاي موبايل، تبلت، لب تاپ و ديگر وسائل الكترونيكي توسط خبرنگاران به صحن مجلس ممنوع است و اين وسائل توسط حراست مجلس به هنگام ورود ما به صحن، جمع آوري و آنها را موقع رفتن به ما باز مي‌گردانند لذا امكان فيلم و يا عكسبرداري با گوشي اصلا وجود ندارد.

از سوي ديگر يكي از عكاسان رسانه‌ها كه نخواست نامش را در گزارش قيد كنيم گفت روز گذشته برخي عوامل مجلس بلافاصله پس از وقوع درگيري و تشنج در مجلس از چند عكاس حاضر، صراحتا درخواست نمودند هيچ عكسي گرفته نشود. وي افزود: البته فكر كنم فقط عكاس خود خبرگزاري خانه ملت و همچنين فيلمبردار سيما مشغول فيلم و عكس گرفتن بود ضمن اينكه تمام جلسات علني مجلس با دوربين‌هاي اختصاصي تعبيه شده در صحن، به طور كامل فيلمبرداري مي‌شود.

با اين توضيحات مشخص مي‌شود عدم مخابره و انتشار تصاوير از اتفاقات ديروز مجلس، كاملا عامدانه و دستوري بوده و نشان‌دهنده اين واقعيت تلخ است كه زشتي اقدام عده‌اي از افراطيون مجلس در حمله به يك نماينده و همكار خودشان آنقدر ناشايست و مذموم بوده كه حتي مسئولان مجلس، انتشار يك عكس از اتفاقات ديروز را هم صلاح نديدند. ضمن اينكه، اين ماجرا (جلوگيري از گرفتن عكس و فيلم)، ميزان آزادي گردش اطلاعات و اخبار در ايران را به خوبي نشان مي‌دهد!

امير خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۰:۱۸
حالا اگر كسي به فتنه گران!! فحش ميداد و بعد كتك ميخورد شاهد پخش فيلمها و محاكمه شديد كتك زننده ميبوديم.
لامصب عدالته كه داره ميباره (277690)
کریم خان زند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۱۶
واقعا باید اصول حزبی و جوانمردی و قانون را ازین اصولگرایان! یاد گرفت.چقدر از احمدینژاد حمایت کردند و تملق ووو حالا مرتبا ازو بدمیگویند و تهمت میزنند و میگویند اصولگرا نیست و.... .اینهم از رفتارشان با یک نماینده اصولگرا آنهم در مجلس. آنروزی که احمدینژاد فیلم را درمجلس پخش کرد چرا اینها ساکت بودند و تشویق هم کردند؟ (277863)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۱۷
آقای مطهری باید بداند اگر میخواهد عکس و نطقش پخش شود ، بایستی مثل همه تریبونهای کشور ، ولو تکراری چاپلوسی ، تملق ، تمجید از وضع حاضر و از همه مهمتر ریاکاری را در نطقش کاملا رعایت نماید .
درود بر این انسان مطهر درود بر این نطق مطهر و درود برمظلومان مطهر (277924)
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۲۵
به اصولگرایانی که کلانترین حقوق و درآمد ها و عمومی ترین تریبونهای رایگان را در این کشور دارند عرض می کنم
اگر نام این اعمال رأفت اسلامی است ، نام رفتار پیامبر ص بعد از فتح مکه با دشمنان مسلم اسلام و پیامبر چیست ؟؟؟ نام رفتار حضرت رسول با قاتل عمویشان چیست ؟ نام حضرت محمد ص با مردم طائف که دندان دردانۀ خلقت را شکستند چیست ؟ نام رفتار حضرت رحمت اللعالمین با آن زن یهودی چیست ؟؟
آیا مردم حق دارند شما را دیگر باور نکنند !!!! (277929)
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۴۷
من نمی دونم این همه مردم اصلاح طلبن پس چرا اینقدر تعداد اصول گرها زیاده (277951)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۶:۵۰
یکی نیست به مطهری بگه چرا درباره گرانی بالای 50 درصد نان حرفی نمی زنه چرا نمیاد درباره رکود و تورم این روزا حرف بزنه چرا نمیاد بگه که هر روز حامل های انرژی دارند با شیب ملایم ( 75 درصد ) دارند بالا می برند چرا نمیاد در مورد این که امروز نه چرخ اقتصاد می چرخه نه چرخ سانترفیوژ حرف بزنه چرا نمیاد بگه که جلوی مسکن مهر گذفتن پس چرا تورم بهتر نشد چرا نمیاد در مورد برداشت های مکرر از بانک مرکزی حرفی بزنه اگر یک دهم این کار ها را دولت قبل انجام می داد امروز فریاد استیضاح رئیس جمهور می زد امان از این .. (278058)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۱:۴۳
سیاوش چرا زمان احمدی نژاد که نون 600% گران شد لال شده بودید یا گوشت 1000% گران شد کور شده بودید یا بنزین 700% گران شد کر شده بودید .برو عمو نمیتونی با این افکار مردم را از راه به در کنی (278210)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۱:۴۵
مهم نیست ایت الله مدرس برای حق گفتن هم در ان مجلس سیلی خورد!! (278211)
هموطن شما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۳۸
به خاطر اینکه مطهری به علتها میپردازه و شما به معلول ها (278228)
نوزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۴۱
راستی جناب سیاوش عزیز . من یک سال و نیم بیشتر عمرم نیست . یعنی 1/5 ساله ام. قبل از داینکه روحانی بیاد اوضاع چطورا بود؟ تعریف میکنی؟ (278230)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۸:۴۲
شريعتمداري بداند آزادي فقط با آزادي مخالفين معنا دارد و بس و اين ارزش بزرگ اسلام بي دين ها راهميشه رسوا كرده است.زنده باد اسلام و رهبر بزرگش علي ابن ابيطالب. (278123)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۹:۰۵
اگر همین قانون اساسی بدون تغییراتی که آقای روحانی می خواد درست اجرا بشه . همه اصدلش اجرا بشه وضعمون از این بهتر میشه. آقای روحانی ما تغییر قانون اساسی نمی خواهیم و اجزای دقیق و بدون تفکیک همه اصول قانون اساسی رو می خواهیم و اگر تفسیری خواست گروهی از حقوقدانان و کارشناسان با تایید علم انتخاب و اظهار نظر نمایند.
اون موقع شاهد چنین رفتارهای زشت و تلخ نخواهیم بود. (278137)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۰:۳۱
وقتی آزادی بیان نیست،توقع داری آزادی تصویر باشه؟!
سریع توبه کن بهار واسه این مقاله وگرنه نماینده های مردم!! میریزن رو سرتون هاااااا (277697)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۰:۳۷
چون کشور ما گل و بلبل است !!ازادی بیان مرده !!اگر نمرده چرا اقایان برای یک حرف منطقی چماق کشی میکنند. (277701)
بیدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۰۹
واقعا خوشبحال تهران که چنین نماینده عالی و خوبی دارد. واقعا شبیه شهید مدرس است. خدا به او استقامت و عافیت و توفیق عنایت کند. (277855)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۸:۳۱
یکی از رای های من واسه مطهریه (278113)
mpt= فرقان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۳:۳۶
خون پاك شهيد مرتضي مطهري است در رگهاي فرزند با غيرت و حق طلبش مي جوشد (278255)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۳:۴۰
تكسوار ميدان رزم با تحجر، تنها آقاي علي مطهري است . درود درود درود. (278257)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۰:۳۸
آقای علی مطهری، از قانون سخن می‌گوید و توضیح نمی‌دهد که آیا حضرات مورد نظر ایشان حاضر به پذیرش حکم قانون هستند؟! و اگر بودند، چرا درباره ادعای تقلب- که خود با عمل خویش و در مواردی با بیان صریح آن را تکذیب کرده‌اند- حاضر به پذیرش قانون و طی روال قانونی شناخته شده نبودند؟ و... (277702)
صفدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۳۲
آقا مهدی - شما که قانون را قبول ندارید وخود را جای قانون قرار داده اید چرا از قانونی دم میزنید که ذره ای به آن اعتقاد ندارید اگر قانون وجود داشت همان ادعای تقلب هم شنیده می شد و هم رسیدگی می شد نه آنکه با چماق دهانها را ببندند وخفه کنند . (277742)
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۵۶
سلام
1 - رسیدگی شد .
2 - با چماق دهان کسی بسته نشد که اگر قرار بر مقابله و سرکوب میبود ، نیروهای امنیّتی کشور در همان روز اوّل قادر بودند بساط آشوبگران را جمع کنند . (277838)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۵۵
آفرین برتو هم وطن من که چقدر ذوق زده ای که لحظات اول باباتوم دهان کسی رانبستند و این را سندی برآزادی درایران میدانی!
برادرمن اگرازلحظه ی اول باباتوم به سر مردم می زدند که ...
خوت میدانی چی میشد!!!!
آنوقت نظاره گرها هم بیرون می امدند و...
خودت میدانی چه می شد!!! (277957)
ج.ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۷:۰۰
کدام قانون ؟؟؟؟عضو شورای نگهبان همان قانون یعنی داور محترم که غش کرده بودقانون؟؟قانون!!!!! (278069)
پاسخ به 10- 2سریال معراجی ها2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۴۲
خود شیرین...... این برخورد ها تو ایران رویه نیست استثناست. خودشونم انقدر از برخوردشون خوشحال نیستن که شما ذوق کردین. (278231)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۳۶
آیا معنی مجلس اسلامی این است ؟ آیا ادعای منطقی بودن وشنیدن حرف های مخالف این است ؟ پس کجاست آن بشارت قرآنی در مورد شنیدن حرفها و برگزیدن بهترین آنها ؟ و . . (277743)
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۷
آقای محترم !
حضرات مورد نظر ایشان بارها و باترها خواستار اجراثی دقیق قانون در مورد خودشان شده اند. البته حق داری نخونی چون صدا و سیما و کیهان که تو مشتریشونی دمی از این حرفهای واقعی و راست نمیزنه . (277756)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۲۹
پس چرا ان موقعی که طبق نص قانون به انها پیشنهاد باز شماری ارا با حضور نمایندگان مورد وثوق همین حضرات داده شد نپذیرفتند (هرچند انها باید درخواست میدادندواین نشان غرض ورزی ایشان وحقانیت قانون بود)واقدام به غوغا سالاری کردند چرا؟! اگر جواب ندارند و ندارید پس بیایید با قانون وارزشهای قانونی میثاقی اخلاقی ببندید. (277799)
طرفدار سعید عشق قانون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۳۳
حق با سعید اقاست.فردی که اصلا ریشه سیاسی نداره باید توسط نمایندگان ریشه دار و انقلابی که همواره تمام فکر و ذهنشان منافع ملی است باید در یک حرکت انقلابی و حاکی از عقل وشعور سیاسی کتک زده شود تا دیگر قانون مداری مسئولین را زیر سوال نبرد. (277804)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۵:۰۰
طرفدار سعید عشق قانون که همان سعید هستی .کدامیک از نمایندگان این مجلس در انقلاب سهمی داشتند؟کدام یک ریشه دارند؟ هاشمی که شناسنامه انقلاب است را قبول ندارند و شما دم از ریشه داری این افراد نوظهور حرف میزنی؟ (277962)
طرفدار سعید عشق قانون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۰۳
بیگ زاده نفهمیدی متلک بود .آی کیو (278215)
سينا زارع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۶:۰۶
اين بنده ي خدا رو منفي نديد! كنايه ميزنه طفلك! (278018)
طرفدار سعید عشق قانون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۰۴
اقا سینا ممنون.بالاخره یکی منظورمو متوجه شد (278218)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۵۸
ادعای تقلب بجای حصر باید در یک دادگاه صالحه رسیدگی شود .مگر این اقایان چیکاره اند که هر کاری دلشان بخواد انجام میدن؟ هرچی به نفعشان است حتی زدن نماینده مردمی قانونی است اما هرجا به نفعشان نیست قانون را طور دیگر تفسیر میکنند. (277840)
رانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۵۲
خوب یا بد از اینهمه بحث و جدل دوطرف موافق و مخالف حصر ، دشمنان سوئاستفاده میکنند. (278237)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۲۳
قانون اجازه برگزاري اجتماعات اعتراضي مسالمت آميز را نداده است !؟ (277874)
homa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۶:۳۶
9 دی اا ارا و نظرات مردم را باید در کف صندوقهای رای مشاهده کرد نه در کف خیابان و با کشیدن شهینو مهینو اقدس پیچگوشتیو انبردست به کف خیابان .ااا (278046)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۶:۱۶
به خدا خیلی پر رو هستید با این منفی هایی که می گیریید خودتان هم باید بدانید و آگاهی پیدا کنید که تفکراتتان افراطی است چرا مثل کبک سرتان را زیر برف کرده اید؟ (278031)
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۰۳
اره از پخش سیب زمینی تاسهام عدالت وبذل بخشش بیت المال و داوری شورای نگهبان وسیما و،،، (278216)
کاظ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۴۶
آقا از یک مجرم اجازه نمیگیرند برای محاکمه. که آیا راضی هستی محاکمه ات کنیم یا نه. بنظر قاصر من حرف آقای مطهری صرفنظر از چپ و راست ، درست است که میگوید برای زندانی کردن آن افراد قانونی عمل شود یعنی محاکمه و حکم هم هرچه باشد اجرا شود.ایشان که نگفته آنها را همینجوری آزاد کنید. ظاهرا حرفشان منطقی بنظر میاید. (278233)
مرشد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۰:۴۲
کار از این حرفا گذشته،پسرم
ما خیلی وقته داریم به طبل بی عاری می کوبیم.... (277708)
منطق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۰:۴۳
چطور کتک زدن یک سیاه بوست در آمریکا نشون داده می شه ولی دراین مواقع نفس صدا و سیما میگیره وچیپس و چی توز تبلیغ میکنه؟؟؟؟ (277710)
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۵
صدا و سیما کی با مردم رو راست بوده که اینبار رو راست باشه . صدا و سیما سر مسائل خیلی ساده و جزئی راست حرف نزده اونوقت چنین اتفاق شرمگینی رو بیان کنه . همینه که مردم رو فراری دادند دیگه . والا من اندک کسانی رو هم که شاید تا دو سه سال پیش حامی برنامه های صدا و سیما بودند رو میبینم نیز الان از صدا و سیما رویبرگردان شده اند (277752)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۴۶
صدا وسیما کاملاً به نفع هتاکان خبر منتشر کرد من برای تلافی این کار در سایت صدا وسیما انتقاد شدید الحنی نوشتم که متوجه بشند که کارشون شبیه القاعده است شما ها همین کار را بکنید اگر طرفدار حق هستید نترسید نمی توانند با شما کاری بکنند تا شاید به راه راست هدایت شوند (277820)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۲۸
میخواهند مردم ماهواره نگاه نکنند همین کاره ها باعث میشه که مردم روی گردان شوند (277884)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۰:۴۵
واقعا جالب است در جاییکه خانه ملت لقب گرفته نمیتوان تصویر نماینده ملت را داشت! این جا واقعا خانه ملت است؟؟؟ احتمالا نمایندگان ملت در خانه حجاب اسلامی نداشته اند که نمی شود تصویر درون خانه را داشت! (277713)
تلاش برای انتخابات آزاد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۰۷
مگر اصلاح طلبان نمی دانند که گردش آزاد اطلاعات در ایران وجود ندارد ؟
مگر اصاح طلبان نمی دانند که مجلس ایران کنگره ی آمریکا نیست و فرقی نمی کند کدام گروه در آن اکثریت باشند ؟
مطهری در جایی از نطقش به زنان ساپورت پوش حمله کرد.آیا اصلاح طلبان هم با زنان ساپورت پوش مشکل دارند ؟
حصر موسوی دغدغه ی ملی نیست و بدنه ی جامعه او را شناخته اند که نگرش و عملکردش ،ماهیتا با احمدی نژاد و دیگران تفاوتی ندارد.
به نظر می رسد با این بازیها دوباره قرار است مردم را برای شرکت در انتخابات مجلس آینده تهییج کنید. (277726)
داخلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۲
شما اصلاحاتی نیستی، افراطی هستی. (277748)
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۳
اونی که گفتی دغدغه ملی نیست اتفاقا کاملا هم دغدغه ملی است . یادت رفته آقای دکتر روحانی با کدوم شعار رای بیشتر مردم جامعه رو جذب کرد ؟؟؟؟ (277750)
تلاش برای انتخابات آزاد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۰۵
روحانی با شعار رفع حصر رای آورد ؟!!!!
شما برو از مردم کوچه و بازار بپرس آیا به خاطر موسوی به روحانی رای دادی ؟اصلا موسوی را یادشان نمی آید.
نه دوست عزیز،مردم به این دلیل به روحانی رای دادند که عده ای به گونه ای در جامعه تبلیغ کرده بودند که اگر جلیلی بیاید ایران سوریه می شود.اما امروز فهمیدم ماهیت روحانی و جلیلی یکی است و این ماهیت ما را به سوی نابودی می برد.
جالب است اصلاح طلبان همه را افراطی می بینند. (277775)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۳۵
حق با ایشونه ما دیگه گول نمیخوریم و در انتخابات شرکت نمیکنیم. تا کوچک زاده ها دوباره بتوانند با 300هزار رای نماینده تهران شوند (277807)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۵۷
ای ملت آزادگی و آزادمردی آقای علی مطهری را فراموش نکنید اگر چه ایشان اصلاح طلب نیست اما ثابت کرده برای دفاع از حق و عدالت از هیچ کوششی فرو گذار نیست و این بسیار زیبا و ستودنی است و شاخصه بارز این آزادمرد این است که چاپلوس نیست ، باید از چنین اشخاصی حمایت کرد و خوب در دل ملت جا باز کرده است . مطهری دوستت داریم (277909)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۵۸
یک جواب به من بدی دیگه ازت انتقاد نمی کنم: اگرما انتخابات رو تحریم کنیم چه حاصلی خواهدداشت؟ حاکمیت میاد به خاطرتحریم امثال تو کل ساختارحکومتیشو تغییرمیده و ازفردا مملکت میشه گل و بلبل؟؟؟؟؟
این حرکات درفرانسه جواب میده نه درایران، چرا تو این تفاوت به این راحتیو نمیخوای بفهمی!!!!!!!!!! نمیخوای بفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟ (277961)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۵:۰۷
اگه انتخابات ازاد انجام شه که امثال دلواپسان خواب مجلس هم نمیبینن// روحانی یادت رفته عزیز (277971)
جبرییل
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۱۰
شرم اور است. (277728)
تحجر= نفاق، جعل ، كذب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۳:۴۷
ديروز پدرش هدف تير متحجران قرارگرفت و شهيد شد امروز هم خودش را كتك مي زنند آيااينست يتيم پروري و پاسخ شايسته خون شهيد مطهري ؟ (278262)
محمد
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۱۳
چرا؟مگر ما از مجلس همه ی دنیا تصویر چاپ نمیکنیم و به سخره میگیریمشان حالا زشتی این.... را نمی توان به تصویر کشید؟اختناق تا کجا؟چرا نباید چهره نامبارک این کلاه مخملی های مجلس نشین را به مردم نشان داد؟ (277729)
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۲
مردم متاسفانه سالهاست چهره واقعی اینها را میدانند اما . . . (277747)
تلاش برای انتخابات آزاد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۱۴
این جنگهای زرگری دیگر مردم را خام نمی کند و طرفدارانش به همین سایتهای اصلاح طلب یا اصول گرا محدود می شود.
فکر کنم زمانی که تمام ثروتهای ایران به یغما رفت آنگاه است که بعضی ها دست از سر ملت بر می دارند.البته شاید آن موقع هم دست از سر ما برندارند و خودمان را به عنوان برده بفروشند.
من که از اصلاح امور در این چارچوبها ناامید شدم و دیگر مانند سال 92 خام این بازیها نمی شوم.
آدم عاقل از یک سوراخ چند بار گزیده نمی شود ولی ملت ایران به خاطر فراموش کردن هویتش،بارها گزیده شده است آن هم از یک نیم سوراخ. (277730)
داخلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۳
شما از کجا دستور میگیری که داری بذر ناامیدی می کاری؟ کشورهای دموکراتیک یک شبه و بدون زحمت به این حالت دست یافتند؟؟؟ (277751)
تلاش برای انتخابات آزاد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۱۲
کشورهای دموکراتیک یک شبه به اینجا نرسیدند اما ما در این سالها در خلاف جهت دموکراسی،حقوق بشر و ... حرکت کردیم.پس هیچگاه به آن نمی رسیم.
نمی توان با حرکت به سمت جنوب به شمال رفت.
بذر نا امیدی را اصلاح طلبان کاشتند که هیچگاه به وعده های خود عمل نکردند و تنها مردم را سرکار گذاشتند.
اصلاح طلبی مثل قطار شهر بازی بود که قرار نبود ما را به جایی ببرد.قطار خرابی که حرکت هم نمی کرد و لااقل باعث شادی نمی شد. (277779)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۱۷
مشکوکی مشکوک ... (277785)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۴۰
اقای تلاش برای انتخابات ازاد متعلق به مکتب سوسولیسم سیاسی هستند و همین ها با این افاضاتشان باعث ورود نمایندگان جبهه پایداری وارد مجلس شدند.البته من دچار توهم توتئه هستم شاید از خودشونه و سعی میکنه با این بذر امید پاشی اش نسخه ورود ان ها به مجلس رو بپیچه. (277809)
تلاش برای انتخابات آزاد
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۵:۰۷
خندیدیم.
اگر 200 تا میرحسین موسوی هم باشه و بره مجلس ،قرار نیست اتفاقی بیفتد زیرا با یک دستور باید همه چیز را رها کنه و فرمایشی عمل کند. (277972)
ناشناس ضد سوسولیسم سیاسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۱۲
نه پس مثل بعضی ترسوها؟؟تا پخخی میکنن در بریم شبانه آمریکا از اونجا بگیم لنگش کن یا .........؟؟؟؟؟؟؟؟ (278220)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۶:۳۸
مطمئن هستم سال 92 نیز در انتخابات شرکت نکرده ای بدترین کار شرکت نکردن در انتخابات است. (278048)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۱۶
اي بابا چه عكسي 0 اولا ماكم ازاين آقايان به حساب نماينده مردم كم نديديم بدون ديدن عكس وفيلم هم مي توانيم تصورش كنيم دوما مگه اينها ميخواهند حق را به جا بيارند كه احتياج به عكس داشته باشند سوما اينها با كمال پررويي دارند ميگناين حركت ها ادامه داشته باشه باز هم ميزنيم ؟؟؟ چهارما از نظر من همه چي از قبل آماده بوده حتي عدم حضور لاريجاني (277731)
عبدالرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۲۶
نهایت آزادی را از این برخوردها می توان دید ! وقتیکه در روز روشن ودر مقابل چشمان خودشان با یک نماینده مردم جنین میکنند پس وای به حال کسانیکه آنها را به خفا میبرند وهر کاری که دوست دارند انجام میدهند . (277736)
گل بود به سبزه هم ....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۳۱
هنوز تو حرکت دیروزم . متاسفانه هر روز تو کشور ما یه خط قرمز و حیایی از بین می رود و دیروز رسما مجلس هم تبدیل به میدان جنگ و دعوا شد . واقعا تاسف آوره اما نباید فقط تاسف خورد باید کاری صورت داد . کارت زشت عده ای نماینده رو چرا باید بی جواب گذاشت . مسئولان مربوطه باید به هتک حرمت دکتر مطهری واکنش نشان داده و نمایندگان خطاکار باید مجازات بشن (277741)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۲
نمی دون مگر ما چه گناهی کردیم که بعضی از این به اصطلاح نمایندگان مردم اینقدر بر مردمند
عزیزان اینها ما رو گیر اوردن
این بنده خدا مطهری هم اگر پسر شهید مطهری نبود الان معلوم نبود از کجا سر در می اورد
ببینید با همین بنده خدا در انتخابات اتی مجلس چه می کنند
کلا ازادی و ازادی بیان موج می زنه تو مملکت اینقدر نا شکری نکنید (277749)
عالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۰۰
عکس بوکو حرام و داعشو دیدین (277769)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۶:۴۲
جالبه نماینده ها جریان فرانسه رو محکوم کردندااا ( ولی دور از موضوع .مرگ بر فرانسه بی ذات ااا (278051)
رضا
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۱۰
گاه لازم است فیلمی که اصلا وجود نداشته ساخته شود گاه فیلم و عکس واقعی سانسور شود بر اساس سلیقه بعضی ها
آن وقت می گویند چرا ماهواره می بینید. (277778)
رسا
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۱۴
موکلان نماینده ای که حمله وکتک کاری کرده لازم است از نماینده خود اعلام براءت کنند. تا اینگونه رفتار به جامعه کشیده نشود. (277782)
علی
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۱۷
الحق والانصاف ثابت کرد که پسر همان شهید بزرگوار است کهحاضرشد درراه بیان حق وعدل جان خودرا هم فدا کند (277784)
انقلابی 57
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۷:۰۷
مطمئن باشید اگر شهید مطهری امروز زنده بود و مثل پسرش از قانون و آرمانهای انقلاب دفاع می کرد همین افراد او را ضد انقلاب و ... می خواندند. چون مثل آنها و ح شرعتمداری و حمی روحانی و ... فکر نمی کرد (278074)
رسول
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۱۹
بیاد آور تظاهرات در صحن علنی مجلس را وپخش آن از سیما .البته که به علت متغیر بودن آب و هوا هر بامی نه دو که چند هوا دارد. (277787)
اصغر
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۲۳
نظر شما چیست چه ایرادی دارد ما هم در اعتراض به افراط گری راهپیمایی سکوت کنیم؟ (277791)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۶:۵۴
اتفاقا فکر خوبیه! آقای روحانی عزیز رفراندوم اصلا به کنار، یک مجوز راهپیمایی به مردم بدهید اگر وزارت کشور واقعا دست دولت شماست (278065)
مریم
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۲۵
بعضی ها دست بوکو حرام و داعش را از پشت بسته اند. البته که به صورت نقاب دارند. (277795)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۲:۳۰
در این میان رفتار 20.30 جالب تر از همه اتفاقات است!! (277800)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۰۲
احسنت برمطهری. (277847)
عاباراته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۰۷
بنظر من آقای مطهری از اسراییل و امریکا و چین و گینه بیسائو و ماداگاسکار و .. پول میگیره .حتی با هیتلر هم رابطه دارد. با جورج سوروس هم. اسنادش هم در دفتر ما موجود است. (277851)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۲۷
آفرین کیهان هم سند داره ! (277931)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۱۳
من در قلبم دکتر مطهری را قرار دادم! چون نطقی انتقادی و شجاعانه داشت ! انشاا... خدا هم کمکش کنه (277859)
========
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۱۹
اگرخبرگزاری ها پیگیر باشند میتوانند فیلمشو پیدا کنند (277867)
حکم دادگاه
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۲۵
با توجه به مدارک، شواهد و اعتراف صریح متهمین، وقوع جرم اثبات گردیده است. حکم دادگاه انقلاب استان تهران به شرح ذیل می باشد:
مجرم میرحسین موسوی: اعدام.
مجرم مهدی کروبی: اعدام.
مجرم زهرا هنورد:‌اعدام. (277880)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۵:۳۸
از اعدام این افراد چی عاید تو خواهد شد داعش. شما جز منطق داعش چیز دیگری نمی دانید. داعش های وطنی شما هستید. این افراد حتی در صورت اعدام هم در تاریخ ایران ماندگار خواهند شد (278000)
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۳۹
مطهری واقعا سرمشقی برای همه سیاستمداران است بدون ترس و واهمه حرف خود را میزند همیشه زندگی سالم وغیرمجللی داشته و... روحانی با ان همه رای و وعده های انتخاباتی جرات چنین کاری ندارد وهرچند بار فقط چند حرف زیبا میزند ولی در عمل هیچ چیز از اونمیبینیم هرچند درمورد حجاب اقای مطهری سختگیری های بی موردی میکندوباید به این حق مسلم همه انسان ها احترام بگذارد که هرکس در انتخاب حجاب خود مختار است (277895)
شعبان رسولی ساری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۴۶
اگرعلماوبزرگان بفکراتحادندبایدبداننداکثریت مردم هرگزشیوه برخوردبامطهری رانمی پذیرندوسخت باآدمهای هتاک ومخالف آزادی بیان مخالفند.ونیزمیدانیدامثال خاتمی وهاشمی محبوبیت کم نظیری درمیان مردم دارندپس چرادرصداوسیماوبرخی مطبوعات توهین میشوند؟آیااین است رحماوبینهم وپیام اتحاد؟!!!به مردم درطول هشت سال گفتیدپشت آنهاراخالی کنندکه نشد!وبل هرچه فحش نثارشان کردندمحبوبترگشته اند.ول این رفتارهای بچگانه را!فتنه گران کسانی هستنداحمدی نژادرانماینده امام زمان معرفی والآن عوضی میخوانند!!! (277898)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۴۷
گوشه ایی از غیرت و شجاعت شهید مطهری را در زمان رژیم سابق در فرزندش دیدیم که امیدواریم به همین جا ختم نشود و دفاع از ملت را ادامه دهد (277900)
کاوه
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۵۳
از رفتار نمایندگان مردم!!! خیلی تعجب کردم آخه چاقویی، قمه ای ،تیزی نکشیدن طرفو لت و پار کنن، خیلی خویشتنداری نشون دادن . (277903)
ایران دوست 1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۳:۵۷
علی مطهری با نون دونی آقایان افراطی بازی می کنه به این خاطر تاب نمی آورند حالت تهاجمی می گیرند (277910)
اسدیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۰۱
این رفتار نشان دهنده ترس از حقیقت تلخ است شجاعت و حق طلبی مطهری ستوذنی است (277913)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۰۳
اقای ابوترابی فرمودند.مطهری خودش میدنه حبس عین قانونه.من موندم پس چه اسراریه.اقای مطهری کتک .بخوره؟ (277916)
حامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۱۴
من فکر میکردم در ایران آزادی بیان داریم ولی آزادی بعد بیان نداریم ، به لطف این مجلس مومن و انقلابی همون رو هم ازمون گرفتند. (277923)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۹:۴۳
دیدید که آزادی بیان هم نداریم (278153)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۲۸
متاسفم ، بهار لطفا اسامی نماینده های هجومی را اعلام کن (277935)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۳۰
باشنیدن ضرب وشتم دکتر مطهری توسط نمایندگان پایداری سوال اینست که اگر

برعکس مطهری خدای نکرده به کریمی قدوسی کتک زده بود 30/20چه میکرد؟؟؟ (277937)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۳۰
آزادی یعنی همین (277938)
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۳۱
امروز هنگام مراجعه به سایت شخصی اطلاع رسانی ایشان با این پیغام برخورد کردم: :((
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

http://alimotahari.com/ (277940)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۳۲
پسر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد (277941)
سیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۶:۵۰
نظرتم مثل اسمت میمونه (278061)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۷:۳۴
آقا و مراد شما آقای احمدی نژاد هم خاندان به اصطلاح نبوتش گم شد می دانی چرا؟ (278085)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۴۰
خوش بحال پدرش که شهید شد، وگرنه الآن یا در زندان بود یا در حصر (277949)
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۷:۵۲
شهیدش کردند !!!!!!!!!! (278095)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۴:۵۳
میشود با مراجعه به نظر مردم ( رفراندوم ) میزان مقبولیت هر یک از دو طرف بحث در این موضوع مشخص و طبق آن عمل نمود . نیاز به دعوا و کتک کاری نمیباشد (277955)
آزادی ب
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۵:۱۵
فعلان جبهه پایداری سوار بر خر مرادن دیگه اکثریت هیچه (277980)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۵:۱۸
دوستان من اهل همدان هستم، نطق های شجاعانه و تاریخی آقای لقمانیان نماینده همدان در مجلس ششم آن روزها زبانزد عام و خاص و تمام رسانه های داخلی و خارجی بود!!! نطق های شجاعانه علی مطهری یاد آور حسین لقمانیان است، اما فقط امیدوارم علی مطهری به سرنوشت حسین لقمانیان دچار نشود (277983)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۶:۱۹
این تریبون مقدسه اقا... از ان فقط باید تملق و ناسزا و مرگ بر فتنه و کسانی که منتقد هستند پخش شود (278033)
بياتيان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۷:۳۳
نمي دانم تقلب چيه آيا تقيسيم كردن سود سهام عدالت براي اولين و آخرين بار در روستاها و شهركهاو شهرهاي كم جمعيت از خزانه دولت شب قبل از انتخابات جرم است (278084)
ارتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۸:۰۴
درود بر علی مطهری فقط همینو می تونم بگم (278099)
جبهه حزب الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۸:۱۸
گزيده نامه حجت، دبير جبهه حزب الله به رييس مجلس: با حمله كنندگان به مطهرى برخورد نكنيد، حزب الله برخورد مي كند!
دوستان و همكاران قديمي ما جناب آقاى محمد جعفرى و جناب صديقي حراست مجلس بخوبي می​توانستند با تدبیر، دقت نظر و هوشیاری در رفتار اين نمايندگان حمله كننده، از قبل با حس وظیفه شناسی، به آگاه ساختن آنان به قوانین و مقررات و حقوق مجلس و نمايندكان آن به مقابله با فساد و فسق علني آنها بپردازد و به منظور ارتقاء سلامت و حراست از صحن مجلس از مفاسد حادث شده پیشگیری نمايند. لذا عملكرد دوستان قديم م (278102)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۸:۵۱
تشت‌رسوایی‌شون‌‌مدتهاست‌افتاده‌وشرم‌داریم‌بگیم‌‌اینها‌نماینده‌ملت‌بزرگ‌ایرانن (278130)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۹:۳۷
در هيچ كجاي دنيا و فقط در ايران آزادي بيان وجود دارد حتي در مجلس ! (278147)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۱۹:۳۹
عکسش رو من دیدم . سالها قبل .اون روز که بازرگان رو میزدند. همچنین زنده باد حسین لقمانیان. (278149)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۰:۵۳
از این پس یک حکم دیگر به این مضمون صادر می شود:
هرکس عکس درگیری مجلس و حمله به مطهری را انتشار دهد ضد نظام و ضد ولایت فقیه است (278186)
بهار مستقل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۱:۲۴
نه اسم بهار برازنده سایتتون است و نه اسم مستقل. (278197)
ع.خ.ه.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۰۵
نام مطهری همیشه زنده است تا ایران ایرنی زنده است....ای کاش میشدکاری کنیم انسان شرمش میشود وقتیکه فکر میکند!مگر حالا زمانرضاخان است. (278219)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۲:۵۸
قابل توجه نمایندگان وروسا ... چرادرمجلس کسی ازگرانی روزافزون وسکوت صاحبان قدرت وتعزیرات حکومتی وشوراهای نظارت چیزی نمیگه ؟؟؟ قیمتها هرروز عوض میشن اگه یک روز قیمت بالانرفت میزان مواد دربسته هاکم میشه یا بسته ها کوچک میشند . اندازه روغن مایع . اندازه کلینکس . حجم پودرلباسشوپی . بسته های چای . حلواشکری . بعضی ازقوطی های مواد شوینده هرروز لاغرترمی شن . آخه خیلی سختی می کشند. نمایندگان محترم اگه هروقت دعواتون تموم شد روی اینها هم فکرکنید آخه چون شما خریداراینهانیستید خبری ازحال زارمردم ندارید..... (278242)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۲ ۲۳:۰۰
چرا یک شبکه تلوزیونی به نام مجلس تهیه نمیشه تا مردم هر وقت خواستن جلسات علنی مجلس رو ببینند؟ این کار چند مزیت داره یکی این که نماینده ها دست به کار زشتی (مثل همین مورد) نمی زنند چون مردم تو تلویزیون میبینند. دوم این که مردم نماینده ها رو میشناسن و در رای دادن با شناخت رای میدن. این کار از هر نظر به نفع ملت و نظام خواهان عدالت است. (278243)