به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۳
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۱۴۸۷۹

سرپرست وزارت علوم: هر دانشجو و يا استادي كه به او اجحاف شده به وزارت علوم مراجعه کند

گروه سیاسی: سرپرست وزارت علوم با اعلام اينکه سال تحصيلي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي کشور طبق اعلام قبلي از اواسط شهريور ماه آغاز مي‌شود، گفت: بازگشايي دانشگاه‌ها يک واقعه بسيار مهم در کشور است، بنابراين تلاش همه ما در وزارت علوم و دانشگاه‌ها اين است که دانشگاه‌ها سال تحصيلي جديد را بسيار خوب و با آرامش آغاز کنند و تنها دغدغه آنها، توسعه علمي کشور،‌ ايجاد فضاي پرنشاط براي دانشجويان براي درس خواندن و فعاليت کردن باشد.
سرپرست وزارت علوم: هر دانشجو و يا استادي كه به او اجحاف شده به وزارت علوم مراجعه کند
 دکتر جعفر توفيقي در گفت‌وگو با ايسنا افزود: دانشگاه‌ها جايگاه بسيار رفيعي در جامعه و ميان مردم پيدا کرده‌اند و تاکيدات مقام معظم رهبري بر پيشرفت‌هاي علمي کشور و نقش دانشجويان در توسعه علمي همگي و همگي باعث عزت و افتخار است. برنامه‌ريزي براي بازگشايي دانشگاه‌ها و استقبال از دانشجويان يکي از برنامه‌هاي اصلي وزارت علوم در اين روزها خواهد بود. بنابراين از روساي دانشگاه‌ها مي‌خواهم در نهايت دقت به نحوي برنامه‌ريزي کنند که سال تحصيلي جديد را به خوبي آغاز و استقبال خوبي از دانشجويان به ويژه دانشجويان جديد به عمل آيد.

توفيقي موفقيت‌هاي علمي کنوني را دستاورد تلاش صادقانه جامعه علمي دانشگاهي خواند و با تشکر از تلاش‌هاي مجدانه آنها و زحمات روساي دانشگاه‌ها، اظهار کرد: به همت و تلاش تمامي دانشگاهيان کشور است که پرچم پرافتخار علمي کشور علي‌رغم برخي مشکلات و کمبودها با افتخار به اهتزار درآمده است. وي با تاکيد بر لزوم پويايي و پرنشاط‌ بودن فضاي دانشگاه‌ها در سال تحصيلي جديد در عين حال تاکيد کرد: نبايد تصور کنيم آنجا که صحبت از نشاط دانشجويي مي‌شود،‌ منظور هرج و مرج و بي‌انضباطي است. قوانين و مقررات موجود در حوزه تشکل‌هاي دانشجويي به اندازه کافي قدرت نظر دارد که اجازه دهد دانشجويان در اين چارچوب فعاليت کنند.

توفيقي تصريح کرد: بين نشاط و پويايي در دانشگاه‌ها با آرامش و انضباط، منافات و تضادي وجود ندارد و مطمئنا دانشجويان و دانشگاهيان مي‌توانند در کنار اين نشاط و پويايي، فضاي آرامي را در دانشگاه‌ها ايجاد کنند. توفيقي با اشاره به برخي چالش‌هاي آموزش عالي و همچنين انتقادات نسبت به برخي مصوبات و سياست‌هاي وزارت علوم در دولت گذشته، ضمن تاکيد بر جو و مشارکت دانشگاهيان در امور آموزش عالي در رفع و بررسي اين چالش‌ها بر همکاري و تبادل نظر با جامعه دانشگاهيان اعم از دانشجويان، اساتيد و کارکنان تاکيد کرد.سرپرست وزارت علوم گفت: تصميمات و سياست‌هاي مورد اختلاف نظر از جمله پذيرش جنسيتي، آزمون دکتري و... را بايد از طريق مشورت و تبادل نظر با دانشجويان بررسي و در صورت نياز، اصلاح و تجديدنظر کرد.

به گفته توفيقي بهترين شيوه در حل چالش‌هاي آموزش عالي، ايجاد فضاي مشورتي و بحث و تبادل نظر با جامعه دانشگاهي و علمي کشور است.وي همچنين گفت: هر دانشجو و هيات علمي اگر فکر مي‌کند در يک زمينه‌اي نسبت به وي اجحاف شده و حق وي تضييع شده است، توصيه مي‌کنم که حتما به وزارت علوم مراجعه و درخواست خود را ارائه کند و وزارت علوم نيز وظيفه دارد اين موارد را بررسي و به هر شکايت رسيدگي کند.

سرپرست وزارت علوم ادامه داد: به عنوان مثال در مورد موضوع بازنشستگي اساتيد که موکدا مورد سئوال قرار مي‌گيرد، بايد عنوان کنم اگر هر يک از اساتيد فکر مي‌کنند مورد اجحاف قرار گرفته‌اند، مي‌توانند درخواست خود را ارائه کنند تا مورد بررسي قرار گيرد. سرپرست وزارت علوم در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر لزوم فراهم آوردن امکانات و تجهيزات براي تسهيل فعاليت دانشگاه‌ها و دانشجويان، گفت: در کنار تربيت نيروي انساني متعهد و متخصص، توليد علم و فناوري، توسعه علمي و گسترش مرزهاي دانش از مهم‌ترين وظيفه دانشگاه‌هاست و در اين ميان نيز وزارت علوم وظيفه سياست‌گذاري درست و حمايت از دانشگاهيان را بر عهده دارد.

وي با رد برخي اخبار مبني بر برکناري برخي معاونان وزارتخانه در اين باره گفت: تغيير مديران با هر تغيير و تحول مديريتي در سازمان‌ها امري طبيعي است و در همه سازمان‌ها صورت مي‌گيرد. ضمن آنکه اين مسووليت‌ها نيز خيلي سنگين است. اما به جرات مي‌توانم بگويم به جز اين موارد، روش من، تغيير در حد ضرورت و نياز است و جزو آن دسته از مديران نيستم که طرفدار تغييرات گسترده باشم. به عبارت ديگر هنوز هيچ تصميم ديگري درباره تغيير مديران نگرفته‌ام، ضمن آنکه در هر صورت رايزني و مشورت‌هايي در اين زمينه صورت مي‌گيرد.

مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۸:۴۴
افرین بر دکتر توفیقی (115560)
اصلاح طلب بافقی لردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۴۳
امیدواریم دکتر توفیقی در گلوگاههای حساس در کنار دانشجویان بایستند و نشاط را به دانشگاهها بازگردانند نشاط باید در دانشگاه نهادینه شود به گونه ای که شعبان بی مخها نتوانند این نشاط را خدشه دار کند.دیگر نمی توان با چماق در مقابل نسل امروز قرار گرفت.نسل امروز نشاط را درک می کند دانشگاه سرسبز و بانشاط خواست نسل امروز است هرگاه این امر اتفاق افتاد و دانشگاه سر سبز شد آن موقع باید گفت آفرین بر دکتر توفیقی.آنگاه که سبزه ها و نشاط انگیزان به آغوش ملت بازگشتند باید گفت آفرین به روحانی .این است معنای اعتدال (115626)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۳۶
سال 88 واسم يه پرونده درست كردن و از دانشگاه گفتن محترمانه انصراف بدم وگرنه اخراج ميكنن ! منم كردم !
الان واقعا ميترسم برم بگم !
چون ... !
