به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۳۳۲۸۱۴
آلابا:

هدف رئال صعود به فینال لیگ قهرمانان است

هدف رئال صعود به فینال لیگ قهرمانان است
گروه ورزشی: مدافع اتریشی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند به فینال لیگ قهرمانان راه یابد.به گزارش ایسنا، رئال مادرید برای رسیدن به یک فینال دیگر در لیگ قهرمانان اروپا باید منچسترسیتی را در دو بازی شکست دهد و داوید آلابا مشتاق است مربی سابقش پپ گواردیولا را شکست دهد. آلابا از زمان امضای قرارداد بارئال مادرید با انتقال بوسمن در تابستان، در دفاع عملکرد خوبی در مادرید داشته است و نقش بزرگی در دو بازی مقابل قهرمان لیگ برتر خواهد داشت.
 
داوید آلابا در مصاحبه با بیلد درباره تقابل با پپ گواردیولا توضیح داد: «ما اخیراً با هم تماس نداشتیم، اما دیدن دوباره پپ بسیار لذت بخش خواهد بود. ما دوران فوق‌العاده‌ای را با هم در بایرن گذراندیم. با این حال، این بار همه چیز فرق می کند و تمام تلاش خود را می کنم تیم او را شکست دهیم.آلابا امیدوار است از تجربه خود در لیگ قهرمانان استفاده کند آلابا یکی از معدود اعضای تیم رئال مادرید است که عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را خارج ازتیم مادریدی  به دست آورده است، بنابراین او امیدوار است که از این تجربه در دیدارهای آینده مقابل آبی ها استفاده کند.

وی افزود: ما باید کاملا آماده شویم. طبیعتاً، هدف ما صعود به فینال است و اگر به آنجا برسید، می خواهید از فینال لذت ببرید.  ما ابتدا دو بازی مقابل حریف بسیار قدرتمندی داریم. در این دیدار کریم بنزما سرنوشت ساز خواهد بود. بنزما همیشه در سطح کلاس جهانی بوده است، اما او الان حتی بیشتر پیشرفت کرده است.

به گزارش ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی  لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید. پس از  رئال مادرید و ویارئال، تیم های لیورپول و منچسترسیتی  به جمع چهار تیم پایانی راه یافتند و شاهد دو تقابل اسپانیایی-انگلیسی خواهیم بود.
ویارئال با لیورپول و همچنین رئال با منچسترسیتی اکنون در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها