به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۲ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۶۴۱۷۰

توقيف روزان به خاطر سالگرد آيت‌الله منتظري؟

گروه سياسي: روزنامه روزان براساس دستور دادستانی تهران، توقیف شد.
توقيف روزان به خاطر سالگرد آيت‌الله منتظري؟
سایت این روزنامه، در خبري كوتاه نوشت: «در نمابر دادستانی که خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده و رونوشت آن عصر روز دوشنبه به دفتر روزان ارسال شده است، به مطلب و شماره روزنامه که موجب توقیف شده، اشاره‌ای نشده است. در همین حال مدیر مسوول روزنامه روزان ضمن تایید این خبر گفت طی تماسی که با معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته، وی اظهار کرده که وزارت ارشاد اسلامی با توقیف روزنامه موافق نبوده و احتمالا موضوع مربوط به مطالب روزان در روز شنبه 29 آذر ماه بوده است.»

به گزارش بهارنيوز، روزان به مناسبت پنجمین سالگرد درگذشت آیت‌الله منتظری، عكس صفحه اول شماره 29 آذر خود را از ايشان با تيتر «فقيهي متفاوت» و به همراه مصاحبه‌ و مقالاتي با دكتر ابراهيم يزدي، لطف الله ميثمي، علي اكبر معين فر، هاشم صباغيان، مصطفي ايزدي و ... منتشر کرده است. گفتني اينكه روزنامه روزان كه قبلا در سطح استان خوزستان منتشر مي‌شد از چند سال پيش گستره سراسري پيدا كرد و دفتر مركزي آن به تهران منتقل شد. خانم شمسي پورمحمدي مدير مسئول اين روزنامه از نيروهاي فرهنگي و ادبي خوزستان به شمار مي رود.

خبرنگار ما ضمن تماس با خانم پورمحمدي از وي در باره جزييات و علت توقيف روزنامه روزان سئوال كرد كه مديرمسئول روزان گفت: هنوز خود من هم اطلاع دقيقي از علت توقيف ندارم و فردا با مراجعه به دادستاني موضوع را پيگيري خواهم كرد و انشاالله مشكل برطرف بشود. گفتني اينكه روزان در بيستمين سال انتشار خود قرار دارد.