دولت بعدي شايد كلا ... !!! (115687)
علی رضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۳:۱۷
دوست عزیز من یک سال قبل اون تو سال 87 این اتفاق برام افتاد ...ولی کو جرات پیگیری؟ می ترسم همین حداقل هایی که الآن دارم هم ازم بگیرن بعدش (115709)
دانشجو
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۸:۵۳
دکتر توفیقی عزیز بعضی از مدیران و روسای دانشگاهها میانه ای با تدبیر و اعتدال ندارند و باید یروند تا دانشجو یان نفسی بکشند (115562)
وحید
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۰۴
شما ببین اول رای اعنماد میگیری بعد اظهار نظر کن (115564)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۲۸
لطفا ادب را رعایت فرمایید (115574)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۳۵
اگر راي اعتماد نگيره ذات امثال شما نزد مردم مشخص تر ميگردد. (115578)
معصومه خانم
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۴۶
بعید نیست عزیزم.مجلسی که به عباس اخوندی و ربیعی و زنگنه رای اعتماد میده این کار هم ازش بعید نیست.ولی ما دانشجویان ساکت نمیشینیم (115589)
مجید
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۴۳
همچین میگه "ما دانشجویان" هر کی ندونه فکر میکنه چه خبره! (115627)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۴۸
شما چی چی ها؟!!!:-) (115633)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۱۱
ما دانشجویان؟ اعتماد به سقفتون منو کشته (115641)
شيرژيان گنفه
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۱۸
دانشجويي مثل تو معصومه خانم با اتوبوس و بورس و سهميه اي امده اي لطفا اسم مقدس دانشجو را لكه دار نفرماييد (115645)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۲۵
اگه جلوي امثال اينا، كه ٨ ساله دانشگاه رو با ارث پدرشون اشتباه گرفتن هم بگيريد خيلي ممنون ميشم. (115652)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۵۱
شما احتمالاً منظورتان از دانشجو آدم های هم سن و سال پدربزرگ حقیر بود که در حوادث سال 88 بدون هیچ محدودیتی وارد دانشگاه ها شده و به نام دانشجو اعتراضات دانشجویی را برهم می زدند. البته سندش هم موجود است! (115657)
zz
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۱۱
bad nabood (115670)
انسان
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۴۱
ما دانشجویان ؟ تو نماینده چند نفری ؟ چطور به خودت اجازه میدی از طرف همه حرف بزنی. . . . (115693)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۴۳
شما هم منفیارو دریاب (115628)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۲۹
این طرز بیان شما شبیه به طرز بیان آدمی که به انسان ها و عقاید دیگر احترام می گذارد نیست. (115653)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۰:۳۶
چه رای داشته باشه چه نه، فعلا که طبق قانون، تصمیم گیرنده وزارت علوم ایشونه! (115741)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۱۸
وجود چندین هزار دکتری تخصصی بیکار و چند هزار فوق لیسانس بیکار اجحافی است که باید برای آن چاره ای بیاندیشید.. (115570)
تبریز
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۲۷
طبق اظهار نظر یک منبع موثق اگه مجلس به توفیقی رای اعتماد نده، روحانی سراغ دکتر معین خواهد رفت. (115573)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۴۷
در صورت عدم رای اعتماد دکتر توفیفی دو دوره بعنوان سرپرست می مانند و بعد دکتر معین معرفی می شه. (115591)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۵۱
اگر راي اعتماد نگيره خدا كنه همينطور بشه ، فقط يه سوال دارم طبق قانون اگه ٣ بار عدم راي اعتماد به وزير پيشنهادي داشته باشيم بعدش چي ميشه؟ (115593)
معصومه خانم
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۵۳
اخی بهار جان چند روز بود اینجا نیومده بودم دلم برای کامنت های این دستای افراطی اصلاحاتی تنگ شده بود
اما در جواب تبریز خان:خوب به اون هم رای اعتماد نمیدیم.میگم به جز مدیرهای دوران هاشمی و خاتمی تو این سی و اندی سال کسی رو اصلاحات تربیت نکرده که مدام از مدیرهای سابق استفاده میکنید.این اقایون اون موقع چه گلی به سر مردم زدند که الان دوباره میان سرکار (115594)
مجید
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۴۶
شما که گل مالی کردید مملکتو دست گلتون درد نکنه!! (115631)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۵۱
شما عزیزم. . . . .یه سلامی هم به جناب جنتی برسون!!!بعد در مورد مدیران اصلاحات نظر بده.تازشم ما اصلن دلمون برا شما تنگ نشده . (115634)
شيرژيان گنفه
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۲۱
حال امدي يع جوري ميگي راي نميديم انگار چكاره اي؟ اخه تورا س ن ن ه ؟ زورو! (115649)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۰۶
از نظر اصولگراها اصلاح طلب قابل تحمل اصلاح طلب مرده یا زندانی است. به همین خاطر هم خیلی از آنها را به صورت فله ای به ناکجاآبادها فرستادند والا تا دلتان بخواهد تو این مملکت اصلاح طلب تربیت می شد. البته هنوز هم به کوری چشم بعضی ها این مملکت پر از اصلاح طلب ناشناخته است. (115665)
معصومه خانم
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۱:۰۹
اصلاح طلبتر از اقای دکتر عارف سراغ دارید؟پس چرا حرف های شما در مورد ایشون صدق نمیکنه.خود من هم برای ایشون بسار احترام قائلم.به معنای واقعی فرهیخته.ولی خیلی دیگه از اصلاح طلب ها ........ (115754)
آرمان
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۴۰
اگه گلی به سر مردم نزدند که البته زدند، مردم رو مثل احمدی نژاد و مجموعه اش به خاک سیاه ننشوندند! (115690)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۰:۳۹
همون گلی رو که احمدی نژاد توو این 8 سال همه رو شخم زد و مملکت رو به یک ویرانه تبدیل کرد!! (115742)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۳۴
جناب آقاي دكتر توفيقي، هر روز ادامه يافتن مديريت ، رييس كنوني دانشگاه صنعتي اصفهان ، اجحاف در حق دانشجويان و اساتيد اين دانشگاه است. هر چه سريعتر اقدام فرماييد. (115577)
معصومه خانم
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۴۳
این اقایون خوب میدونند که از چی حرف بزنن تا امثال خوانندگان افراطی بهار نیوز براش دست بزنن و هورا بکشند.عملکرد این اقا و دوستانش ما رو چندین سال به لحاظ علمی عقب انداخت.عوض انجام کارهای علمی در دانشگاه هر روز یه جنجال سیاسی داشتیم.یه روز این کلاس تعطیل یه روز اون دانشگاه اشوب
تو خوای ببینید که مجلس اجازه بده اون داستان ها دوباره تکرار بشه (115584)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۴۶
خانم معصومه خانم عزیز ، همان اصولگرایان توی هشت سال گذشته مملکت رو دادن دست تربیت شده های جوانشون برا هفت نسل ایرانیا بسه ، شما ها باید یه 16 سالی سکوت کنید تا شاید مردم یادشون بره (115630)
مجید
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۴۸
مجلسی ها هم دوره بعدی انتخاباتو باید تو خواب ببینند! (115632)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۵۸
تو کدوم خواب ببینیم؟خوابی که شما برامون دیدی یا اونی که خودمون میبینیم یا اونیکه شتر میبینه؟!!از لحاظ علمی عقب افتادی اونوقتا ببعد تو این 8 سال از دنیا جلو زدی؟تفکیک جنسیتیتون علمی بود یا بازنشسته کردن استادایی که رو هوا اروپا و امریکا جذبشون کرد؟علم اقتصاد رو تعطیل کردنتون علمیه یا ورودی بانوان اغایان درست کردنتون؟برو عامو برو دانشگاه فقط جای کتاب حفظ کردن نیست جای نویسنده ساختنه.برو عامو خدا روزیتو تو خبر گزاری فارس بده برو (115636)
اصلاح طلب بافقی لردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۰۳
با توجه به عقاید شما من باید خواهر شما را خطاب کنم:
خواهر من پیشرفت های علمی که اکنون می بینید ثمره دولت خاتمی است وگرنه دولت کریمه هزاره سوم هیچ اقدامی برای توسعه علمی دانشگاه انجام نداد .جناب احمدی نژاد با انتخاب مدیرانی برای دانشگاه که هیچ کدام مقبول قشر دانشگاهی نبودند و قریب به اتفاق آنها صلاحیت لازم را هم نداشتند بزرگترین لطمه را به دانشگاهها زدند دولت احمدی نژاد دانشگاه را پادگان کرد و انگیزه ها را از دانشجویان گرفت.مغزها را بیش از پیش نا امید نمود و آنها را مجبور به ترک وطن کرد.آنچه که شتاب رشد علمی ما را پایین آورد پاک ترین دولت تاریخ بود وگرنه ما الان باید مرتبه علمی بالاتری می داشتیم.دانشجو اول باید محترم شمرده شود تا بتواند فعالیت علمی انجام دهد هنگامی که ارزش دانشجو در دانشگاه از یک....کمتر است چطور انتظار فعالیت علمی دارید در دانشگاهی که نه استاد راضی است و نه دانشجو خبری از علم نخواهد بود.توهم علمی که ما داریم یک آفت است و همه می دانند این مقالات دانشگاهی هیچ ارزش کاربردی ندارد و توسعه علمی بدون ارج نهادن به دانشجویان غیر ممکن است.اولویت ما در امروز توسعه سیاسی است وسلام (115639)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۱۷
3تا کامنت پشت سر هم گزاشتی! خودتم نماینده دانشجویان کردی! یه مثبتم نخوردی! خودتو تحویل میگیری خانم!!!! بخدا کامنت نزاری کسی چیزی بهت نمیگه برو فارس نیوز کامنت بزار یه مشت افراطی مثه خودتو ببین مثبت بخور دلت غنج بره حال کن خانم!!!!! (115643)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۰:۴۳
مهم نیست کجا بره! مهم اینه که در هر حال واقعیات جامعه رو درک کنه!! (115745)
معصومه خانم
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۱:۳۶
بیبن عزیز من کامنت نمیزارم که کسی به من مثبت بده.شما کاملا درست میگید هم فکرهای من فارس و رجا رو میخونم ولی من عادت دارم بهار نیوز رو هم بخونم تا از عقاید و نظرات کسایی که به لحاظ سیاسی در نقطه مقابل من هستم هم اگاه بشم چون گاهی تو نظرات شما هم یه نکته ای پیدا مینکم.به شما هم توصیه میکنم گاهی به بقیه رسانه هم سر بزنید اونقدر هم شجاعت دارم که با اسم ثابت کامنت میزارم و کاملا هم محترمانه. (115760)
شيرژيان گنفه
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۲۴
تو كه الان دانشجو بودي؟ ! باز ميگي ده دوازده سال پيش عقب مونده شدي ! حالا كدومش باور كنيم زورو خانم!؟ (115651)
معصومه خانم
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۱:۲۸
اره درست میگی اما این دلیل نمیشه از امار های سال های قبل اطلاعی نداشته باشم (115758)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۴۶
خدايي راست ميگه تازه قرار بود با استادهايي نظير بذر باش با6 معدل کارشناسي 13 پدر علم دنيا رو در بياريم
خانم محترم لطفا از خواب بيدار شين
ديگه کاسب فتنه و .. بودن نون نداره! (115696)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۰:۴۱
توو دوره احمدی نژاد که کل مملکت تعطیل شد! (115743)
معصومه خانم
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۱:۵۰
وقتی اینجوری درباره کسی قضاوت کنی همین جوری درباره ات قضاوت میشه. (115763)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۰۴
آقای دکتر توفیقی فکری به حال دکتراهای تخصصی بیکار بکنید (115601)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۳۲
اول بايد براي ليسانسه ها كار جور كنند تا از بيكاري نشينن درس بخونن دكترا بگيرن. (115654)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۰۷
اقای دکتر...
دعا میکنم که رای اعتماد بگیرید اما تو رو خدا اولین کارتون رسیدن به اوضاع دانشگاه علامه طباطبایی باشه....کلا زیر و روش کنید!!.... (115603)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۰:۱۶
موافقم ، علامه نیاز به یک دانشگاه تکونی اساسی داره. تو این چند سال آخر علامه یادش رفته دانشگاه هست و برای دانشجو. (115731)
اصلاح طلب بافقی لردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۰:۲۴
امیدواریم تا ستاره ها برداشته شوند (115611)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۰۰
دکتر توفیقی فکری به حال رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان بکن (115637)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۲۳
آِیییی گفتییییی (115679)
استاد دانشگاه صنعتی قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۱:۱۵
آقای دکتر، لطفاً فکری هم به حال ریاست دانشگاه صنعتی قم بکنید. (115642)
دانشجوی صنعتی قم
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۳:۱۹
راست میگن تو این 2 سال خیلی اذیت شدیم (115711)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۰۷
دکترتوفیقی عزیزخداتوفیقت بده ...شماقبلاثابت کردیدمیخواهیدومیتوانید (115667)
م.الف.عادل
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۲۵
درود بر بزرگ مرد دانش ایران زمین دکتر توفیقی (115680)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۳:۱۴
کاش روزی به حقوق معلمین و اساتید سالهای دور هم رسیدگی شود! (115706)
ام
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۳:۱۵
من دانشجوی دکتری یکی از دانشگاه های دولتی تهران هستم که هم رتبه ازمون ارشد و دکترای من زیر 10 است.بیشتر از 20 مقاله و کنفرانس دارم.الان 2 سال برای هیئت علمی شدن در دانشگاه ازاد درخواست دادم ولی هنوز هیچ خبری نیست.وقتی به این فکر میکنم که 11 سال پشت سر هم با رتبه ی تک رقمی تو دانشگاه ها درس خوندم اما الان این رفتار باهام میشه واقعا احساس نا امیدی می کنم. در کنار این قضیه هر روز خبر میرسه که بعضی از افرا د با رابطه بدون هیچ گونه رزومه ای در دانشگاه های ازاد و دولتی تهران استخدام میشن اونوقت حق من و امسال من نمیدن.واقعا برام سوال شده دوستان ایا این رفتار با من و امسال من درست که این همه تلاش کردیم مقاله نوشتیم و کنفرانس رفتیم.اونوقت حتی کوچکترین امنیت مالی نداریم و مثل من2 سال از زندگیم باید هدر بره. به خدا من هیچ انگیزه ای برای شروع کار روی تزم ندارم.کسی هست که به فریاد من و امثال من برسهع در مقابل که ظلمی که وزارت علوم و دانشگاه ازاد تو این چند سال به ما کرده؟!!! (115707)
تبریز
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۳:۳۱
آقای دکتر توفیقی
. . .

لطفا هر چه زودتر ریاست دانشگاه تبریز را به دست یک فرد کاردان و اصلاح طلب بسپارید. (115716)
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۳:۳۳
جناب دکتر توفیقی ! مسامحه نکنید لطفا" . اینا تو 8 سال یک ویرانه به تمام معنا تحویل دولت شما داده اند ، شما اگر بخواهید این ویرانه را بسازید 95 درصد دانشجویان و اساتید پشتیبانتان هستند ، آن 5 درصد پر سرو صدا و سهمیه ای و رانتی هم در مقابل سیل دانشجویان هیچ نیستند. محکم و استوار باشید که ما پشتیبانتان هستیم (115717)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ۲۳:۵۱
جناب آقای دکتر توفیقی عزیز
لطفاً فکری اساسی هم برای دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) هم بکنید. 8 ساله که خفقان وحشتناکی حاکمه و تا کسی بخواد کوچکترین اعتراضی شکایتی بکنه با کمیته انظباطی و برخورد شدید مواجه می شه. ما پلی تکنیک سال های قبل رو می خوایم. (115725)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۳:۳۷
اول رئیس تربیت مدرس عوض شه بعد دانشگاههای دیگر تا اینقدر کادر سازی. . . . نکند (115768)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۰:۵۹
جون من ریئس دانشگاه ملایر را برکنار کن از اون احمدی نژادی هاس! (115748)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۰۱:۰۲
ایشون می تونن برای دانشگاه آزاد هم کاری انجام بدن؟؟! (115750)