به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۷۱۳۱۸
یکی از اعضای مجلس خبرگان:

شايد چندنفر کاندیداي ریاست‌خبرگان شوند

گروه سياسي: یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری به اجلاس هفته آتی این مجلس و انتخاب رییس و جانشین برای مرحوم آیت الله مهدوی کنی اشاره کرد و گفت: ممکن است چند نفر در بین اعضا کاندیدا شوند.
شايد چندنفر کاندیداي ریاست‌خبرگان شوند
به گزارش ایرنا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی روز پنجشنبه در حاشیه اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران در باره انتخابات آتی مجلس خبرگان اظهار داشت: برخی افراد مطرح هستند، باید ببینیم در جلسه چه کسی رای می آورد. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که شما گفته بودید احتمالا آیت‌الله شاهرودی کاندیدا می‌شود گفت: آیت الله شاهرودی، آیت الله یزدی، آیت‌الله جنتی و آیت الله مصباح ممکن است کاندیدا شوند؛ شاید هم آیت الله هاشمی رفسنجانی کاندیدا شود.

این عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هنوز بحث و گفت وگویی در این خصوص را نشنیده ایم، البته ممکن است گفت وگویی نیز صورت گرفته باشد. موحدی کرمانی در باره این پرسش که دیدار جامعه روحانیت مبارز با مصباح یزدی که قرار بود انجام گیرد به کجا رسید؟ ، گفت: هنوز این دیدار انجام نشده لیکن ما تمایل داریم تا این اقدام صورت بگیرد.

وی در باره این که آیا جامعتین پیشقدم این دیدار شده است گفت: بله جامعتین پیشقدم شده و ما می خواهیم که این دیدار انجام گیرد. هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری در روزهای 19 و 20 اسفندماه جاری برگزار می شود. از جمله کارهای این اجلاس، انتخابات دوره ای هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری است.