به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۲۳:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۳۵۴۶۴۸

بارسا چطور مشکل ثبت قرارداد کُنده را حل کرد؟

گروه ورزشی: مشکل ژول کُنده حل شده و قرارداد او تا امشب ثبت می شود. جدایی ساموئل اومتیتی از بارسا نقش مهمی در خلاصی بارسا از این معضل بزرگ داشت.
بارسا چطور مشکل ثبت قرارداد کُنده را حل کرد؟
ژول کُنده که چند هفته قبل تصمیم گرفت از سویا به بارسلونا ملحق شود، هنوز نتوانسته در ترکیب این تیم به میدان برود. 
در واقع قرارداد این بازیکن با باشگاه بارسا هنوز به صورت رسمی در سازمان لالیگا به ثبت نرسیده و همین باعث شده است که او اجازه قانونی حضور در ترکیب این تیم را نداشته باشد. 

تلاش مدیران بارسا برای مهیا کردن شرایط ثبت قرارداد این بازیکن نتیجه داد و قرارداد او امروز ثبت می شود. مدیران بارسا به ژاوی اطمینان داده اند که می تواند فردا از کُنده در بازی برابر رئال وایادولید استفاده کند. کُنده تاکنون بازی با رایو وایه‌کانو و سوسیداد را از دست داده است.
تمام منابع اسپانیایی نیز تایید کرده اند که قرارداد کُنده امروز ثبت خواهد شد. گفته می شد ثبت قرارداد کُنده ارتباط مستقیم با جدایی ممفیس دیپای و پی‌یر امریک اوبامیانگ از بارسا دارد. انتقال دیپای به یوونتوس منتفی شد و اوبامیانگ نیز برای پیوستن به چلسی تردید دارد و شاید راهی یونایتد شود. بارسا همچنین دیگر اجازه ندارد از اهرم مالی برای ثبت قرارداد بازیکنانش استفاده کند.


مارکا در این رابطه گزارش داد که انتقال قرضی ساموئل اومتیتی به لچه نقش بسیار مهمی در حل شدن مشکل کُنده داشت. او دستمزد بالایی دریافت می کرد و بارسا با انتقال او نفس راحتی کشید. همچنین بارسلونا موفق شده رقم پاداش چند بازیکن مطرح خود را نیز کاهش دهد. همه اینها باعث شده تا بارسلونا بتواند لالیگا را برای ثبت قرارداد کُنده متقاعد کند. با جدایی احتمالی مارتین برایثویت، دیپای و اوبامیانگ، بارسلونا منابع مالی لازم برای خرید دو مدافع کناری را نیز تامین خواهد کرد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها