به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۷۸۷۹۷

روزنامه‌های​ اسپانیا ​در تسخیر ​رونالدو و ژاوی

گروه ورزشی: جشن قهرمانی بارسلونا، خداحافظی ژاوی از این تیم و رسیدن توپ طلا به کریس رونالدو از عناوین مهم روزنامه‌های اسپانیا است.
روزنامه مارکا تیتر یک شماره امروز خود را به کارلو آنچلوتی اختصاص داده است. کارلتو می خواهد یک سال دیگر در رئال مادرید بماند، اما فلورنتینو پرس به موفقیت‌های او در سال گذشته اهمیتی نمی‌دهد. در طول 12 سال حضور فلورنتینو پرس به عنوان مدیر باشگاه، رئال مادرید 9 سرمربی داشته است. آنچلوتی گفته است که یا در این باشگاه می ماند یا یک سال کار نمی‌کند و در مادرید زندگی خواهد کرد. عنوان مهم دیگر این روزنامه آقای گلی کریس رونالدو و کسب توپ طلای اروپا با 48 گل است.

مراسم قهرمانی بارسلونا، تقدیر از ژاوی، شادی هواداران گرانادا به دلیل بقا در لالیگا از دیگر تیترهای مهم این روزنامه است. درصفحه اول روزنامه آس عکسی از شادی گل رونالدو دیده می‌شود. او ابراز امیدواری کرده است که فصل آینده با آنچلوتی کار کند. همچنین به تعداد گل‌های زده او اشاره شد که به 68 گل رسید. پیام دیگری از جانب خامس مبنی بر حضور آنچلوتی در فصل آینده نیز دیده می‌شود.

این روزنامه همچنین به تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان اروپا (رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، والنسیا) و لیگ اروپا (سویا، ویارئال، اتلتیک بیلبائو) صعود کردند و همچنین تیم‌هایی که به دسته پایین‌تر ( ایبار، آلمریا وکوردوبا) سقوط کردند، برنده جایزه پیچیچی (کریستیانو رونالدو) و برنده جایزه زامورا (براوو) شده‌اند، اشاره کرده است. روزنامه موندو دپورتیو و اسپورت کاتالانی نیز تنها به جشن قهرمانی بارسلونا در روز خداحافظی ژاوی از این تیم اشاره کرده و به تقدیر از او پرداخته‌اند.



مرجع : ایسنا