به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۰
 
۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۵ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۴۸۶۸۳

مذاکرات به‌ نتیجه برسد باید فاتحه را خواند!

گروه سياسي: يكي از فعالان حزب‌الله در تازه‌ترین سخنرانی خود هشدار داده چنانچه مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۵+۱ به نتیجه برسد٬ باید «فاتحه» را خواند.
مذاکرات به‌ نتیجه برسد باید فاتحه را خواند!
سعید قاسمی٬ در همایش «خط قرمز» که از سوی گروهی از اصولگرايان تندرو در اعتراض به روند مذاکرات هسته‌ای برگزار شده بود٬ با اشاره به دوران جنگ تحميلي، شرایط کنونی ایران را مثل شرایط پایان جنگ دفاع مقدس دانست که بسیاری از «خواص گیج» می‌زدند و در عرض سه شب بسیاری از دستاورد‌های جنگ از دست رفت. این فرمانده سابق همچنین به بیان ناگفته‌هایی از جنگ هشت ساله پرداخته و افزوده این اظهارات هرگز بیان نخواهد شد تا قطعنامه‌های «کثیف» دیگری امضاء شود. پس از قبول قطعنامه «کثیف» (منظور قطعنامه ۵۹۸ است) ایران بین ۱۲ تا ۲۰ هزار اسیر داده و ۶۰ درصد زمین‌هایی که در طول هشت سال به تصرف در آورده بود را از دست داد.

وي گفت: اگر سخنان رهبري درباره مذاکرات هسته‌ای مبنی بر اینکه «من از اساس به این مقوله خوش‌بین نیستم» ... راهی که تیم مذاکره کننده هسته‌ای در پیش گرفته به «ترکستان» می‌رود٬ چیزی به معنای برد‌ـ‌برد» وجود ندارد و این اصطلاح «لجنی» است که درست شده تا حزب‌الله را «فریب» بدهند در این «بازی» یک‌طرف برنده و طرف دیگری که همیشه «ضعیف» و «تنها» بوده٬ «بازنده» خواهد بود. سعید قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود هاشمی رفسنجانی را «حاج آقا خاطره» معرفی و به کنایه و استهزا گفت: وی (هاشمي) از امام در باره لیونل مسی نیز خاطر داشته و گفته «امام به من گفته بود که باید مراقب» این بازیکن بود! (در اينجا دلواپسان براي او كف زدند!)

این فعال حزب‌الله با حمله به حسن روحانی نیز گفته کسانی که دیروز زیر پای جک استراو فرش قرمز پهن می‌کردند باید هم امروز وی را به ایران دعوت کنند تا با خانواده «شهدای هسته‌ای» دیدار کند. قاسمی افزود: در این دوران همه مفاهیم به «لجن» کشیده است و «خط دلواپسی» از خواص «گیج» و «کلافه» است که «خط قرمز» ندارند. این فعال حزب‌الله، همچنين كانديداهاي اصولگراي رياست‌جمهوري را تلويحا به خاطر دیدار با روحانی و گرفتن عکس مشترک با او مذمت و آنان را «خواص گیج و کلافه» معرفی کرد و گفت: تمام كانديداها آمده و با هم عكس گرفته‌اند و پشت سرشان نوشته بود ما با هم هستيم احتمالا زيرش هم نوشته بود: نترسيد، نترسيد!
گفتني اينكه متن صوتي اظهارات او در فضاي مجازي قرار گرفته است.