به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۵۰۵۳۴
حمله صادقيان به داور ديدار پرسپوليس-فولاد

ديدار فولاد و پرسپوليس پر حاشيه بود

گروه ورزشي: پيام صادقيان پس از اخراج از زمين بازي در ديدار با فولاد خوزستان با يک ضربه به بطري آب اعتراض خود را نشان داد.
پيام صادقيان پس از اينکه به داور بازي بابت اعلام نکردن يک ضربه هند به شدت اعتراض کرد و به سمت داور هم حتي حمله‌ور شد در هنگام خروج از زمين با يک ضربه محکم به بطري آب اعتراض خود را نشان داد. 

هواداران تيم فوتبال پرسپوليس نيز پس از اخراج صادقيان سريعاً با پرتاب بطري آب به داخل زمين بر عليه داور بازي شعارهايي دادند. يک هوادار نيز قصد پريدن به زمين و رفتن به سمت بازيکنان و داوران را داشت که سريعاً نيروي انتظامي اين جيمي‌جامپ را دستگير کرد و با خود به بيرون ورزشگاه برد.

نيمکت تيم فوتبال پرسپوليس پس اخراج صادقيان به داور اعتراض‌هايي داشت که به نمايندگي از آنها افشين پيرواني دقايقي با داور بازي به گفت‌وگو پرداخت اما جلال مرادي هم در اين صحنه حضور پيدا کرد و اجازه نزديک شدن داور به کادر فني را نمي‌داد.

پس از خوردن گل دوم هواداران به شدت علي کريمي را به مورد تشويق قرار دادند عليرغم اينکه ليدرها خيلي سعي کردند تا اين اتفاق نيفتد اما هواداران دست از کار خود برنداشتند و ليدرها را از روي سکو بيرون انداختند.

تعدادي از هواداران پرسپوليس صندلي‌هاي ورزشگاه را شکستند و عليه علي دايي شعارهايي را سر دادند. هواداران از دايي مي‌خواستند هر چه سريعتر پرسپوليس را ترک کند. شعار هواداران اين بود «دايي حيا کن پرسپوليس را رها کن».

پس از اينکه هواداران بطري‌هاي زيادي را به داخل زمين انداختند نيروي انتظامي دو هوادار را دستگير کرد و با خود به بيرون ورزشگاه برد البته نيروي انتظامي به داخل هواداران پرسپوليس هم رفت.

*پيش از شروع مسابقه يکي از تماشاگران به ميدان پريد و به سمت علي دايي رفت و او را در آغوش گرفت و سپس به سمت پنجعلي رفت و با سرپرست پرسپوليس هم خوش و بش کرد!
*نيمکت‌نشينان فولاد بعد از گل اسماعيل شريفات همگي به سمت زمين مسابقه هجوم بردند تا همراه با بازيکنان خود شادي کنند.
* رضا حقيقي پس از تعويض خود در دقيقه 63 به بطري آب کنار زمين لگد زد.
* هواداران فولاد همچنين نورليزر سبزرنگي را روي چشمان نيلسون دروازه بان پرسپوليس مي اندازند.



زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۲۲:۱۶
واقعا متاسفم ، واسه هواداراي خودمون متاسفم كه هنوزم از دايي طرفداري ميكنن!
اينبار مشكل چي بود ؟ زمين؟ داور؟ علي كريمي؟؟
صادقيان هم واقعا ما چند وقت پيش گفتيم يكي از بي اخلاق هاي فوتبال ايران هست نبايد بهش بازي بدن نبايد تو پرسپوليس باشه ولي متاسفانه كسي گوش نكرد و هنوز طرفدارش هم هستن! واقعا داور اگه اشتباه هم ميكرد تو اون صحنه كه مطمئن هستم اشتباه نكرد ، صادقيان بخاطر اين رفتار و برخوردش بايد توسط خود باشگاه هم جريمه بشه ... هر چند باز هم تكرار ميشه اين رفتارها ، واقعا متاسفم واسه دايي و باندش (243725)
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۰۵:۰۴
چی میگی مشتی ؟!
تا کی هندامونو جلو فولاد نگیرن ؟!!! خودت میدونی که ضربه ایسگایی پشت محوطه واس ما با وجود پیام حکم پنالتیو داره ! کار پیام با داور همون قدر با ارزش بود که کار علی کریمی و مجتبی محرمی جلو داور بود !
علی داییم اونقدر بزرگ هست که یتونه تیمو جم کنه ! باباااااااا تازه بازی دومه !!! بازی اول با سوم لیگ و بازی دوم با قهرمان لیگ قبل ! صبر داشته باش ! (243773)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۲۳:۳۶
دایی بیشتر یه کاسب تاجر یا بقال خوب میتونه باشه او خیلی چاق شده فکر میکنه با دادوبیداد به سر داور بازیکنان میتونه ۲۱میلیاردپول بیت المال را جوابگو بباش
او قادر به مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس نیست (243732)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۰۰:۰۹
نمیدونم سبک بازی دایی چیه؟؟اصلا سیستم داره؟؟فصل پیش که اونجوری بی حساب و کتاب بازی میکردن،این فصلم اینجوری!!!کلا معلوم نیست تو تمرینات چیکار میکنن!یه بار دیگه ثابت شد که ستاره های فوتبال مربیهای خوبی نمیشن (243739)
ضرغام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۰۰:۳۸
وقتی که دایی هرچی دلش می خوادبه داور،کارشناس داوری میگه ازشاگردش چه انتظاری داری.کسی که تیم ملی روسالی که سرمربی بودبدبخت کردتمام بازیکنان درجه 3سایپاروتیم ملی دعوت کرد.به خبرنگار،تماشاگرهرچه خواست اهانت کرد.خودش علامه دهرداره .فک کرده میشل پلاتینی هست اون کجااین کجا. (243754)
شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۰۰:۴۳
اگر به بازی پرسپولیس از زمان حضور دایی نگاهی بیندازید خواهید دید که هیچ سیستمی این تیم ندارد وبا دادو بیداد و متهم کردن داور ، تماشاگر ، آب دارچی ، زمین همیشه سعی در توجیه کار خود داره ، بدبختانه تریلی هم ادعای او را نمی کشد از بس زیاد است به امید اینکه قبل از سقوط پرسپولیس به لیگ یک برود (243755)
بیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ۰۱:۵۰
اخلاق پیام رو از سرمربیش یاد گرفته (243763)