به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۳۹۶۳۱۸

استقلال باید به دنبال برتری در دربی باشد

استقلال باید به دنبال برتری در دربی باشد
گروه ورزشی:پیشکسوت استقلال عملکرد بازیکنان این تیم را تمجید کرد.به گزارش ایلنا، مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال در خصوص برتری این تیم مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر اظهار داشت: درود به شرف بازیکنان که در برابر تیم خوب آلومینیوم آن هم در اراک برنده شدند. بازی خوبی از استقلال دیدیم و این تیم مستحق پیروزی در این دیدار بود.
 
وی ادامه داد: استقلال در کورس قهرمانی باقی مانده و می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد فقط باید در ۵ دیدار باقی مانده تمرکز خودش را حفظ کند.امیرابادی افزود: بازیکنان در این شرایط حساس فداکاری کردند و باید دست تک تک آنها را بوسید که دل هواداران را شاد کردند.

پیشکسوت تیم استقلال بیان داشت: مسئولین باید از بازیکنان تقدیر کنند که چنین بازی قشنگی را ارائه دادند. استقلال اگر مقابل آلومینیوم به ۳ امتیاز دست پیدا نمی‌کرد از کورس قهرمانی جا می ماند.امیرآبادی در خصوص اینکه استقلال می تواند عنوان قهرمانی را تکرار کند یا خیر؟ ادامه داد: حساس‌ترین بازی برای استقلال دربی خواهد بود. استقلال باید تمام حواشی را کنار بگذارد و با تمام توان به دنبال برتری در دربی باشد چون این بار بیش از هر زمان دیگری به ۳ امتیاز آن نیاز دارد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها