به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۳۲۶۱۶۰

حمله به کنسولگری آمریکا در اربیل

حمله به کنسولگری آمریکا در اربیل
 گروه بین الملل: وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به حمله به پایگاه نظامی این کشور در اربیل عراق گفت: این حمله هیچ خسارت یا تلفاتی در هیچ یک از تاسیسات دولتی آمریکا برجای نگذاشته است.
 هیچ خسارت یا تلفاتی در هیچ یک از تاسیسات دولتی ایالات متحده آمریکا بوجود نیامده است. این حادثه توسط دولت عراق و دولت اقلیم کردستان در حال بررسی است و شما را برای اظهار نظر به آن‌ها ارجاع می‌دهیم. ما این حمله ظالمانه و نمایش خشونت را محکوم می‌کنیم.
رسانه‌های عراقی گزارش دادند که پایگاه نظامی آمریکا در «اربیل» هدف راکتی قرار گرفته است. کانال «صابرین‌نیوز» وابسته به نیرو‌های مقاومت عراق در این باره افزود که ده‌ها انفجار شهر اربیل را لرزانده و چندین راکت به مجتمع زیرین در استان اربیل، یکی از پایگاه‌ها نظامی آمریکا اصابت کرده است.
 ۱۴فروند راکت به پایگاه‌های آمریکایی واقع در نزدیکی فرودگاه اربیل اصابت کرد. نوع راکت‌های شلیک شده را گراد ۱۲۲ میلیمتری دانسته که پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل هدف قرار گرفته است.براساس این گزارش آژیر خطر کنسولگری آمریکا در اربیل کردستان عراق نیز به صدا درآمده است و تمام پایگاه‌های نظامیان ایالات متحده در عراق به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند. ۶ فروند موشک بالستیک از نوع فاتح ۱۱۰ به این ساختمان در اربیل اصابت کرد.

 
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها