به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۰۱۴۰۶
تنش جدید بین لئو و پی اس جی

گشت و گذار جنجالی مسی در عربستان

گشت و گذار جنجالی مسی در عربستان
گروه ورزشی: پاری‌سن‌ژرمن این هفته در لیگ فرانسه در خانه 1-3 مغلوب لوریان شد، اما مسی در برنامه تبلیغاتی از پیش برنامه‌ریزی شده‌اش شرکت کرد و همراه خانواده‌اش به خاورمیانه سفر کرد.
1869883
1869882
احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان در توییترش نوشت: «با خوشوقتی به مسی، سفیر گردشگری عربستان سعودی و خانواده‌اش خوشامد می‌گویم. این دومین تعطیلاتی است که او در عربستان سعودی هستند.»
مسی در ماه می 2022 هم همراه با لئاندرو پاردس، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی آرژانتین، به عربستان رفته بود. پاردس که او هم سفیر گردشگری عربستان است، آن زمان بازیکن پاری‌سن‌ژرمن بود. 
سفر از پیش تعیین شده مسی اما خشم مسئولان پی اس جی و هواداران این باشگاه را باعث شده است. تیتر یک امروز نشریه اکیپ به همین موضوع اختصاص دارد: «تنش بین مسی و پی اس جی
1870021
قضیه از این قرار است که کریستوف گالتیه به بازیکنان پی اس جی وعده داده بود که در صورت پیروزی برابر لوریان، به آن‌ها دو روز مرخصی خواهد داد اما در میدان نتیجه ای دیگر به دست آمد تا مربی پاریسی‌ها بازیکنان را دیروز به تمرین دعوت کند. تمرینی که برنامه ریزی نشده بود. بازیکنان پی اس جی همگی در کمپ تمرینی حاضر شدند در حالی که مسی همراه خانواده در راه عربستان بود و سپس انتشار تصاویر خانوادگی او در عربستان با اهداف تبلیغاتی، باعث عصبانیت مسئولان پی اس جی شد. 

1870022
اکیپ نوشته است که برخی بازیکنان پی اس جی نیز از این قضیه دلخوردند و اعتقاد دارند لیونل مسی قوانین را دور می‌زند و هر کاری که دلش می‌خواهد را بدون مشکل انجام می‌دهد. همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مسی همچنان پیشنهاد تمدید قرارداد پی اس جی را قبول نکرده و هر روز شایعات بازگشت او به بارسلونا قوت می‌گیرد. ارتباط بین مسی و هواداران پی اس جی نیز از هفته‌ها قبل و پس از حذف پی اس جی به دست بایرن از لیگ قهرمانان خراب شده و مسی در چند بازی حتی در پارک دو پرنس هو شده است.
1869750
از سوی دیگر برای مسئولان پی اس جی قابل قبول نیست در حالی که تیم قهرمانی اش قطعی نشده و فاصله با مارسی به پنج امتیاز کاهش یافته، مسی برای برنامه تبلیغاتی خودش کیلومترها دورتر از پاریس سفر کند. همه چیز حکایت از این دارد که مسی آینده خود را در پاریس نمی‎‌بیند و بی توجه به همه اخطارها می‌خواهد این دو ماه پایانی را پشت سر بگذارد.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها