به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۲۱۸۸۴

شرط امباپه برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن

شرط امباپه برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن
گروه ورزشی: شرط مهاجم جوان پاری سن ژرمن برای ماندن در این باشگاه، ساختن تیم حول محور او است.کیلیان امباپه برای ماندن در پاری سن ژرمن دوست دارد ستاره اصلی باشگاه باشد. قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و تمام تلاش های سران تیم پاریسی برای تمدید قرارداد او تاکنون ناکام بوده است. با این وجود اکیپ معتقد است با برآورده شدن شروطی خاص، شاید این بازیکن تصمیم به ماندن در پاریس بگیرد.
 
مهاجم جوان دوست دارد در مرکزیت پروژه های آینده باشگاه باشد. شنیده ها حاکی از این است که امباپه دوست دارد در تیمی توپ بزند که توانایی رقابت در تورنمنت های بزرگ را داشته باشد و این مساله ای است که ناصر الخلیفی در مراسم معارفه لیونل مسی نیز به آن اذعان کرد.

علاوه بر این گویا امباپه و چند بازیکن فرانسوی زبان دیگر از تعداد زیاد بازیکنان اهل آمریکای جنوبی پاری سن ژرمن رضایت ندارند و حس می کنند باشگاه امتیازات زیادی برای آنها قائل شده است. به طور مثال بازیکنان اهل آمریکای جنوبی تیم پاریسی دیر بر سر تمرین حاضر می شوند و رفتار مناسبی ندارند و باشگاه نیز اقدامی در این باره انجام نمی دهد.یکی دیگر از نگرانی های امباپه، جذب سرخیو راموس 35 ساله است که از نظر این مهاجم این کار در تضاد کامل با سیاست جوانگرایی باشگاه بود و این مسائل همگی باعث شده است تا مهاجم جوان تردیدهایی جدی در مورد توانایی باشگاه برای رقابت در بالاترین سطح داشته باشد.

همچنین شنیده می شود که امباپه دوست دارد پنالتی زن اول تیمش باشد که در حال حاضر این شرایط برایش در پاریس محقق نشده است. مالکان قطری دوست دارند در سالی که جام جهانی در قطر برگزار می شود، امباپه در پاری سن ژرمن توپ بزند و به نظر می رسد برای تحقق این موضوع هر کاری خواهند کرد. باید منتظر ماند و دید باشگاه پاریسی چه واکنشی به شروط امباپه نشان می دهد. گفته می شود پاریسی ها به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن به مدت دو سال و با قرار دادن بند فسخ قرارداد هستند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها