به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۸۴۷۳۷

خدایی عجب تیمی بستید آقای روحاني!

گروه سياسي: پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران در مراسم افطاری رئیس‌جمهور ، جمله‌ای گفت که حسابی رئیس‌جمهور را خنداند.
خدایی عجب تیمی بستید آقای روحاني!
به گزارش خبرآنلاین؛ چهارشنبه شب و تنها یک شب بعد از اعلام رسمی توافق هسته ای مذاکره کنندگان موفق کشورمان با عربی ها ، وقتی رئیس جمهور در جمع ورزشکاران قرار گرفت ، به جای سخن ورزشی گفتن، تصمیم گرفت تا برای آنها از یک پیروزی بگوید . از ماراتنی که برای دولت به مانند یک مسابقه مهم ورزشی بود و در نهایت با موفقیت و پیروزی کشورمان به پایان رسید. او دقایقی طولانی درباره این موفقیت حرف زد و تیم مذاکره کننده اش را با یک تیم موفق ورزشی مقایسه کرد که سبب شدند مردم شاد شوند. او البته راست می گفت که برای این موفقیت، مردم مثل پیروزی در زمین مسابقه برابر آمریکا به خیابان ها ریختند و در سراسر کشور شادی کردند.

بعد از این تشبیه جالب بود که خیلی از ورزشکاران سرشناس حاضر در مراسم، تک به تک در زمان افطار خود را به میز رئیس جمهو رساندند و به او این موفقیت را تبریک گفتند. علی دایی، قهرمانان والیبال، بسکتبال، کشتی و خیلی دیگر از رشته های ورزشی به پاس این موفقیت حرف های شادی آور زیادی داشتند تا برای رئیس جمهور بگویند اما در میان تمام این نقل ها، هادی ساعی جمله ای به دکتر روحانی گفت که حسابی او را خنداند و شاد کرد. ساعی که با دو طلا و یک برنز المپیک، پر افتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک ایران است و سال‌هاست که با ورود به شورای شهر تهران در مناسبات سیاسی وارد شده، به روحانی گفت: «خدایی عجب تیم خوبی هم بستید آقای رئیس‌جمهور»

تیم بستن در ورزش های تیمی یکی از سخت ترین کارهای ورزشی است، ساختن ترکیبی که بتواند در طول یک تورنمنت طولانی پیروز شود و روحانی برای این مذاکرات سخت، تیمی بسته بود که با ترکیبی کمتر از 10 نفر در مذاکراتی که رقبایش اقلا 10 برابر شان بودند، ایستاد، مقاومت کرد و حقوق حقه ملت ایران را بدست آورد تا اینگونه برای پیروزی شان ملت جشن بگیرند و در طبل شادانه بکوبند! ساعی از حرف های رئیس جمهور استفاده کرد و با تشبیه تیم مذاکره کننده به یک تیم فوتبال قهرمان، یارکشی روحانی را استادانه و در کلاس یک مربی بزرگ دنیا تشبیه کرد تا رئیس‌جمهور حسابی بخندد و از این تشبیه ورزشی راضی باشد.