به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۰:۲۲
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۱۲۱۷۶

ايسنا: عارف برنده‌ مناظره‌ اول +عكس

گروه سياسي: خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) بلافاصله پس از پايان مناظره جنجالي اول در سيما، دو نظرسنجي به طور همزمان برگزار كرد كه نتايج جالبي به همراه داشت.
در نظر سنجي اول سئوال شده است كه شما با دیدگاه‌های اقتصادی مطرح شده کدام کاندیدا در مناظره تلویزیونی موافقید؟
نتايج تا بامداد شنبه به شرح زير بوده كه نشان مي‌دهد دكتر عارف با ۵۰ درصد آرا مناظره اول را از نظر مردم، پيروز شده است و پس از او حسن روحاني با ۱۵ درصد در رده دوم قرار گرفت.
نظرسنجی دوم ايسنا در باره عملكرد صداوسيما در مناظره بود كه در آن سئوال شده است: «آيا شما با عملكرد صداوسيما در نحوه برگزاري مناظره ۸ نامزد رياست جمهوري موافقيد؟»
بله ۸.۳%
خير ۹۱.۷%

۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۸:۲۳
هــــــــــــــــــزاران نــــفـــر ساعت کار شده روی این برنامه! (61889)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۵۷
کار همراه با چایی و خواب و دیگر ملزومات
خدا به این کارشناسی که این ساعت ها طی کرده خیر بده که برای مدتی تلویزیون رو جوک مردم کرد (62228)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۲۷
یعنی انصاف داشته باشین من از این مناظره بسیار رضایت دارم
بعد از 8 سال یه برنامه خوب دیدم که 4 ساعت سراسر خنده بود
واقعا دلم میخواد ادامه داشته باشه (62363)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۱۲
به دلیلی وضعیت روحی ای که داشتم مدتها بود اینگونه نخندیده بودم! خدا خیرشون بده (62398)
تالش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۸:۳۲
دقیقآ همینه اگر دکتر عارف به همین منوال پیش بره و بزرگان اصلاحات همچون آقایان هاشمی و خاتمی حمایت کنند به طوری که مردم در پشت آقای عارف حمایت این بزرگان رو حس کنند قطعاً دکتر عارف پیروز انتخابات خواهد بود ، درضمن با توجه به حمایت آقای هاشمی : حجت برای اصول گرایان معتدل هم ، تمام خواهد شد. (61892)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۸:۴۳
یکی به من بگه چرا باسگاه خبرنگاران جوان وابسته به بیت المال امروز مطلب گذاشته که جلیلی ولایتی و قالی باف اول هستن؟جالب این که هر روز از جلیلی یا پراید جلیلی یا از مقاومت جلیلی صد بار دارن می گن.جالب این که هر چی نظر مخالف بذاری پخش نمی کنن .اموی ها هم دارن جلوی اصولگرا ها کم نیارن (61894)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۸:۵۰
عارف رضایی روحانی (61895)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۱۸
ولی من که یه رای بشتر ندارم . اونم ماله بابرنامه ترینشونه.
همگی میدونید کیو میگم
ما باید به برنامه رای بدیم نه به شخص.
لطفا نظرتونو با یه کلیک برام بزارید (62409)
دانشجو
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۸:۵۸
طرفم انتقادم صدا و سیماو کاندیداها
اولا شما با این سولات آبروی ایران در مجامع بی المللی بردید. کلیپها روی سایتهای مختلف اومد واقعا که. مناظره خجالت آور بود. ثانیا الان مردم و تمامی دوستام در دانشگاه میگویند اینا چه کسانی هستند که قراراست رییس جمهور این ملت شوند. واقعا متاسفم برای این کاندیداها که اسم دکتر را یدک میکشند. باید کاندیداها اعتراض میکردند یا حداقل برداشت آنها از سولات درست بود. هیچ کدامشون به عکس درست جواب نداند و فقط در بهترین حالت تشخیص دادند این مثلا معدن است، یک ساعت است (مدیریت زمان است)، این بازار است، کشاورزی را نشان میدهد. این چه برداشتهایی بود اینا داشتند، یه بچه 5 ساله هم جز عکس معدن بقیه عکسها را تشخیص میدهد، این چه برداشتهایی بود واقعا دکتراشون از کجا گرفتند. ثالثا رو چه حسابی آقای غرضی احراز صلاحیت شد این کی بود. بخش دوم مناظره فقط خنده بازار بود. درپایان به نظرم به همه ایرانی با این مناظره و انتخاب این کاندیداها توهین شد.
شرمنده ام برای این نقدها
با تشکر (61902)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۹:۰۰
درود بر شرافت عارف.همه ی مردم متوجه شدند برنامه مسخره ست بعدشما بعضی کاندیداها بدون هیچ اعتراضی برای اینکه نکنه از نمره تون چیزی کم بشه ،حاشر شدید تن به حقارت بدین و سکوت کنید؟؟؟؟؟؟ای مقام پرست ها. (61905)
آرتین
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۳:۲۳
کسانی که انتقاد کردن بلد نیستن انقاد پذیری رو هم قاعدتا بلد نیستن ...کسی که توهین به خودش رو بخاطر بدست آوردن قدرت قبول کنه مطمئنا به خاطر موندن در قدرت به مردم توهین خواهد کرد ( نمونش قضیه خس و خاشاک مستر احمدی نژاد ) ...اصول گرایی جایی برای انتقاد و آزادی بیان ندارد ...درود بر شرفت آقای عارف (یک اصلاح طلب واقعی ) (62724)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۹:۰۸
درود بر "عارف"، دوم خرداد دیگری در راه است... (61909)
محسن
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۳۴
درود بر دکتر عارف.... (62423)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۹:۱۶
نکته ای که درخصوص اجماع عارف و روحانی باید مد نظر قرار گیرد این است که در صورتیکه جناح اصلاح طلب نتواند در این دوره ریاست جمهوری را بدست بیاورد برای همیشه از گردونه خارج خواهد شد زیرا در دوره های آتی دیگر اصلاح طلبی که جزو رجال سیاسی باشد باقی نخواهد ماند که بتواند کاندیدا شود و عارف و روحانی تنها بازماندگان اصلاح طلب هستند که رجال سیاسی بوده اند و اگر اصولگرایان یک دوره 8 ساله دیگر بر مسند قدرت باقی بمانند تمام رجال سیاسی از اصولگرایان خواهد بود سایت بهار نیوز هم بهتر است مانند سایت الف از خود تحیلیل هم درج نماید و اگر هم می خواهید تحلیل های بازدیدکنندگان را درج نمائید (61912)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۱۹
متاسفانه روحانی دیشب در حد انتظار نبود، الان اقبال عمومی به عارف بیشتر شده و دیگه خیلی ها حاضر نمی شن به روحانی رای بدن، غیر از اینکه اوضاع تغییر کنه (62017)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۲۵
روحانی خودش نمی گه من اصللاح طلبم، نمی دونم چرا این حرف پخش شده. مواظب باشیم بازی نخوریم. خیلی ها هستند تفکرشان چیز دیگری ست ولی برای جلب رای حداکثری تا قبل از به قدرت رسیدن خودشان را رو نمی کنند. روحانی نمی تواند کاندیدای اصلاح طلبان باشد با توجه به حرف های الانش و سابقه اش. و این حرف هایی هم که زده می شود به نظر من بسیار شبیه کارهایی مشایی است که از ایران باستان و هنرمندان و ... می گفت. اگر آن ها را باور می کنید، اصلاح طلبی روحانی را هم باور کنید. (62273)
هومن
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۹:۲۲
شایسته ترین حاج محسن است (61914)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۹:۲۴
دکتر عارف ما هستیم.. (61915)
محسن
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۳۶
آقای دکتر عارف در ضمن من و خانواده ام هم هستیم....شما کاربر گرامی چطور؟عارف رو در مناظره چطور دیدید؟نظر دهید....ممنون... (62427)
علی تنها
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۰۹:۲۵
یک سوال دیشب قرار بود مصاحبه دکتر عارف در جام جم تکرار بشه چرا جام جم قطع بود؟؟؟؟ (61917)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۴۱
به عارف حساسیت داره ، رنگ از روش پریده (62376)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۰:۰۵
نظرسنجی اول رو ورداشتن انگار!! رفتم نبود! (61938)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۰:۰۹
نظر سنجی صدا و سیما موید همه ماجراست و بس. (61941)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۰:۱۵
عارف در لرستان رای میاره...خیلی خوشحالم رای به نابغه ایرانی بدم (61947)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۰:۲۹
بازتاب اولین مناظره در بیست​وسی فرداشب
مجری با لبخندی روی لب: اولین دور مناظرات انتخاباتی شب گذشته پربیننده ترین برنامه قرن در جهان لقب گرفت و 81 میلیون نفر در داخل کشور و حدود 217 میلیون نفر در منطقه و جهان آن را تماشا کرده​اند.
- همچنین 123درصد مردم از اجرای مناظره به شکل جدید ابراز رضایت کردند. ضمن اینکه پلیس راهور در گفتگو با خبرنگار ما از خلوت شدن تمامی معابر داخلی و خارجی شهر تهران در حین مناظرات خبر داد.
- 145 نفر از نمایندگان مجلس، 465 استاد ارتباطات و همچنین 780 اقتصاددان کشور نیز در نامه​های جداگانه​ای به عزت الله ضرغامی از برگزاری موفق و نوآورانه مناظرات تقدیر و خواستار تداوم این نوع برگزاری مناظره شدند.
- بی​بی​سی کیش و مات شد! بعد از پخش مناظره شب گذشته، مجریان این بنگاه خبرپراکنی، با دستپاچگی از موفقیت این برنامه سخن گفتند. حسینی بای به میان مردم رفته و از بازتاب آن بین مردم گزارشی تهیه کرده است که در ادامه می بینید... (61952)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۳۷
بله ، مردم آمریکا نیز شیفته این شیوه مناظره شدند و از ضرغامی خواستند تا رسانه های مستحجن امریکا را اصلاح کند تا چنین برنامه های آموزنده ای پخش شود
البته کیهان نیز عارف ، رضایی و روحانی را بازیگران فتنه اسرائیلی-آمریکایی خواند و از انان خواست که به آغوش ملت باز گردند!! (62040)
majid
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۱۳
کسی که در پاسخ به یک سوال غیر منتظره خود را می‏ بازد چگونه می‏تواند مدیریت بحران کند؟ نامزدی که روحیه ‏ای نا امید داشت بی اختیار خود را افشا می‏کرد، آنکه همه چیز را منفی می‏دید حتی یک بازار شلوغ و یک کشتزار سرسبز را معکوس می‏دید و انرژی منفی می‏داد، آنکه دم از فراجناحی می‏زد در هر عکسی سعی بر خورده گیری به وضع موجود داشت و اعلام می‏کرد که جناحی می‏اندیشد و جناحی می‏بیند و قطعاً جناحی هم عمل خواهد کرد. آنکه مدعی بود توپ را به زمین سایرین نخواهند انداخت در شرح عکس ترافیک خود را نشان داد. (62253)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۱۲
10000مثبت :-) (62086)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۱۱
احسنت!!! (62156)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۰:۳۴
سعید جلیلی هم رو شد!!
باز احمدی نژاد تو مناظره نمی خوابید و 4 تا حرف میزد!
عارف و محسن رضایی عالی بودن (61953)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۰:۳۴
شايد بهتر بود بى بى سى مجرى انتخابات باشه چون هم بيننده بيشترى داره ،هم مجرى توانمندترى داره و هم سوالات پخته ترى ميكرد. (61954)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۱۸
خدایی اینجا می فهمیم کار حرفه ای بی بی سی کجا، کار اینا کجا
شاید جهت گیری داشته باشه یا حتی کج انگاری اما دیگه به شعور مردم توهین نمیشه! (62015)
حیدری
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۰:۳۸
بفرمایید برنامه کسل کننده نه مناظره جنجالی این مناظره بیشتر ادم رو یاد مسابقه هفته می انداخت فقط جای مرحوم نوزری خالی بود (61956)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۰:۵۴
از روی سایت برداشته شد. (61962)
مصداقی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۰:۵۵
بهتر است این نظر سنجی تامدت 24ساعت ادامه داشت تابتوان اماردقیق تری ارائه میشد البته منهم به ترتیب اقایان عارف قالیباف روحانی رااصلح میدانم (61963)
علی از شیراز
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۱:۰۴
اینم از صایت اصولگراهاشون
دیگ چی میگین بچه ها (61968)
پژمان
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۱:۲۲
محمد رضا عارف داراي ديدگاه و برنامه خوب اقتصادي مي باشد (61972)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۱:۴۵
جواب كاملا واضحه اصلاح طلب ها در نت اكثريت را تشكيل ميدهند نه اين نظرسنجی تو هزار نظرسنجی ديگه هم كه در نت باشه ما اوليم اما جامعه مهمه جامعه را دريابيد.به اميد پيروزی عارف (61986)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۳۹
در جامعه هم اقای عارف و رضایی بازتاب خوبی داشتن اما اقای رضایی کمی جلو افتادن
باید بیشتر تلاش کنیم، امیدوارم اقای عارف و رضایی دور دوم بروند تا دست دوستان سیب زمینی و قدرت پرست از کشور کوتاه شود (62045)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۱:۴۵
البته همه مردم راضی نبودن از عارف، متاسفانه کمی زیاد بر اصلاحات تاکید کردند و البته کمی از کنترل خارج شدند اما در کل عارف و رضایی یک سر و گردن از بقیه بالاتر بودند
اقای قالیباف هم نزد من که واقعا جلوه اش را از دست داد (61987)
حجت
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۱:۴۵
در نظر سنجی سایت صدا و سیما هم دکتر عارف با اختلاف زیادی اول است
http://eirib.ir/ (61988)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۱۵
تا شما گفتید ترسیدن نظر سنجی رو برداشتن. (62013)
اشی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۲۳
فقط عارف (62021)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۲:۲۸
عارف عالی بود باید (62028)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۲۴
توی فرارو هم دکتر عارف اول شد نظرسنجی رو برداشتن... (62100)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۲۵
عارف واقعا کارش درسته... (62101)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۲۵
در تمام سایت ها عارف اول شده...تبریک میگم (62102)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۲۶
در حال حاظر فقط نماینده ای از ناحیه ی اصلاح طلب میتونه در شرایط کنونی کارایی کافی رو داشته باشه به هر حال
اقایان عارف و روحانی کاندیده های مناسبی هستن در ضمن مناظره بسیار بد بود (62103)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۳۴
دکتر عارف خیلی انسان با شخصیتی است...من خانوادم همه بهش رای می دیم. (62105)
قاسم
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۳۸
بهترین نامزد رضایی (62112)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۳۹
رای عارف در تمام دانشگاهها اوله (62114)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۳:۵۰
راااااااااااااااای ما دکتر عارف (62131)
همایون
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۱۷
عارف برنامه اقتصادیش مانند بقیه بود و چون فقط به مجری اعتراض کرد محبوب شد و باز ما احساسی شدیم!
از نظر برنامه اقتصادی محسن رضایی سر است اگر منصف باشیم به آن معترف خواهیم بود!
(بچاپ لطفا) (62166)
مجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۲۳
تو عصر ایران هم روحانی و عارف با اختلاف اولند. (62175)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۳۳
اقای عارف بسیار خوب بود اما
اقا محسن بابرنامه ترینه (62183)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۳۵
زنده باد عارف باغیرت و جسور. عالی بود عارف (62189)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۴۷
عارف دوستت دارم (62211)
رامين
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۴:۴۸
هر نظر سنجي اگه از سايت خاصي باشه كه طرفداران خودشو فقط داشته باشه البته كه معتبر نيست. (62212)
مهدی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۰۶
کاندیدایی که تو یه برنامه تلویزیونی نتونه از حقش دفاع کنه و همچین سوالای مسخره ای ازش بپرسن و بشینه و جواب بده چطوری میخاد 2 روز دیگه از مملکتش دفاع کنه!!!!!! بازم به عارف و رضایی. ولی عارف مردتر بود از همشون (62243)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۰۸
من که به غرضی رای دادم :-) (62245)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۲۸
بچه ها حتما به این سایت برین و رای بدینwww.nazareakhar.ir (62281)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۲۲
من به این سایت رفتم اما نتونستم رای بدم! پیغام داد که قبلا رای داده اید!! یعنی چی آخه؟! (62358)
بی طرف
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۳۴
خوبه که فقط نظرهای موافقتان را انعکاس می دهید . ولی خوشحال نباشید دستتان برای مردم رو شده . (62295)
سرور
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۳۹
چقدر تابلو كه اين سايت مختص اصلاح طلبهاست.
اگه به همه نظرها اهميت ميدين ژس حتما من هم بايد ژيغامم رو ببينم . (62309)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۵:۴۴
انصافا رضايي از همه مطلع تر و با برنامه تر بود.راي ما...رضايي (62318)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۲۰
قبلا يه كن از نطرات منو سانسور ميكرديد جاش ...... مي ذاشتيد دست مريزاد كه اين با كلا حذف كرديد . اصلاح طلب واقعي سانسور چي نمي شه . (62357)
مهدی
United States
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۵۵
رای دادن اینجا هم مثل اینکه مثل انتخابات دیمی هست !!! خود بهار می دونه نظر منو سانسور کرده شاید بخاطر اینکه روحیه اصلاح طلبان تضعیف نشه !!! اونوقت 4 نفر از راه میرسند رای منفی می دند !!! میشه اوناییکه رای منفی می دند دلیلشون را بنویسند !!! استراتژی بهار هم جالبه نظر را کلا سانسور میکنه بعد که می نویسی آقا سانسور نکن اونو می زنه !!! عجیبه واقعا!!! (62531)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۳۶
شما که نظرات مخالف را چاپ نمی کنین اگه چاپ می کنین بگین از کی تا حالا معدن هم شده جزو مکان گردشگری؟!!!!!!! واقعا جای تاسفه (62373)
پاسخ سايت به اين نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۵۶
بهارنيوز:
كاربر گرامي؛ بالغ بر ده كامنت در باره عكسي كه همه كانديداها شرح آن را اشتباه گفته و اتفاقا دكتر عارف نزديك‌ترين تشخيص را نسبت به آن داشته اند براي سايت فرستاده ايد كه چند موردش را هم انتشار داديم. اما لطفا به جاي اين حاشيه سازي‌هاي بيهوده و ... از صدا و سيما انتقاد كنيد كه با اين كارش مردم ايران و كانديداها را به استهزا گرفت نه اينكه سعي كنيد باتجربه‌ترين مدير و كانديدايي كه اقدامش در مناظره ديروز را همه ستودند اينگونه ناشيانه زير سئوال ببريد. موفق باشيد. (62444)
کیمیا
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۴۹
آفرین. بالاخره یه آدم فهمیده این وسط پیداشد که البته جای تعجب داره. برادر آزادی بیان حالا هی سانسور کن. (62519)
حاج صالح
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۶:۴۵
دوستان ما قصد نداریم بگیم کی بهتر بود یا بدتر فقط در همین حد چشاتونو باز کنید گول هیاهو واعتراض های جنجالی را نخورید!!!!!!!!!!!!!! (62380)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۷:۱۲
اين مناظره انصافاً بچه بازي بود؟!!! (62400)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۰۳
بهار جون باز هم گاف دادي درخط اول خبر نوشته اي ((خبرگزاري دانشجويان ايران (ايران)))

در صورتي كه توي پرانتز بايد مي نوشتي ((ايسنا))
..............................
بهارنيوز:
با تشكر. اصلاح شد (62457)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۱۷
دلتون رو به این آمارها خوش نکنید
هنوز باور ندارید که ما اصلاح طلب ها چندین ساله دلمون رو به محیط مجازی خوش کردیم در صورتی که 70% رای ها رو کسانی میدن که اصلا کار با کامپیوتر رو هم بلد نیستن (62472)
اميررضا
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۳۷
لطفا به اطرافيانتون كه دسترسى به اينترنت ندارن يا كسانى كه قصد راى دادن ندارن اطلاع بديد كه با حمايت از دكتر عارف حداقل دينشون رو به اعتقادات اصلاح طلبانه خودشون ادا كنند (62502)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۵۴
من توی روستا هستم سیستم کامپوتر دارم همه اینجا بلدیم با کامپیوتر کار کنیم!!! (62529)
مهدی
United States
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۵
کاملا درسته !!! یه خاطره براتون بگم بعد نیست بدونید !!! سال 88 آقای موسوی اومد اصفهان تو مسجد سید سخنرانی کردند سخنرانی که تموم شد حدود اذان مغرب بود . جمعیت با شور و شعار که اکثر جوون بودند از مسجد خارج می شدند ما هم بودیم !!! به دوستم گفتم اونایی که الان دارند از مسجد میرند بیرون رئیس جمهور را تعیین نمی کنند اونایی که الان دارند میان تو مسجد ( پیرمرد پبرزنایی که الان دارند واسه نماز ) رئیس جمهور رو تعیین میکنند !!! خواهشنا سانسور نکن !!! (62540)
سعید
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۷
فقظ غرضی
یه مرد توشون باشه فقط غرضی (62485)
مجتبی
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۱۸:۳۳
سلام
بچه دنبال تحلیل های سیاسی نباشید
دل های مردم واقعادست خداست...
وهرکی به فکرمذاکره باآمریکا وفراموش کردن آرمان رسیدن به ظهورباشه خودبه خوددراین مملکت ضایع خواهدشد
کم نبودن کسانی که درپیش خداو مردم ضایع شدن (62499)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۰۲
اگه بگذارن عارف کارش رو انجام بده نه از دید اینکه طرفدار خاتمی ایه از دیداینکه کارنامه موفقی داشته ودلسوز جامعه است وضمنا باسواده (62595)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۰:۱۹
رضایی با وجوی که اصول گرا هست از همه با برنامه تر هست توی سایت ویکی رضایی برای تک تک شهرهای ایران برنامه هست (62610)
افسانه
United States
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۱:۱۹
درود بر شرف وغیرتت عارف!
الحق که اصلاح طلب واقعی رو نوند دادی. (62631)
رضا
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۳۱
من فکر کنم اگر تصویر یک گل را هم به بعضی نشون میدادند حتما میگفتند گل سمبل زشتی و نماد خشونت است واقعا به سیاه نمایی باید بگیم روت سفید . واقعا چه نظر سنجی مغرضانه ای بوده (62683)
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۲:۳۳
من فکر میکردم قالیباف خوبه اما ازش نا امید شدم
بنظرم غرضی هم از قالیباف بهتر بود (62684)
دهقانی1
۱۳۹۲/۰۳/۱۱ ۲۳:۲۳
درود برعارف که متانت وشخصیت رئیس جمهورشدن را دارد وهمه ی دیدگاههای ایشان درهمه ی زمینه ها از دیگر کاندیداها خیلی بهتر است امید است اجماع روی ایشان انجام شود. (62722)