به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۳۲۶۹۷۰

مجیدی: داور پنالتی استقلال را نگرفت

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برنده دربی هواداران بودند.
مجیدی: داور پنالتی استقلال را نگرفت
فرهاد مجیدی بعد از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس گفت: موقعیت های زیادی در نیمه نخست داشتیم که استفاده نکردیم. پرسپولیس در تنها موقعیتش به گل رسید. بازی بسیار خوبی بود و خوشحال شدم هواداران در استادیوم بودند. برنده بازی امروز هواداران دو تیم بودند.
سرمربی استقلال ادامه داد: باید در نیمه نخست کار را تمام می کردیم. درباره داوری صحبت نمی کنم. صحنه ای که روی کوین یامگا رخ داد صد درصد پنالتی بود. می توانستیم نیمه اول نتیجه را داشته باشیم ولی بازی برعکس شد. پیش بینی می شد هم ما و هم پرسپولیس برای برد به زمین بیایند. در کل بازی هیجان انگیزی بود.
مجیدی درباره حواشی پیش آمده و اعتراض مربیان تصریح کرد: پیش می آید. مربی تحت فشار است. در کل در روند بازی تاثیرگذار نبود.
سرمربی استقلال درباره اینکه آیا از کسب یک امتیاز راضی است؟ گفت: اگر تیم من امروز هم می برد می گفتم باید تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگد. چیزی تمام نشده است. باید با تمام توان در هفته های آینده بازی کنیم.
مجیدی درباره تعویض هایش در دربی که باعث گلزنی استقلال شد، یادآور شد: نمی خواستیم نتیجه را واگذار کنیم. پرسپولیس در لاک دفاعی بود. سعی کردیم از آرمان، ژستد استفاده کنیم. کوین و آمانوف را به کنار بردیم و تغییر سیستم جواب داد و گل زدیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها