به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۸:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۹۶۸۳۴

استقلالی‌ها با خیال راحت اخطار بگیرند!

استقلالی‌ها با خیال راحت اخطار بگیرند!
گروه ورزشی:هیچ‌کدام از بازیکنان استقلال در خطر از دست دادن دربی پایتخت نیستند.به گزارش ورزش سه، اگرچه استقلال و پرسپولیس هنوز یک بازی تا دربی پایتخت دارند، اما هواداران دو تیم از حالا انتظار بازی حساس سرخابی‌ها در هفته بیست و هفتم را می‌کشند. یکی از نکات قابل توجه در بازی قبل از دربی نگرانی بابت محرومیت نفرات از مسابقه بزرگ است.
 
در شرایطی که ۱۰ بازیکن پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی هستند و اگر در بازی این هفته مقابل مس کرمان اخطار بگیرند، بازی با استقلال را از دست می‌دهند، هیچ‌کدام از نفرات استقلال نگرانی‌ای بابت دریافت کارت زرد ندارند.هیچ‌کدام از بازیکنان استقلال در خطر محرومیت از دربی با دریافت کارت زرد قرار نگرفته‌اند. بازیکنان استقلال یا محرومیت ناشی از تعداد زیاد کارت زرد را گذرانده‌اند یا هنوز تعداد کارت‌های زرد آنها برای بار اول یا دوم به اندازه‌ای نشده که با گرفتن یک کارت دیگر محروم شوند.
 
با این تفاسیر دغدغه بازیکنان استقلال برای بازی مسابقه هوادار کمتر خواهد بود؛ آنها با آسودگی ذهنی بیشتری در هفته بیست و ششم به میدان می‌روند، چراکه می‌دانند فقط دریافت کارت قرمز است که می‌تواند باعث محرومیت‌شان مقابل پرسپولیس شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها