به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۳۱۱۱۹۱

ایوان پرشیچ: اینتر تعادل را پیدا کرده است

ایوان پرشیچ: اینتر تعادل را پیدا کرده است
گروه ورزشی: ستاره کروات اینتر عنوان کرد این تیم تعادل را پیدا کرده است و در مسیر درستی است. هفته هجدهم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا جمعه شب با دو دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارها اینتر با ۵ گل سالرنتینا را شکست داد. ایوان پرشیچ معتقد است اینتر در حمله خطرناک است و تعادل را در دفاع پیدا کرده است.
 
صدرنشین سری آ با عملکرد برتر در استادیوم آرچی مقابل سالرنیتانای انتهای جدول، وضعیت خود را تثبیت کردند. این ششمین پیروزی متوالی آنها در لیگ بود، در حالی که در ۵ بازی اخیر ۱۶ گل به ثمر رساندند.در طول سال ، نراتزوری ۱۰۳ گل به ثمر رسانده است، یک رکورد جدید باشگاهی است و اولین تیمی است که از سال ۱۹۵۰ تاکنون ۱۰۰ گل در یک سال به ثمر رسانده است.

پرشیچ به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما چند هفته است که خوب کار کرده ایم، فقط باید همینطور ادامه دهیم، زیرا در مسیر درستی هستیم. به نظر می‌رسید نقطه عطف در مبارزات آنها بازی هیجانی ۳-۲ مقابل ناپولی بود که در آن زمان در صدر جدول بود. ما در حمله خطرناک هستیم و بعد از دو ماه اول تعادل را در دفاع پیدا کردیم، بنابراین واقعاً احساس خوبی داریم. ما هفت امتیاز از صدر جدول فاصله داشتیم و پیروزی مقابل ناپولی واقعا به ما کمک کرد. وقتی تیم اینطور بازی می کند، همه چیز راحت تر می شود.

قرارداد پرشیچ در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و از این کروات در مورد آینده او در نراتزوری سوال شد. او گفت: دو سال گذشته برای من فوق‌العاده بود. من مانند کل تیم تشنه موفقیت بیش‌تر هستم و می‌خواهم برنده شوم. من دوست ندارم در مورد آینده صحبت کنم، ما باید همه چیز را بدهیم و فقط به حال فکر کنیم. ما زمان داریم و تا چند هفته دیگر صحبت خواهیم کرد، ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها