انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: ماده شش حمایت از حقوق مصرفکنندگان این تکلیف را بر دوش دستگاهها میگذارد که حقوق هر یک از مصرفکنندگان برای آنها تشریح شود و از حقوقی که برخوردار هستند، استفاده کنند. از سوی دیگر همه دستگاهها نسبت به ارتقا خدمات خود به مردم به عنوان مشتریان موظف هستند اقدامات عملیاتیای را انجام دهند.وی افزود: بیتردید هر چه در زمینه حقوق مصرفکنندگان، دانش آحاد مردم ارتقا پیدا کند قطعاً کارها از سرعت، کیفیت و شفافیت بیشتری برخوردار خواهند شد و ارتقا دانش آحاد مردم در این حوزه از اولویتهای استانداری تهران محسوب میشود.وی تاکید کرد: اجرای میز خدمت در دستگاههای اجرای در راستای تحقق همین مهم است تا همه دستگاهها نسبت به ارتقا خدمات خود به شهروندان اقدام کنند.وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به دستور رئیسجمهوری درخصوص رعایت حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: بیتردید ارتقا پاسخگویی توسط دستگاههای اجرایی شفافیت و ارتقا کیفیت خدمات را به همراه خواهد داشت.