به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۸۳۴۰۲
سیدجلال حسینی نفتی شد

کاپیتان پرسپولیس هم قطري‌ شد

کاپیتان پرسپولیس هم قطري‌ شد
گروه ورزشي: محمد نوری کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال مسیمیر قطر پیوست. المسیمیر که در لیگ ستارگان قطر حضور دارد با محمد نوری قرارداد بست.

سیدجلال حسینی نفتی شد

سیدجلال حسینی دقایقی پیش قرارداد یک ساله خود را با نفت تهران امضا کرد. همانطور که مدیران نفت تهران وعده داده بودند سیدجلال حسینی بعد از مطالعه پیش نویس قراردادش تصمیم گرفت لیگ پانزدهم را در نفت تهران بازی کند.

مسلمان: پرسپولیسی شدنم منتفی شد

در حالی که مسلمان برای حضور در پرسپولیس به دنبال دریافت رضایتنامه از ذوبی ها بود، شرایطی که آذری پیش پای او گذاشت مانع از این اتفاق شد. محسن مسلمان با تایید این خبر گفت: جلسه خوبی برگزار شد و از همه نظر با مسوولان پرسپولیس به توافق رسیدیم. قرار شد برای دریافت رضایتنامه ام با ذوبی ها جلسه ای برگزار کنم اما شرایطی پیش روی من قرار دادند که مانع از این اتفاق شد. وی در پایان گفت: دوست داشتم در این فصل در خدمت پرسپولیس باشم اما همانطور که گفتم با شرایطی که آقای آذری اعلام کردند این اتفاق ممکن نیست و باید به ذوب برگردم و به زودی در تمرینات این تیم شرکت خواهم کرد.

نیلسون با تراکتورسازی به توافق رسید

مدیر برنامه‌های نیلسون با حضور در باشگاه تراکتورسازی خبر از توافق دروازه‌بان برزیلی با این باشگاه داد. نیلسون دروازه‌بان برزیلی اسبق پرسپولیس با باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید. امروز مدیره نامه های نیلسون در باشگاه تراکتورسازی حاضر شد و توافقات نهایی صورت گرفت. قرار است تا چند روز آینده نیلسون برای امضای قرارداد رسمی و حضور در تمرینات به تبریز سفر کند.

دردسر آیین‌نامه نقل و انتقالات برای استقلال

طبق آیین‌نامه جدید نقل و انتقالات باشگاه استقلال نمی‌تواند قراردادش را به طور یک طرفه با بازیکنان مازاد فسخ کند. طبق آیین‌نامه جدید نقل و انتقالات باشگاه استقلال برای آنکه قرارداد 3 بازیکن مازاد خود یعنی محسن فروزان، امیرحسین صادقی و میلاد سلیمان فلاح را فسخ کند باید رضایت آنها را جلب کند و باشگاه مثل فصل گذشته نمی‌تواند قرارداد بازیکنان مازاد را به طور یک طرفه فسخ کند.
در آیین‌نامه جدید نقل و انتقالات که در این فصل اعمال می‌شود باید رضایت بازیکن هم برای فسخ قرارداد هم لحاظ شود به این ترتیب باشگاه استقلال یا باید رضایت صادقی، فروزان و سلیمان فلاح را جلب کند یا اینکه این 3 بازیکن همچنان در فهرست استقلال برای فصل آینده باقی خواهند ماند.