به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۳۹۶۷۰۸

حریق گسترده در «هامبورگ»

حریق گسترده در «هامبورگ»
گروه حوادث: در پی وقوع آتش سوزی بزرگی در یک نمایشگاه فروش کامیون در شهر هامبورگِ آلمان و انتشار گاز سمی، هشدار شدید بهداشتی و وضعیت اضطراری برای ساکنان محلی اعلام شد.به گزارش ایسنا ، آتش سوزی از ساعت ۴:۳۰ صبح امروز (یکشنبه) به وقت محلی آغاز و صدای انفجار شنیده شده و گزارش ها همچنین حاکی از نشت گاز «سولفید هیدروژن» در محل حادثه است.
 
آتش نشانان تنها با استفاده از تجهیزات تنفسی ویژه توانسته اند وارد محوطه وقوع حادثه شوند.دود شدید و غلیظی ناشی از حریق در محل حادثه دیده شده و گزارش ها حاکیست که دود در حال حرکت به سمت بلوک‌های آپارتمانی اطراف است.

مقامات به ساکنان در نزدیکی محل حادثه توصیه کرده اند که پنجره ها و درهای خانه های خود را بسته نگه دارند و از بیرون رفتن نیز خودداری کنند.مقامات آتش نشانی محلی نیز اعلام کرده اند که ممکن است ساکنان آپارتمان‌های اطراف، تحت تاثیر این گاز سمی و ترکیبات شیمیایی منتشر شده در محل حادثه قرار بگیرند. سولفید هیدروژن گازی است بی‌رنگ، سمی و آتشگیر که بوی آن شبیه به بوی تخم مرغ فاسد است.مقامات محلی اعلام کرده اند زمانی که خطر ناشی از حریق برطرف شد، اطلاع رسانی خواهند کرد.
برچسب ها: حوادث جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها