به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۳
 
۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۸۰۹۵
ميزباني از مخاطبان رمضان با غم و اندوه و حسرت!

نمره مردودي سيما در رمضان امسال

تداوم مسير و منش و رفتار اين صدا و سیماي كنوني جز روز‌مره‌گی، سردرگمی، علافی و اسراف بیت المال چیزی نصیب جامعه نخواهد كرد، چه عید نوروز و چه ماه مبارک رمضان، فقط مي‌ماند بانگ و فغان مسئولاني كه هر روز و هر شب در تريبونها، از افزايش گرايش مردم به ماهواره ناله سر مي دهند و ...!
نمره مردودي سيما در رمضان امسال
محمد رضا خورشیدی
گروه فرهنگي: ماه رجب فرا مي‌رسد دل آدم ها هوایی مي‌شود هوای عزیز شدن، انگار خوشحالی دور و بر ماست که باید پر بزنیم و پرواز کنیم وخوبی ها را تسخیر نماییم. پرواز و راز و نیاز، یک مقدار از زمین فاصله بگیریم و ماه های حرص و طمع، آز و حسادت، رنجش و دروغ را در طاقچه فراموشی بگذاریم، قدم برداریم به سمت صداقت، یکرنگی، با هم بودن، برای هم بودن، زیست انسانی، دل سوختن کمک به همنوع، تقسیم مهربانی، توجه به اوضاع و اوصاف نداشته های دیگران و در نهایت عروج کردن.
 
شاید ماه رجب برشی باشد برای پله های فنا شدن، دلپذیر شدن، از ماه رجب که عبور مي‌کنی سبکبار و سبکبال به شعبان مي‌رسی، شعبان میانه راست. اما بلورهای منشوری جشن های ماه شعبان و حکایت نزدیک شدن به وصال، تو را در خود هضم مي‌کند و پروانه شدن را نشانت مي‌دهد، قند توی دلت آب مي‌شود که نکند از دیگران عقب بمانی، درسیر پرواز آسمانی همه چیز زمینی یادت مي‌رود و یاد محبوب، تو را به دروازه های رمضان مي‌رساند، رمضان شهر خوبی شهرخود را ندیدن، شهر پاکی، شهر شادی، شهر نشاط، شهر لبخند وراز و نیاز از راه مي‌رسد همه شادند و خرسند از یکرنگی و هم آوایی. 

شهر رمضان در همه گویش های الهی مورد احترام و استقبال است و مورد توجه، اسراف اصلا در او راهی ندارد، اسراف در همه ابعاد قلع و قمع مي‌شود و با کمک همه. آنکس که عدول کند انگشت نما مي‌شود، خلایق در شهر رمضان یکسانند و مهمترین ویژگی آنان نشاط و شادی است که انرژی مثبت به کار یکدیگر مي‌آید؛ اما در این ماه بابرکت، به ناچار کنار خوان لبخند و امساک، جعبه جادویی، رفیق ناخوانده سفره افطار مي‌شود، و بی رحمانه نشاط و شادی را از حریم سفره مي‌درد و مي‌برد، برکت که نمی آورد هیچ! بیشتر غم اندوه تحمیل و تزریق مي‌کند. رسانه ملی به کدام سو می‌رود؟ رییس و ناظران آن به چه مي‌اندیشند؟ آیا اصلا اندیشه مي‌کنند؟ 

پخش داستان نزول خواری، مشکلات آدم های غیر ملموس درزندگی مردم در غروب معنوی روزه داری، راه رفتن روی اعصاب مردم و منحرف نمودن افکار ناب عبادت، نشان دادن زندگی مبله و مرفه در ماه رمضان بر حیرت مخاطبان افزوده است. آیا رسانه ملی که از بین هفت سریال ساخته شده با بیت المال برای ماه رمضان فقط دو سریال قابل پخش تشخیص داده می شود و از آن دو سریال اولی با رسوایی کپی برداری شده سریال هالیودی که حتی تمسخر بیگانگان را بعلت اهداف غیر اخلاقی نسخه خارجی فیلم و بازیگرانش به همراه داشته با نام هفت سنگ که اصلا با فرهنگ ایرانی همخوانی ندارد و دیگری سریال مدینه که هر شب با نشان دادن زندگی انگشت شمار غیر ملموس خانواده ایرانی را یدک مي‌کشد آیا نویسنده و کارگردان فرهیخته ندارد که اینطور مردم فهیم و اصیل را مورد اذیت و آزار قرار مي‌دهد؟ 

سریال هفت سنگ و مدینه میراثی جز غم و اندوه و حسرت، در ماه شادی و مبارک برای روزه داران ایرانی به ارمغان نمی‌آورد. واقعا اين نمايش سرقتي، چه چیزی در چنته داشته، جز قهقه های بی مسما و خنده‌های لوس و بی مزه و نمایش خانه‌های لوکس و مجلل و درگیری کارخانه‌داری با اعیان و انصارش؟ واقعا اين است پاسداشت عزيزترين ماه خدا، آقاي ضرغامي؟

البته اينگونه انتقادها، سالهاست در رسانه‌ها نوشته مي‌شود اما دريغ از ذره‌اي توجه و انتقادپذيري از مديران اين رسانه به اصطلاح ملي. آنها كارشان را مي كنند و ... لذا فقط مي توان اميدوار بود كه مدیریت و اتاق فکر صدا و سیما در دوره پس از ضرغامي، خانه تکانی اساسي بكند و قبل از هر چيز مخاطبان خود را اندکی جدی بگیرد، البته اگر بخواهند و يا بتوانند با شبکه های ماهواره ای رقابت و احیانا هماوردی کند وگرنه تداوم مسير و منش و رفتار اين صدا و سیماي كنوني جز روز‌مره‌گی، سردرگمی، علافی و اسراف بیت المال چیزی نصیب جامعه نخواهد كرد، چه عید نوروز و چه ماه مبارک رمضان، فقط مي‌ماند بانگ و فغان مسئولاني كه هر روز و هر شب در تريبونها، از افزايش گرايش مردم به ماهواره ناله سر مي دهند و ...!

خوب است رییس رسانه ملی در اين ماه‌هاي واپسين مسئوليت 10 ساله اش، حداقل اين بار در پایان ماه رمضان، برنامه‌های تلويزيوني کشورهای اسلامي را با برنامه های تولیدی زیر مجموعه اش مقایسه و غربال نماید (البته قبل از اینکه برای خود و دور بری هایش جلسه تقدیر و تمجید برگزار نماید نه آنچنانکه طبق سنوات گذشته خود گوید خود خندد) آنوقت اگر انصاف داشته باشد هفت سنگ و مدینه را از خجالت، از آرشیو حذف و تامل خواهد نمود که پول بیت المال را چگونه با فیلم های بی محتوا و هجو و غیر ضروری سامان مقدم و امثالهم هدر مي‌دهد و شادی و نشاط ماه رجب و شعبان و رمضان را از مردم بر مي‌چیند و آسیب جدی به فرهنگ ناب مردم وارد مي‌کند.

علی نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۰۹:۴۷
صداوسیما رو فقط برای فوتبال لیگ برتر میبینم.
بازیهای جام جهانی رو هم از شبکه TRT ترکیه با کیفیت HD دیدم.
مشکل با تغییر رئیس صداوسیما حل نمیشه مشکل با تاسیس تلویزیون خصوصی حل میشه (240949)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۴
اين صدا و آن سيما ،ارزاني جبهه پايداري ها.
من دروغ رسانه بيگانه رو به راست رسانه ميلي ( خود... - خودتون - خودشون) ترجيح مي دهم.
ضمناً شنيده ها حاكي است رئيس تام الاختيار رسانه ميلي آقاي محمد حسين رنجبران باشه چون بعد از ديروزامروزفردا و شناسنامه مي خواد يه برنامه بسازه به اسم توهين كن ، جايزه ببر! (240976)
جهان
Romania
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۹:۲۲
اتفاقا توهین هم میکنن به توهین کننده به رسم یادبود هدیه هم میدن (241054)
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۰:۰۲
البته از حق نگذریم صدا و سیما با ایجاد شبکه های متنوع باعث شده مردم کمتر به شبکه های ماهواره توجه نشان دهند زیرا شبکه سلامت یا نمایش و مستند و غیره بسیار پر بار است و خانواده های ایرانی با داشتن ماهواره به این شبکه ها جذب شدند ولی بدلیل کسب خبر های واقعی متاسفانه بدلیل اخبار صدا وسیما که جناحی عمل می کند مردم از شبکه های خارجی استفاده می کنند اگر صدا وسیما شبکه ای ایجاد کند که اخبار واقعی نه جناحی را پخش کند مردم اصلا ماهواره ها را خودشان جمع می کنند و فقط به شبکه های ایران گوش می دهند (240950)
لبو فروش
France
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۴۰
از این نظر علاوه بر شاخ ، آدم دم هم در می آره
صدا و سیما به هیچ وجه و در هیچ شرایطی نمیتونه با ماهواره رقابت کنه. فکر کردین دنیای رسانه دیمیه که با چهار تا سریال و مستند آبکی و یا سانسور شده خارجی بشه باهاش رقابت کرد . صدا و سیما اگه بخواد با ماهواره رقابت کنه باید یه چیزی بشه مثل بی بی سی که نه توانش را داره ، نه استعدادش رو و نه ظرفیتش رو (240990)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۸:۲۳
هرکسی دنبال یه چیزی یا چیزایی در ماهواره می گرده
فرق لبو فروش با فرهنگی (دو کامنت بالا در همینه) (241041)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۸:۲۵
شاید باور نکنید، ولی ظنّ قوی دارم که تقریباً کل کالاهایی هم که تبلیغ میشه انحصاری یک باند عظیم رانتخوار است. (241043)
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۵۳
ماهواره ندارم هر روز کمتر از 15 دقیقه تلوزیون نگاه میکنم در حقیقت اعصاب خودمو خورد میکنم و اخبار را از طریق اینترنت پیگیری میکنم (240992)
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۰:۰۸
صدا و سيمان///////// (240951)
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۰:۱۱
هرساله ماه رمضون منتظر یه فیلم خوب از سیما بودیم اما امسال ........حرفشو نزنیم بهتره با این فیلما.خصوصا هفت سنگ.افتضاحه (240952)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۰:۱۲
با توجه به اینکه گوش شنوائی وجود ندارد و سیمای ضرغامی همچنان راه خود را ادامه میدهدلذا تنها راه پیش روی ملت تحریم صدا و سیمای میلی است . (240953)
ضرغام یار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۰:۲۰
واقغا برایتان متاسفم که اینهمه انتقادمی کنیدآخه اینهمه برنامه پربار وسرشار ازذوق وهنر برنامه شناسنامه،برنامه دیروز امروز فردا ،پس فردا،برنامه ماه عسل، این همه تبلیغات کالای باکیفیفت ولوکس ساخت وطن مانند برنج وچاکلز وپنیرموزرلا،دعوت از افراد متخصص در امر فتنه،اخبار بیست وسی وواحدمرکزی خبر که کارشان فقط وفقط تخریب واهانت به بزرگان نظام ومخصوصا جناب هاشمی رفسنجانیست دیگر چه می خواهید چقدرناشکرید.دست بردارید از تی وی ضرغام.انتظارمعجزه دارید؟ (240955)
مش ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۵:۱۸
صدا وسیما نگوئید .بگوئیدسخن گوی جبهه پایداری.رسانه ملی نگوئید بگید رسانه 4میلیونی. بگید صدا وسیمان.بگیدرسانه میلی نه ملی.آقای ضرغامی هروقت تصویر وصدای شما را می شنوم وحشت مرا فرامی گیرد.بس نیست کی رفع زحمت میکنید. تاکی میخواهی قصه فتنه را کش بدی؟1500شمسی؟ (240999)
میر در بند ظلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۰:۲۷
از تلویزیون ضرغامی چه انتظارات زیادی دارین!
مهم اینه که 20:30 و سایر بخشهای اخبار ، اهداف و اخبار همسوی جبهه پایدار را به خورد مردم بدهند و لا غیر (240956)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۷:۴۲
آی گفتی،من موندم کی این 20:30 میخواد تعطیل بشه،رو اعصاب همه است. (241025)
انسان
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۰:۳۲
توی این صدا و سیمای میلی همه چیز کپی برداری شده از مشابهات خارجی است ، اون از سریال هفت سنگ و بدتر از آن تیزرتبلیغات محصولات خوراکی که آنها نیز کپی برداری شده از نمونه های خارجی است که نشان می دهدخلاقیت در این رسانه مرده است (240957)
ن آشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۰:۳۶
نويسنده محترم زياد ناراحت نشو مسئولان رسانه ميلي(دلبخواهي) مي دانند كه تنها افراد انگشت شماري برنامه هاي آنها را تماشا ميكند براي همين به خود زحمت فكر كردن و توليد خوب را نمي دهند. (240958)
وحید
Germany
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۰:۴۳
ماه عسل رو جا انداختی البته بهتر بود اسم برنامه رو میزاشتن ماه بدبختی فقر درد رنج غم و گریه
من که خودم این برنامه رو نمیبینم ولی باعث تاسفه وقتی میبینم مادر و پدرم سر سفره افطار از بدبختی و بیچارگی مهمونای ماه عسل با بغض صحبت میکنن و اون لحظات ملکوتی رو با روح و روان آشفته میگذرونن کلاهتو بنداز بالاتر احسان علیخانی که غم رو مهمون خونه ما و سفرمون کردی (240959)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۷:۳۱
عزیزم این اصلا بد نیست که ادم بفهمه اطرافش چی میگذره و بیشتر از هرفیلمی اموزنده است اگه پدرمادرتم میبینند وناراحت میشن بخاطر قلب پاک و وجدان بیدارشونه. متاسفم برای تو........ (241020)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۰:۴۴
ده سال كار بايد كوله باري از تجربه را به همراه داشته بأشد اما دريغ از يك جو تجربه اما وقتي كه فرد خود را در مقابل ميليون ها إنسان باسخ كو نداد وبي محابا از حساب وكتاب،بيت المال را حيف وميل كند ان وقت رسانه ملي مي شود رسانه ميلي ؛ وقتي رسانه ملي كه بايد فرا جناحي و در خدمت تمامي ملت ايران بأشد تنها در خدمت يك جناح خاص بأشد ان وقت رسانه ملي مي شود رسانه ميلي وان وقت بايد روز به روز شاهد أفول هر جه بيشتر أين رسانه ملي بود ، اميد وإرم حداقل در مقابل خدا باسخ كو باشند (240960)
فريد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۱:۱۸
ياد سريال‌هاي شاد رضا عطاران با خانه‌هاي معمولي و زندگي مردمي از جنس خودمان به‌خير (240962)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۲:۴۴
واقعا یادش بخیر (240974)
فريد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۱:۲۱
راستي چرا كساني مثل عطاران ديگه سريال نمي‌سازند
ولي چند ساله ماه رمضان قرق بعضي آدم‌ها و نويسنده‌ها شده
ماشالله امسال فلاني با دو نقش متفاوت!!!!! اومده
خدا خيرش بده توي اين قحطي بازيگر يك‌تنه جور همه‌رو كشيده!!!!!!!!!!!!! (240963)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۱:۲۵
سریال مدینه خیلی جالب و آموزندست.اما قبول دارم که هفت سنگ اصلا جالب نبود (240964)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۱:۲۵
فقط باید گفت فاجعه!صداوسیما هر سال و هر روز ضعیف تر و پر هزینه تر از قبل. (240965)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۱:۴۸
پس کی ای آقای ضرغامی میره؟؟؟؟؟؟؟
نکنه دوباره ابقاشه. (240966)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۱:۵۳
متسفم واسه کلیه مسئولین صدا و سیما (240967)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۲:۰۲
با سلام . نگارنده متن فوق با درایت و هوشمندی سریال های مورد نظر را اسیب شناسی کرده و بنده هم کاملا موافقم. در فراینده این روز های عزیز که همراه با کار و تلاش و نیز عبادت خالصانه است نیازمند تلطیف روح و روان است که یکی از این ابزار ها که نقش اساسی از این منظر دارد رسانه است که متاسفانه در بطن کارهای این سازمان جنین تفکر ی وجود ندارد . امروزه شاد بودن روح وروان یکی از جیاتی ترین نیاز های ادمی ست اکه بایستی به این امر توجه ویژه ای داشته باشیم . با سپاس (240968)
کامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۲:۰۴
کاملا موافقم..... ایشالله جام جهانی هم تموم بشه دیگه کلا نگاش نمیکنم...واقعا هیچی نداره حیف وقت حیف بیت المال... (240969)
دانشجو2
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۶
من كه اصلا نگاه نميكنم .به اخبارش هم اعتماد ندارم. (240977)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۲:۲۳
هفت سنگ سریال بدی نیست . اصلا غم و اندوه ندارد . بدلیل اینکه سرقتی بوده و تجربه در ویرایش و همخوانی با سلیقه ایرانی نداشته , بنظر نپخته میاید و الا در بیان معضلات اجتماعی بسیار آموزنده است. (240972)
نگین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۲:۲۹
امان از بی مسئولیتی
فقط می خوان یه چیزی بسازند و یه پولی به جیب بزنند (240973)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۲:۴۸
بهار.یا خوابی یا خودتو به خواب میزنی یا راضی به این جنایات هستی.انگار نه انگار تو غزه جنکه. (240975)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۴:۵۶
به ما چه که جنگه...ما خودمون یک عمره ازه گاره تو جنگیم..تو خیلی غصه میخوری پاشوبرو.. (240997)
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۲۱:۰۷
ستم, تجاوز ,کشتار و نقض حقوق بشر در هر کجای دنیا که باشد و از سوی هر کس که باشد, باید به آن پرداخته شود وباید محکوم شود...! (241085)
متاسفم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۲۳:۱۹
واقعا برات متاسفم که در جایی که خود بی بی سی کارشناسی رو میاره که کاملا ضد اسراییل جنایتکار آدمکش حرف بزنه تو این جوری درباره کشته شدن زنا و کودکا حرف میزنی واقعا چرا به این کامنت حتی یک +داده شده من خودم از اصولگرا های مردمفریب متحجر بیزارم ولی مسایلو قاطی نکن (241108)
فاخته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۲۳:۲۲
سریال فقط سریال آموزنده و پر مسما فاخته که فقط کم مانده ثریا قاسمی عزیز که خیلی دوسش دارم به جای اون دختر کوچولو توی دوربین نگاه کنه و مستقیما پیام بده (241109)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۵:۴۲
چرا 3 ساله تو سوريه رو سر مردم بشكه هاي انفجاري مي اندازند و 170 هزار نفر كشته شده دلواپس نشدي؟ اونا هم عرب و مسلمانند. (241004)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۱۰
ماه عسل رو جانداختین.لنگه همین سریالاست. دم افطار ادم رو گریه میندازه.مثلا ماه مهمونیه خداست. چرا باید تو این ماه هم همش ناراحت باشیم!!!؟؟؟؟ (240980)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۷:۳۷
نگاه نکن. خیلی هم خوبه .این بی لیاقتی خودتو نشون میده (241022)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۱۳
وقعا چرا هر سال باید سعید نعمت اله و سیروس مقدم یک سریالی که باعث افسردگی مردم افسرده ایران می شه را بنویسند و تولید کنند و افرادی مثل مهران مدیری و رضا عطاران که شادی رو به خونه های مردمم میارن از تلویزیون دولتی ایران طرد بشن. این چه سیاستی است که باید مردم را افسرده تر و غم زده کرد. در حالیکه با هزینه های کمتر می توان شادی را به جامعه برگرداند. (240981)
راحمي
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۲۵
آقاي صدا و سيما ما شادي ميخوايم غم و غصه به اندازه هفت آسمون داريم دق مرگ شديم بس كنيد تورو خدا. (240984)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۲۸
صدا و سیمان (240986)
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۳۳
سریال مدینه مثل کار های قبلی سیروس مقدم واقعا جالبه و نمره قبولی گرفته ولی هفت سنگ افتضاح به تمام معناست (240988)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۳:۵۲
اخه کو گوش شنوا
صدا و سیما سالهاست واسه مردم تموم شده است و اعتباری نزد مردم ندارد (240991)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۴:۰۸
چند نکته:
-تولید سریال برای شبکه سه بدون توجه به برنامه های جام جهانی
-تولید سریال با بازیگران مشترک در شبکه های سه و یک
-تولید دو سریال شبکه یک و دو با یک موضوع (موضوع نزول)
-پخش سریال با مخاطب کودک در ساعات پایانی شب و بامداد
-تولید سریال با موضوع ربا و تبلیغ همزمان و مشارکت با موسسه مالی معرو به سود زیاد(مدینه و موسسه اعتباری عسگریه)
-تولید سریال مدینه با تبلیغ غذای بازارولبنیات پگاه و موسسه مالی عسگریه
پخش سریال ها رمضان به صورت تکراری در شبکه های مختلف
اگر نیاز شد بازم هست (240993)
بهزادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۴:۵۵
دیگه این انتقادتون وارد نیست! میخواید هرجوری صداوسیما رو بکوبید! هدف وسیله رو توجیه می کنه؟ ماه رمضونی گفتند آخه! دیگه تو ماه رمضون نمیتونه رقص و پایکوبی نشون مردم بده! هم سریالهاش خوب و عبرت آموزه هم برنامه ماه عسلش!!! (240996)
