به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۲ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۳۶۸۲۱

پرسپولیس در بازي تدارکاتي صبا را برد

گروه ورزشي: پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر صبای قم به پیروزی رسید.
پرسپولیس در بازي تدارکاتي صبا را برد
تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (سه شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف صبای قم رفت و با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم به پیروزی رسید. در این بازی که از ساعت 16:15 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد، دو تیم با هماهنگی کادر فنی یکدیگر تعویض‌های مختلفی را انجام دادند. گل‌های پرسپولیس را در این بازی فرزاد حاتمی و محسن مسلمان به ثمر رساندند. بازی بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شد.

کادر فنی دو تیم پیش از شروع بازی با یکدیگر خوش و بش کردند. همچنین بازیکنان صبا از جمله عنایتی و بادامکی با اعضای تیم پرسپولیس برخورد گرمی داشتند. پیام صادقیان و محمد عباس زاده در این بازی حضور نداشتند و اختصاصی تمرین کردند. سعید نعیم آبادی پیشکسوت پرسپولیس هم از نزدیک شاهد این بازی بود.

تماشاگرانی که پشت درهای بسته ورزشگاه بودند درباره شانس قهرمانی پرسپولیس با یکدیگر صحبت می‌کردند و به رای کمیته انضباطی درباره فولاد و محروم نشدن این تیم اعتراض داشتند. آنها معتقد بودند فولاد باید به خاطر رفتار نادرست تماشاگرانش در دیدار مقابل پرسپولیس و پرتاب سنگ به سمت مربی و بازیکنان این تیم محروم می شد. تیم فوتبال پرسپولیس 17 فروردین در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان راه آهن خواهد بود.
مرجع : ايسنا