به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۳۶۸۰۵۲

PSG بارسا نیست: کان این بار لبخند نزد

PSG بارسا نیست: کان این بار لبخند نزد
گروه ورزشی: دو ماه پیش چهره خندان الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ، بعد از همگروهی با بارسا در چمپینزلیگ جنجال ساز شد و شدیدا مورد انتقاد رسانه‌های کاتالونیا قرار گرفت اما او امروز در مراسم قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و پس از برخورد با پی اس جی واکنشی متفاوت نشان داد.

4 شهریور و در قرعه کشی دور گروهی وقتی بایرن و بارسا با یکدیگر هم گروه شدند، دوربین تلویزیونی مراسم، روی صورت الیور کان رفت و او را با لبخندی جالب به تصویر کشید. لبخند الیور کان بازتابی منفی در رسانه های کاتالونیا داشت و دیاریو اسپورت نوشت که کان باید برای بارسلونا احترام بیشتری قائل شود. 
کان در واکنش به انتقادات گفت که هرگز منظور بدی نداشت:« من قصد تمسخر بارسلونا را نداشتم و این برداشت واقعا اشتباه است. روبرت لواندوفسکی همین چند هفته پیش از بایرن به بارسلونا رفت و حالا دو رویارویی جذاب با او خواهیم داشت. من به خاطر این اتفاق بود که لبخند زدم.»
لازم به ذکر است که بایرن در هر دو بازی رفت و برگشت توانست بارسا را شکست دهد.

واکنش کان امروز و در مواجهه با قرعه دشوار پی اس جی متفاوت بود و دوربین وقتی روی چهره او رفت، لبخند بر لب نداشت. بایرن از پی اس جی هم خاطرات خوب دارد و هم بد. در فینال سال 2020 بایرن توانست پی اس جی را 1-0 شکست دهد ولی یک سال بعد پاریسی ها بایرن را در یک چهارم نهایی حذف کردند.
کان در پایان مراسم گفت:«رویارویی با پاری سن ژرمن؟ انگار این بازی در طالع ماست(با خنده). در مجموع بازی خوبی در انتطارمان است و بهترین بازیکنان جهان در این دیدار با یکدیگر روبرو خواهند شد. اما هنوز زمان زیادی تا شروع بازی مانده و دشوار است بگوییم در آن مقطع شرایط چگونه پیش خواهد رفت.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها