به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۱۴۶۴۴

پربازدیدترین وب‌سایت ایرانی رفع فیلتر شد

گروه فناوري: مدیر سرویس‌دهنده وبلاگ «بلاگفا» درباره فیلتر و رفع فیلتر شدن صفحه اصلی این سرویس‌دهنده در صبح امروز ۲۴ مرداد گفت: هیچ اطلاعی از مسدود شدن صفحه اصلی بلاگفا نداشتم و برای رفع مسدودیت آن هم هیچ اقدامی نکردم.
پربازدیدترین وب‌سایت ایرانی رفع فیلتر شد
علیرضا شیرازی، مدیر پربازدیدترین وب‌سایت ایرانی از دلیل مسدود شدن سرویس‌دهنده‌اش اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: هنوز هیچ‌کس به من دلیل این اتفاق را توضیح نداده است. با این اتفاق ضرر اقتصادی زیادی به مجموعه بلاگفا وارد شد و نمی‌دانم این هزینه را قرار است چه کسی پرداخت کند. در مدت زمان مسدود بودن صفحه اصلی بلاگفا، به جای نمایش بلاگفا، مجموعه‌ای از رقبای ما در قالب صفحه پیوندها به کاربران پیشنهاد می‌شدند و من نمی‌دانم این موضوع با کدام‌یک از اصول رقابت سازگار است.

مدیر بلاگفا گفت: فرض کنید یک مغازه را پلمپ می‌کنند و روی پلمپ، علاوه بر اعلام مسدودی، اعلام می‌کنند که برای تهیه نیازهای خود می‌توانید به این چند مغازه مراجعه کنید. این معرفی ناعادلانه و به ضرر صاحب آن مغازه است. شیرازی افزود: من مدیر پربازدیدترین وب‌سایت ایرانی هستم و هنوز نمی‌دانم وقتی سرویس‌دهنده‌ام با مشکل مسدودی مواجه می‌شود، باید با چه کسی و کجا تماس بگیرم. آیا نباید متولی این مسدودسازی نسبت به این موضوع پاسخگو باشد؟
مرجع : وبلاگ نیوز

۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۱۹:۵۱
هنوز که فیلتره (110327)
مرتضی عب...
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۰:۴۴
این همه مردم را بدبخت کرده اند کسی جواب نمیده،انتار دارین برای مسدود یه سایت جوابگو باشند؟؟؟؟ (110374)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۲:۵۹
می شود بد بختی را توضیح دهید؟ جهت فکر شما غلط است این نظر شما توهین به دولت و نظام است (110731)
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۰۲:۱۶
شماها با توضیح قانع میشید؟ (111124)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۰:۴۷
چرا فیلترش کردن؟؟؟ (110377)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۰:۵۸
من چک کردم باز بود (110387)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۲:۵۶
این آقای مرتضی عب چرا توهین می کنند دولتمردان نهایت تلاش را می کنند چه بد بختی! بد بختی آن است که امنیت در کشورت نباشد مسیولان نگذارند که این طور سیاه نمایی در کشور انجام شود (110724)
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۰۲:۱۴
شما یه نمونه از خوشبختی مردم رو به ما نیشان بده (111122)
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۰۲:۱۴
بدبختی ؟!!!

بدبختی نداریم که (111123)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۲۳:۱۷
اي آقا دلت خوشه اينجا ايرانه حساب و کتاب تو کار نيست که معلوم نيست کي ميخواسته اين وسط سودي ببره سايت شما رو يه چند ساعتي با اجازه فيلتر کردن (110785)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۵ ۰۲:۱۸
اینجا ایران است ....! (111126)