علی
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۵:۲۱
سر و ته این مملکت باید به هم بیان دیگه!! این جماعت سوار بر کار، همین صدا و سیمان میلی رو هم می طلبه!! (241000)
جواديان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۵:۵۸
انتظار مردم از سريال پس از افطار و سخنان ارزشمند ايت الله مكارم شيرازي سريالي وزين پرمحتوا وحتي با بيان طنزي دلنشين و اموزنده همانند برخي سريالهاي سال گذشته است . نبايد مردم زدوبندهاي صدا وسيما با برخي عوامل سريالهايي رو تحمل كنند كهباهاشون به مشكل خوردند.!!! اينقدر هم مسائل مالي جاد نيست كه اقايون نتونن كار قشنگي رو ارائه ندهند. البته مدينه و فاخته تا اندازه ايي خوبن ولي بايد گفت اين رسانه ملي نيست و داره با برخي گروههاي سياسي مضمحل در برابر اراده ملي مي ايسته!! (241009)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۶:۱۱
حذف ربنای استاد شجریان یکی از شرمسارانه ترین کارهای ضرغامی بود (241011)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۶:۱۶
ما که داداش سالهاست با تلویزیون وداع نموده ایم (241012)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۶:۲۰
هزینهای میلیاردی که جهت تهیه فیلمهای سیما مخصوصا در ماه مبارک رمضان میشه به شادابی جامعه که همه کارشناسان اذعان دارند که جامعه کلا افسرده اند و شادی وجود ندارد متاسفانه سیما عکس اون عمل کرده تماما فیلمهای ما در رابطه با طلاق طلاق کشی و یا اعتیاد اگه این دو موضوع کارگردانان عزیز ما نتوستن پیدا کنن حتما یه تومور مغزی رو تو فیلمشون انتخاب میکنند همه رو میکشونن پای ماهواره تا از اخبار هشت و سی در امان باشند (241013)
محمد ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۶:۴۷
عزیز دلم گرچه من سایت بهار را سایتی منصف میدانم لکن این مقاله بنظرم کمی خارج از حد انصاف است...توقع اینکه رسانه در ماه رمضان رقاصی. شادی محض پخش کنث توقعی بیجاست..ربا مسئله ای خطرناک و دامن گیر زندگی امروز مردم جامعه ماست و بخشی از واقعیت های آن...در نقد کمی منصفانه بنگریم اگر امروز با این نقد ها واقعیت هایی مثل داستان فیلم مدینه یا ماه عسل را. نبینیم و راه چاره وفرهنگسازی نکنیم روزی میرسد که سخت پشیمان خواهیم شد...بهار عزیزم نقد های منصفانه را مثل قبل منتشر کن....دوستت دارن (241014)
تیرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۷:۳۲
هرروز گزارش های متعددی ازتلویزیون پخش میکنن که آقا شبکه بی بی سی به بی پولی خورده ، فلان شده ، داره مال کدوم زبون قطع میکنه ...
آخه اساتید اونا هیچ وقت کیفیت رو به کمییت نمیدن یعنی میدونن اگه مثلابی بی سی عربی با کم شدن بودجه کارایی لازم رو نداره وداره از اهدافش دورمیشه قطعش میکنن تا مبادا از کیفیت سایر زبان ها کم بشه ...
حالا شماهر روز چهارتا شبکه مزخرف افتتاح کنید سریال تکراری پخش کنید تازه با این همه تبلیغات تجاری ... (241021)
نیما
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۷:۳۹
رسانه میلی همچنان با سرعت به قهقرا می رود.اگر فکری به حال تغییر روش و سبک مدیریتی این رسانه بی رقیب(شبکه های خصوصی) نشود.روز به روز مخاطبان اندکش را هم بیشتراز دست خواهد داد.بدا به حال سیستمی که مردم به رسانه هایش بی اعتماد شوند... (241023)
حسین
United States
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۷:۴۳
بیش از 1 ساله که دیگه ماهواره استانی و شبکه های صدا سیما رو از دم قطع کردیم فقط به 1 دلیل چون که چاکر جبهه پایداری بود . برنامه هاشونم فقط بدرد خودشون میخوره . (241026)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۸:۰۶
اینها همشون غم و اندوه رو برای مردم میخواهند
از برنامه هاشون(چه تلوزیون و ...) معلومه (241035)
خرابه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۸:۳۲
وقتی بزرگان سیما را کنار بگذارند همینه اصلا برنامه ای جالبی امسال وجود نداره اگه همین قهوه تلخ یا یکی از اثر مهران مدیری را پخش می کردن 95 درصد مردم شبکه های خارجی را نگاه نمی کردن میشه گفت نمره منفی صفر داده (241044)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۱۹:۵۰
..شادی وخنده حرام است،درعوض گریه وناراحتی تا دلت بخواده (241060)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ۲۱:۲۹
درشو تخته کنن . (241088)