به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۵۵۶۹۴
فوتبال اروپايي؛ قدرت نمايي بايرن مقابل پادربورن

آتش‌بازي دوباره كريس رونالدو؛ 4 گل زد

گروه ورزشي: رئال مادريد در ادامه نتايج خوبش، توانست در ديداري خانگي مقابل الچه به پيروزي 5-1 دست پيدا کند. شاگردان آنچلوتی بعد از دو پیروزی پرگل مقابل بازل و لاکرونیا، با روحیه ای خوب در دیدار ديشب به میدان رفتند و توانستند یک پیروزی پرگل دیگر را رقم بزنند.
آتش‌بازي دوباره كريس رونالدو؛ 4 گل زد
البته این تیم میهمان بود که در دقیقه 15 توانست به گل اول برسد. الچه که نزدیک به 38 سال بود در سانتیاگو برنابئو به رئال گل نزده بود، با پنالتی ادو آلباکار پیش افتاد. اما این برتری چندان پایدار نبود و گرت بیل، روی ارسال دیدنی خامس رودریگس، در دقیقه 20 به گل تساوی رسید.

فشار رئال بعد از این گل ادامه پیدا کرد و کریس رونالدو در 12 دقیقه بعدی، دو بار برای رئال گلزنی کرد. ابتدا خطای پنالتی روی مارسلو، این فرصت را برای ستاره پرتغالی ایجاد کرد که رئال را پیش بیندازد و سپس در دقیقه 32، روی ارسال مدافع چپ برزیلی، رونالدو با یک ضربه سر تماشایی، حساب کار را 3-1 کرد. شماره 7 رئال که در دیدار قبلی مقابل دپورتیوو لاکرونیا هم سه گل زده بود، در این دیدار هم به گلزنی هایش ادامه داد و در دقیقه 80، یک بار دیگر از روی نقطه پنالتی، دروازه حریف را باز کرد. خطای پنالتی این بار روی خود CR7 انجام شده بود. اما آتش بازی رونالدو به این جا ختم نشد و او در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، روی پاس عالی گرت بیل، یک بار دیگر مانو را مغلوب کرد تا باز هم پرفروغ ترین ستاره رئال باشد. با این پیروزی، رئال 9 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول لالیگا صعود کرد.

بوندس ليگا؛ قدرت نمايي بايرن مقابل پادربورن
بايرن مونيخ با ارائه يک نمايش تماشايي، توانست پادربورن، صدرنشين موقت رقابت هاي بوندس ليگا را با 4 گل شکست دهد. در این دیدار شاگردان گواردیولا کاملا برتر از حریف بودند و در هر نیمه دو گل زدند تا به یک پیروزی پرگل برسند. شاگردان گواردیولا بازی را طوفانی آغاز کردند و در ماریو گوتزه در دقیقه 8 باواریایی ها را پیش انداخت. پاس خوب روبن برای مولر و پاس پشت پای ملی پوش آلمانی برای گوتزه، با ضربه این بازیکن به گل اول بازی تبدیل شد.
تنها 6 دقیقه بعد، روبرت لواندوفسکی با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، حساب کار را 2-0 کرد؛ نتیجه ای که تا دقیقه 78 پا بر جا ماند. باز هم مثلت روبن، مولر و گوتزه روی این گل تاثیر گذار بود. پاس کات‎بک ستاره هلندی، با ضربه مولر همراه شد که دروازه پادربورن آن را برگرداند اما ضربه بعدی توسط گوتزه، به تور نشست. در نهایت در دقیقه 85 توماس مولر با زدن گل چهارم بازی خوبش را تکمیل کرد. با این پیروزی، بایرن 11 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

آرسنال1 - 2ساوتهمپتون
دربي كانتي2 - 0ردينگ
ليتون اورينت0 - 1شفيلد يونايتد
ليورپول2 - 2ميدلزبورو
ساندرلند1 - 2استوك‌سيتي
سوانسي3 - 0اورتون
امپولي2 - 2آث ميلان
رئال‌مادريد5 - 1الچه
سلتاويگو2 - 1لاكرونيا
بايرن‎مونيخ4 - 0پادربورن
فرانكفورت2 - 2ماينتس
هافن هايم3 - 3فرايبورگ
وردربرمن0 - 3شالكه04
رنس0 - 5مارسي
رن0 - 3تولوز