به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۳۱۱۳۱۹

عدم تمایل ایران و آمریکا به گسترش تنش

عدم تمایل ایران و آمریکا  به گسترش تنش
گروه سیاسی: سفیر روسیه در آمریکا با تاکید بر این که توافق هسته‌ای توافقی بهینه در زمینه تعهدات و منافع طرفین و کارآمد بوده است، گفت دیپلماسی تنها راه حل مسئله هسته‌ای ایران است.
 آناتولی آنتونوف  در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به تنش‌های اخیر در روابط آمریکا و ایران بر سر احیای توافق هسته ای، روسیه چه موضعی در قبال فشار یا اقدام نظامی احتمالی آمریکا علیه ایران در صورت شکست دیپلماسی خواهد داشت و تا چه سطحی از ایران حمایت خواهد کرد، گفت: ما با این تصور پیش می‌رویم که دیپلماسی تنها راه حل و فصل مسئله هسته‌ای ایران است. برجام [توافق هسته ای]از زمان انعقاد آن، کارآمدی اش را با تضمین شفافیت برنامه هسته‌ای ایران ثابت کرده است.
آنتونوف ادامه داد: از تمامی جنبه ها، توافق هسته‌ای ترکیب بهینه‌ای از تعهدات و منافع تمامی اعضای آن و کل جامعه بین المللی است.
سفیر روسیه در واشنگتن ادامه داد: ما بر این عقیده‌ایم که نه ایران و نه آمریکا تمایلی به گسترش تنش‌ها ندارند. بنابراین، ما از تمامی طرفین می‌خواهیم حداکثر انعطاف را نشان داده و به پیدا کردن راهکار‌های مورد قبول هر دو طرف برای احیای هر چه سریع‌تر برجام کمک کنند.


 
برچسب ها: روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها