به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۹ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۳۸۵۳۹

رونالدو: ديگر مانند قبل عصبي نيستم

گروه ورزشي: کريستيانو رنالدو مي‌گويد نسبت به دوران اول حضور او به عنوان بازيکن تفاوت زيادي کرده است و به بازيکني عاقل‌تري تبديل شده است.
رونالدو:  ديگر مانند قبل عصبي نيستم
کريستيانو رونالدو در سطح باشگاهي و فردي به افتخارات زيادي رسيده است. کسب سه قهرماني در ليگ برتر، يک قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و ليگاي اسپانيا و دو توپ طلاي فوتبال اروپا از جمله اين افتخارات بوده است اما اين بازيکن پرتغالي در رده ملي با کشورش افتخار خاصي نداشته است. رونالدو درباره حضور در جام جهاني 2014 گفت: قطعا قهرماني در برزيل جام کلکسيون افتخارات من را تکميل مي‌کند. مي‌دانم که قهرماني در جام جهاني کار سختي است اما با کار زياد به هر چيزي مي‌توانيد برسيد.

سر آلکس فرگوسن يک بار درباره رونالدو گفته بود بعضي وقت‌ها مجبور بود تا اين بازيکن پرتغالي را به زور از تمرين خارج کند زيرا او علاقه زيادي به تمرين کردن دارد و ساعت‌ها به تمرين مي‌پردازد. رونالدو در ادامه گفت: وقتي جوان‌تر بودم بازي هاي بازيکنان بزرگ را مي‌ديدم و پيش خودم فکر مي‌کردم چه چيزي باعث تفاوت يک ستاره با ديگر بازيکنان مي‌شود. کم کم فهميدم که تنها کار زياد و سخت‌کوشي باعث مي‌شود تا يک بازيکن به بازيکني بزرگ و ستاره تبديل شود. من با فوتباليست‌هاي بزرگ زيادي هم بازي بودم. خيلي از فوتباليست‌ها هستند که 5 بازي10 يا 15 بازي در فصل خوب هستند اما بازيکن بزرگ بازيکني است که در 60 بازي تيمش در يک فصل خوب بازي کند.

بازيکن پرتغالي رئال مادريد درباره رمز موفقيت خود در فوتبال گفت: خوب خوابيدن، خوب غذا خوردن و خوب استراحت کردن از عوامل موفقيت هستند. در واقع فرق بين يک بازيکن ستاره با يک بازيکن خوب جزئياتي بسيار کوچک است که در اين موارد يافت مي‌شود. هميشه سعي مي‌کنم تا گلزني بکنم و به افتخارات زيادي دست يابم. هميشه خودم از خودم انتقاد مي‌کنم و به خودم فشار وارد مي‌کنم. اگر نتوانيم به اين چيز‌ها برسم، خودم را موفق نمي دانم.

ستاره رئال مادريد در ادامه گفت: من در طول اين سال‌ها اشتباهات زيادي مرتکب شدم. اما از اينکه اين اشتباهات را مرتکب شدم ناراحت نيستم زيرا درس هاي زيادي از آنها گرفتم و باعث شد بازيکن بهتري شوم. اکنون نسبت به قبل خيلي آرام‌تر شدم و ديگر مانند قبل عصبي نيستم و تصميمات عاقلانه تري در زمين مي‌گيرم. کريس رونالدو در پايان گفت: پدر شدنم باعث شد خيلي نسبت به قبل آرام تر و صبور تر شوم. هواداران شايد در اوايل دوران بازي ام به خاطر يک‌سري عکس‌العمل‌ها و رقتار‌هايي که داشتم از من خوششان نمي‌آمد اما اکنون نسبت به قبل خيلي فرق کرده‌ام.
مرجع : ايسنا